Producto añadido a la cesta
Tècnic Superior Ajuntament de Barcelona. Temari Comú
Matricúlate
image single oposiciones

Tècnic Superior Ajuntament de Barcelona. Temari Comú

Situación: Próxima Convocatoria

Plazas: 91

Matricúlate
J BannDesk DiaLibro

Oferta 91 places d’oposicions de Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona

Les places corresponen a l’OOP 2023 (taxa reposició):

COS OOP 2023
TS Arxivística 2
TS Art i Història 2
TS Arquitectura 4
TS Ciències 1
TS Dret 23
TS Economia 4
TS Enginyeria 7
TS Gestió 22
TS Informació 10
TS Organització 1
TS Pedagogia 1
TS Psicologia 9
TS Tecn. Inform. I Comun. (TIC) 5

Prepara’t amb ADAMS Formació

Tenim grups de classes per preparar el Temari Comú per A1 i A2. T’oferim diferents sistemes de preparació, tu tries el que millor s’adapti a tu! Informa’t sobre les nostres metodologies:

Classes per VideoconferènciaClasses Presencials Hibrídes i Llibres. També pots comprovar els teus coneixements amb la nostra eina ADAMS Test.

¡Plazas agotadas!

¿Quieres que nuestros asesores se pongan en contacto contigo?

No existen grupos para matriculación

El sistema de selecció és de concurs oposició i s’articula en torn lliure.

El procés selectiu constarà de les tres fases següents: 1. Fase d’oposició, 2. Fase de concurs 3. Fase de formació pràctica selectiva o prova.

Fase d’oposició

Aquesta fase estarà formada per les tres proves assenyalades a les bases 8.1, 8.2 i 8.3 de la convocatòria (prova de coneixements, prova de llengua catalana, prova de llengua castellana). Totes les proves seran obligatòries i eliminatòries.

La qualificació de la fase d’oposició es determinarà pel sumatori de les puntuacions obtingudes en la primera, i quedaran eliminades les persones que no obtinguin una puntuació igual o superior a 30 punts.

Fase de concurs

El concurs no tindrà caràcter eliminatori i consistirà en la valoració dels mèrits relacionats i acreditats per les persones que hagin superat l’oposició, d’acord amb el barem que figura en l’annex IV d’aquesta convocatòria.

Fase de formació pràctica selectiva

Les persones nomenades funcionàries en pràctiques hauran de superar un període de formació pràctica selectiva de 6 mesos. Els drets i deures de les persones aspirants nomenades funcionàries en pràctiques durant el període de formació pràctica selectiva són els establerts a la normativa d’aplicació. Les retribucions són les que corresponguin segons el que estableix el Reial decret 456/1986, de 10 de febrer, pel qual es fixen les retribucions dels funcionaris/àries en pràctiques, modificat pel Reial decret 213/2003.

arrow

Primera prova. Primer exercici

Prova de coneixements (obligatòria i eliminatòria)

Aquesta prova es composarà de tres exercicis: Prova pràctica, Test de coneixements del temari específic i Test de coneixements del temari comú.

Aquesta prova serà qualificada amb 60 punts, i quedaran eliminades les persones que no obtinguin una puntuació igual o superior a 30 punts en la suma dels tres exercicis que es descriuen a continuació:

Primer exercici. Prova pràctica (obligatòria)

Aquest exercici consistirà en la resolució d’un supòsit pràctic, a escollir d’entre els proposats pel Tribunal Qualificador, format per un qüestionari d’un màxim de 30 preguntes tipus test, d’acord amb els àmbits funcionals existents a l’organització relacionats al temari específic de la convocatòria (annex I). Cada pregunta tindrà quatre alternatives de resposta de les quals només una serà correcta. Totes les respostes correctes tindran el mateix valor. Les respostes errònies i les respostes en blanc no restaran puntuació.

Aquest exercici és obligatori i serà qualificat de 0 a 25 punts.

 
arrow

Segona prova

Prova de llengua catalana (obligatòria i eliminatòria)

Les persones aspirants han d’estar en possessió dels coneixements de nivell de suficiència de català C1 (antic C) o superior, de conformitat amb el que estableixen el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català, i el Decret 161/2002, d’11 de juny, sobre l’acreditació del coneixement del català i l’aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya.

Restaran exemptes de la realització d’aquesta prova les persones aspirants que acreditin documentalment, en el termini i forma correctes, acomplir alguna de les condicions establertes en la base 8.2.2. de la convocatòria.

La prova consta de dues parts:

  • Primera part: S’avaluarà el domini de l’expressió escrita, mitjançant la redacció d’un text formal d’unes 180 paraules, i els coneixements de gramàtica i vocabulari, mitjançant exercicis d’ortografia, morfologia, sintaxi i lèxic, adequats al nivell suficiència.
  • Segona part: S’avaluarà l’expressió oral, per mitjà de la lectura en veu alta d’un text i una conversa i/o exposició sobre temes generals d’actualitat.

La durada màxima d’aquest exercici serà de 90 minuts per a la primera part, i de 10 minuts per a la segona part.

Aquesta prova és eliminatòria. Les persones aspirants seran qualificades com a aptes o no aptes, i aquestes últimes quedaran excloses del procediment selectiu.

arrow

Tercera prova

Prova de llengua castellana (obligatòria i eliminatòria)

La realització d’aquesta prova és de caràcter obligatori per a les persones que no disposin de la nacionalitat espanyola i no n’estiguin exemptes.

Quedaran exemptes d’aquesta prova les persones aspirants que acreditin documentalment, en el termini i forma correctes, acomplir alguna de les condicions establertes a la base 8.3.2. de la convocatòria.

La prova es dividirà en dues parts que consistiran en la realització d’una redacció de 200 paraules com a mínim (primera part), i en el manteniment d’una conversa amb els assessors i/o assessores especialistes que designi el Tribunal Qualificador (segona part).

El temps per a la realització d’aquesta prova no serà superior a 45 minuts per a la primera part i de 15 minuts per a la segona.

Aquesta prova és eliminatòria. Les persones aspirants seran qualificades com a aptes o no aptes, i aquestes últimes quedaran excloses del procés selectiu.

arrow

Primera prova. Segon exercici

Segon exercici. Test de coneixements del temari específic (obligatòria)

Aquest exercici consistirà a donar resposta a un qüestionari d’un màxim de 100 preguntes tipus test, relacionades amb el contingut del temari específic de l’annex I.

Cada pregunta tindrà quatre alternatives de resposta de les quals només una serà correcta. Totes les respostes correctes tindran el mateix valor. Les respostes errònies descomptaran una quarta part del valor d’una resposta correcta i les respostes en blanc no restaran puntuació.

Aquest exercici és obligatori i serà qualificat de 0 a 20 punts.

Tercer exercici. Test de coneixements del temari comú (obligatòria)

Aquest exercici consistirà a donar resposta a un qüestionari d’un màxim de 85 preguntes tipus test, relacionades amb el contingut del temari comú de l’annex III.

Cada pregunta tindrà quatre alternatives de resposta, de les quals només una serà correcta. Totes les respostes correctes tindran el mateix valor. Les respostes errònies descomptaran una quarta part del valor d’una resposta correcta i les respostes en blanc no restaran puntuació.

Aquest exercici és obligatori i serà qualificat de 0 a 15 punts.

arrow

Programa

Segons la convocatòria anterior

TEMARI COMÚ

Els temaris, de la part comuna, de convocatòries de concurs oposició, de les categories professionals de l’Ajuntament de Barcelona, incloses en els subgrups de titulació A1, A2 i C1 són els acordats per la Comissió de Govern en sessió celebrada el 19 de desembre del 2019 i publicats al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya número 8041, de 14 de gener del 2020. https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/sites/default/files/convocatories/modificacio_temari_a1_a2_i_aprovac io_c1_publicacio_dogc.pdf

Temari Administratiu Comú Subgrup de Titulació A1:
  1. La Constitució Espanyola de 1978. Estructura i principis generals. Drets i deures fonamentals dels espanyols. Garanties constitucionals.
  2. El Govern en el sistema constitucional espanyol: Composició i, funcions .El control parlamentari del Govern.
  3. Les Corts Generals. Composició, organització i atribucions del Congrés dels Diputats i del Senat. El Defensor del Poble. El Tribunal de Comptes.
  4. El poder judicial: funcions i principis. L’organització judicial. El Consell General del Poder Judicial. El Ministeri Fiscal. El Tribunal Suprem. El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.
  5. Les fonts del Dret Públic. La potestat legislativa. La delegació legislativa en favor del Govern. La iniciativa legislativa. Lleis orgàniques. Lleis ordinàries. Lleis marc. Lleis d’harmonització. La delegació legislativa en favor del Govern. Els Decrets-Llei. El reglament.
  6. L’Administració Pública a l’ordenament espanyol. Principis constitucionals d’actuació. Tipologia de les Administracions Públiques.
  7. L’Administració General de l’Estat: regulació, característiques generals i principis d’organització. Òrgans superiors i òrgans directius. L’Administració perifèrica de l’Estat. Els Delegats del Govern a les Comunitats Autònomes.
  8. Les Comunitats Autònomes: organització i competències. Vies d’accés a l’autonomia. Relacions entre l’Estat i les comunitats autònomes: coordinació i control.
  9. El Municipi: concepte i elements. L’autonomia local després de la Constitució de 1978. La regulació de les competències a la Llei de Bases de Règim Local. L’organització municipal: el règim especial del municipi de Barcelona. L’organització política i l’organització executiva. Els Districtes. Organismes autònoms i entitats públiques empresarials. Societats mercantils i fundacions públiques. Altres tipus d’entitats públiques per a la gestió dels serveis públics.
  10. L’Estatut de Catalunya de 2006: estructura, contingut essencial i principis fonamentals.
  11. La Carta Municipal. Contingut i principals característiques de l’actual Carta Municipal.
  12. L’acte administratiu: concepte i classes. Elements de l’acte administratiu. Requisits dels actes administratius. L’eficàcia dels actes. Nul·litat i anul·labilitat. El silenci administratiu. Revisió d’ofici. Recursos administratius.
  13. Hisendes locals. Els ingressos públics. Els pressupostos locals.
  14. El règim jurídic de la funció pública espanyola. Les bases del règim estatutari dels funcionaris públics: l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (TREBEP). El personal al servei de les administracions públiques. Drets i deures dels funcionaris públics. Règim d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. Règim disciplinari.
  15. L’accés a l’ocupació pública. L’oferta pública d’ocupació. La selecció de personal: sistemes de selecció, requisits de participació i procediment selectiu. La promoció interna. La selecció de personal interí. Mobilitat i sistemes de provisió de llocs de treball. La carrera professional. Les situacions administratives.
  16. El Pla d’Igualtat d’Oportunitats entre dones i homes de l’Ajuntament de Barcelona. La protecció de dades de caràcter personal. El règim jurídic de la protecció de dades de caràcter personal. Drets, deures i garanties derivades del règim jurídic de la protecció de dades de caràcter personal.
  17. L’administració electrònica: pilars i principis. El model d’administració electrònica de l’Ajuntament de Barcelona. Drets dels ciutadans a relacionar-se amb les administracions públiques per mitjans electrònics. El règim jurídic de l’administració electrònica: regulació estatal i de la Generalitat de Catalunya. L’expedient electrònic.
  18. El bon govern. Ètica, valors i transparència dels poders públics. Accés a la informació pública. El cas de l’Ajuntament de Barcelona: La Bústia Ètica i el Codi ètic de conducta.
adams test

EXPRÉS 2.650 preguntas

1 mes
19,99 / mes
Pago único de 19.99
Comprar
adams test

EXPERTO 2.650 preguntas

6 meses
6,67 / mes
Pago único de 39.99
Comprar
adams test premium

PREMIUM 2.650 preguntas

12 meses
4,67 / mes
Pago único de 55.99
Comprar

Puedes consultar convocatorias anteriores con mucha más información sobre la oposición:

Libros de Tècnic Superior Ajuntament de Barcelona. Temari Comú

Nuestros alumnos

Raquel Osuna

Administrativos de Estado
“Cuando decidí opositar siempre pensé en ADAMS por varias razones, entre ellas por recomendación de personas conocidas y por permanecer tantos años en el sector y me alegro mucho de la decisión que tomé. Empecé comprándome los libros y luego más tarde me apunté para preparar el examen de ofimática del cuerpo de Administrativo del Estado, y muy bien, tuve como profesor a Javier y salí muy contenta de sus clases.”
alumna
David Ruiz

Administrativos de la Comunidad de Madrid
"Teníamos simulacros continuamente. Había dos tipos, los que el profesor te ponía para practicar semanales, y los de examen puro y duro. Eso te permite estar preparado, conocer los tiempos, y cómo organizarte."
alumno
Paloma García

Tramitación Procesal
"He tenido siempre el apoyo del tutor, Alberto, mi tutor online, la verdad es que siempre estuvo ahí. Fue muy constante en los correos, en los mensajes, siempre animando y apoyando. Me acompañó sin agobiarme."
alumna
Saray Sáez

Administrativos de la Junta de Andalucía
"Para mí ha sido fundamental el apoyo de la Academia, ya que, cuando empecé en este mundo, no tenía ni idea de leyes, de los temarios, de lo intenso que hay que dedicar."
alumna
Esther Sánchez

Administrativos de Estado
“Os recomendaré a todas las personas que decidan emprender una empresa como la de estudiar una oposición.”
alumna
María Jesús Guende

Administrativos de Estado
“Tengo que reconocer que el camino no ha sido fácil y que no era la primera vez que me presentaba a un proceso selectivo pero al final he conseguido mi objetivo. ADAMS me ha ayudado a conseguirlo porque me ha proporcionado material actualizado y me ha ayudado a seguir una rutina de estudio. Muchas gracias por vuestra ayuda.”
alumna
Lucía Fernández

“Temarios bien organizados y actualizados, esquemas muy útiles para repasar, y supuestos y test que te ayudan a comprender la ley y a retener mejor el contenido.”
alumna
Ver más arrowMiniOrange
atencionPersonalizada

Atención personalizada y tutorías

campus

Recursos en campus virtual

portapapeles

Profesores especializados

monitor

Temarios y servicio de actualización

Convocatòries de Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona 

L’Ajuntament de Barcelona ha anunciat que a partir del juny de 2024 s’obriran convocatòries de places per a l’administració general i per a l’administració especial. Segons aquesta informació, les convocatòries de Tècnics Superiors de l’Ajuntament de Barcelona es publicaran el proper mes de juny.  

Les proves de la plaça de Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona es realitzaran el mes de febrer de cada any, alternant la prova comuna i la prova específica. Els anys imparells es realitzarà la prova comuna, mentre que els anys parells la prova específica. En conseqüència, cada mes de febrer coincidiran els exàmens de dues convocatòries. La primera prova comú de Tècnic Superior de Barcelona tindrà lloc el febrer de 2025. 

Borsa de treball de l’Ajuntament de Barcelona 

L’Ajuntament de Barcelona selecciona personal para formar part de les borses de treball a través de convocatòries públiques. Aquestes borses d’ocupació estan pensades per cobrir places que estiguin temporalment vacants, quan concorren motius d’urgència o per la necessitat de mantenir serveis essencials. Aquest sistema permet substituir de manera transitòria als titulars de les places o per implementar programes de caràcter temporal. 

La convocatòria per a la borsa d’ocupació es publica durant el primer semestre de cada any i les proves es realitzen al segon semestre. La borsa està estructurada en diferents blocs segons l’experiència dels candidats i les necessitats específiques de l’ajuntament: 

BLOC A i A1: Aquest bloc inclou als candidats que ja tenen experiència prèvia treballant en la mateixa categoria de la borsa a la qual aspiren. 

BLOC B: Format per persones que han aprovat un procés d’oferta pública sense obtenir plaça.  

BLOC C: Inclou els candidats que han superat un procés específic d’ampliació de la borsa de treball.  

Funcions d’un Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona 

Els funcionaris de l’Ajuntament de Barcelona del cos A1 Tècnic Superior realitzaran les funcions que corresponguin a la seva categoria professional. Principalment s’encarregaran de l’elaboració d’estudis i informes, a la planificació i seguiment de projectes,  assessorament, etc. A continuació, podeu veure alguns exemples de funcions i tasques:   

CATEGORIA PROFESSIONAL  FUNCIONS 
Tècnic/a de prevenció de riscos laborals 
  • Dissenyar i implantar plans d’emergència i d’autoprotecció.  
  • Impartir accions de formació i informació en matèria preventiva.  
  • Avaluar els riscos laborals i realitzar els estudis específics de condicions de treball, proposar les mesures correctores escaients i dur-ne el seguiment.  
  • Assessorar l’organització sobre la garantia de compliment dels requisits legals en coordinació amb les activitats empresarials.  
  • Dur a terme la investigació i anàlisi de la sinistralitat laboral per a la seva disminució. 
Tècnic/a Superior d’arquitectura 
  • Elaborar i redactar estudis previs, projectes i planejament, dictàmens i informes resolutius.  
  • Supervisar, validar tècnicament i fer el seguiment per a la tramitació de llicències i documents de planejament privat donant suport als tècnics.  
  • Informar i donar suport al ciutadà, entitats i altres departaments municipals responent queixes i/o incidències.  
  • Elaborar tota la documentació tècnica referent per realitzar els projectes, obres i/o serveis pel seu futur control, supervisió i seguiment. 
Tècnic/a Superior d’art i història 
  • Elaborar estudis i informes patrimonials.  
  • Planificar, controlar i fer el seguiment de la conservació del patrimoni.  
  • Planificar, controlar i coordinar projectes culturals per a la difusió del patrimoni i de la història.  
  • Donar assessorament científic-tècnic sobre el patrimoni a persones i institucions dintre i fora del àmbit del Ajuntament. 
Tècnic/a Superior d’arxivística 
  • Elaborar i aplicar els instruments de sistema de gestió dels documents, i efectuar l’assessorament al personal .  
  • Elaborar propostes d’avaluació i accés a la documentació, i aplicar el calendari de conservació.  
  • Gestionar els serveis d’informació, consulta i préstec de la documentació.   
  • Promoure i organitzar les activitats de comunicació i difusió dels fons documentals de l’arxiu.  
  • Organitzar i supervisar la conservació i la seguretat de la documentació i de les instal·lacions de l’arxiu. 
Tècnic/a Superior de gestió 
  • Elaborar informes dins el seu àmbit d’actuació, fent, si s’escau, propostes de millora a partir de l’elaboració i anàlisi d’indicadors.  
  • Desenvolupar treballs tècnics dins del seu àmbit d’actuació per donar resposta a demandes i necessitats de gestió i administració de recursos.  
  • Interlocutar amb diferents agents i serveis dins del seu àmbit d’actuació.  
  • Executar i fer el seguiment i control dels expedients administratius del seu àmbit d’actuació. 
Tècnic/a Superior d’economia 
  • Assistir al personal intern i interactuar amb externs en procediments i normativa que afecten al funcionament de l’organització pública en l’àmbit econòmic.  
  • Pressupostar la informació econòmic-financera per complir amb les obligacions normatives de rendiment de comptes. 
  • Elaborar informes o documentació justificativa de confirmació o de requeriment de compliment.  
  • Fer el seguiment i anàlisi dels recursos econòmics per poder atendre les necessitats de l’òrgan gestor, dissenyant sistemes d’indicadors per vetllar pel correcte funcionament dels serveis. 

 Salari Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona 

El personal funcionari del grup Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona rep un salari base que correspon al subgrup A1 i es distribueix en 12 pagues mensuals. A més, se’ls atorguen dues pagues extraordinàries cada any, els mesos de juny i desembre, i una tercera paga de productivitat (al mes d’abril). 

Pel que fa als tècnics superiors, els seus ingressos inclouen diversos complements: el complement de destinació, que s’abona en 15 mensualitats depenent del nivell d’entrada (nivell 22), i un complement específic, també repartit en 15 mensualitats, que varia segons la posició ocupada a la Relació de Llocs de Treball (RLT). En conjunt, aquestes compensacions asseguren que un tècnic superior de l’Ajuntament de Barcelona al subgrup A1 tingui unes retribucions anuals de 42.411,21 euros. Aquest total es desglossa de la manera següent: 16.829,80 euros corresponen a 13 pagues de 1.294,60 euros cadascuna (salari base), 1.597,76 euros de dues pagues extres de 798,88 euros cadascuna, 8.927,25 euros del complement de destinació de 595,15 euros per 15 mesos, i 15.056,40 euros del complement específic, que és de 1.003,76 euros multiplicat per 15.  

Requisits per poder presentar-se a les oposicions Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona 

Per presentar-te a les oposicions de Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona, has de complir una sèrie de requisits generals i específics que es detallen a la convocatòria. Els requisits generals, aplicables a totes les categories, són els següents:  

  • Nacionalitat: has de ser ciutadà espanyol o un Estat membre de la Unió Europea. També hi poden participar els cònjuges d’aquests ciutadans, així com ciutadans de països amb què la UE tingui tractats de lliure circulació de treballadors ratificats per Espanya.  
  • Edat: Cal tenir almenys 16 anys i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.  
  • Titulació: Has de tenir el títol Llicenciat o Grau universitari.  
  • Antecedents disciplinaris: No has d’haver estat separat del servei mitjançant expedient disciplinari, ni estar inhabilitat judicialment per exercir funcions públiques.  
  • Taxes: És obligatori abonar les taxes corresponents als drets d’examen.  
  • Incompatibilitats: No pots ser funcionari de carrera ni tenir un contracte laboral fix de l’Ajuntament de Barcelona en la mateixa categoria a la qual aspires ingressar  

Procés de les oposicions Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona  

Caldrà esperar fins a la propera convocatòria per al lloc de Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona per conèixer els detalls del procés de selecció. A la convocatòria de 2023 per a Tècnic Superior, el procés es va organitzar com un concurs-oposició que incloïa una fase de formació pràctica selectiva o prova. 

Els exàmens per a Tècnic Superior Ajuntament de Barcelona  

Segons allò estipulat a la convocatòria de 2023 per a Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona, la fase d’oposició consta de tres proves: 

  • Prova de coneixements: 
    • Primer exercici. Prova pràctica 
    • Segon exercici. Test de coneixements específic del temari 
    • Tercer exercici. Test de coneixements del temari comú 
    • Prova de llengua catalana (nivell de català C1) 
    • Prova de llengua castellana 

Freqüència de convocatòria Tècnic Superior Ajuntament de Barcelona 

L’Ajuntament de Barcelona publica de manera regular oposicions per tècnic superior. L’any 2023 es van oferir 196 places. Segons el calendari previst per l’Ajuntament, els aspirants es podran presentar a la propera convocatòria que s’espera per al juny del 2024.  

Temari per a les oposicions Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona 

A ADAMS editem el temari comú per a tècnic superior, vàlid per a totes de les categories professionals de l’Ajuntament de Barcelona. 

I com a tots els llibres d’oposicions d’ADAMS, el temari compleix uns alts estàndards de qualitat com acredita el fet d’haver obtingut el reconeixement del segell 600 EFQM. 

Com presentar-se a les oposicions Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona? 

Durant el termini de presentació de sol·licituds que estableixi la convocatòria per a Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona, els interessats hauran de lliurar la seva sol·licitud de participació i abonar les taxes de drets d’examen especificades a les bases. 

Prepara’t a la millor acadèmia d’oposicions, ADAMS Formació 

A ADAMS Formació t’oferim la millor preparació per superar les oposicions i convertir-te en Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona. Amb més de 65 anys d’experiència i més de 60.000 alumnes que han aconseguit la seva plaça, tenim el coneixement i la dedicació per ajudar-te a assolir el teu objectiu. Si el teu somni és aconseguir una plaça de Tècnic Superior, som aquí per recolzar-te amb un sistema de formació adaptat a les teves necessitats. No et preocupis per matrícules ni finançament amb tercers; amb nosaltres, pagaràs mes a mes i pots cancel·lar-ho quan vulguis. A més, pots triar entre els nostres plans de 6, 9 o 12 mesos, amb els que podràs estalviar el pagament de fins a 3 mensualitats. 

Descobreix totes les opcions que t’oferim perquè et preparis al màxim: 

Classes a la teva mida 

Tria entre les nostres classes presencials híbrides o per videoconferència. Si no hi pots assistir en directe, pots veure la classe gravada durant el termini de 15 dies posteriors a la seva impartició. 

Curs en línia:  

Si prefereixes avançar al teu propi ritme, el nostre curs en línia és perfecte per a tu. Accediràs a tots els materials, des d’apunts a llibres, i a una biblioteca virtual amb classes enregistrades. A més, tindràs la versió Premium d’Adams Test per practicar. 

ADAMS Test:  

Posa a prova els teus coneixements amb la nostra eina exclusiva. Personalitza els exàmens, ajustant el nombre de preguntes al teu estudi, i consulta milers de preguntes sempre actualitzades amb explicacions clares. 

Registra’t ara i comença el teu camí cap a l’èxit. Som aquí per recolzar-te a cada pas!  

FAQS 

Quant guanya un Tècnic Superior a l’Ajuntament de Barcelona?  

El salari d’un Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona ronda els 42.411,21 euros bruts anuals.  

Quins estudis ha de tenir un Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona?  

La titulació exigida per poder inscriure’t a les oposicions de Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona és la de Llicenciat o Grau universitari, i depenent de la categoria professional en la què vulguis participar, s’exigeix una titulació universitària específica. Per exemple, per a TS Arquitectura has de tenir el títol de Grau en Arquitectura i per TS en Dret el títol de Grau o llicenciatura en Dret. 

Quantes hores hi treballa un Tècnic Superior de l’Ajuntament de Barcelona?  

L’horari habitual de feina serà de 37 hores i 30 minuts per setmana, distribuïdes al llarg de l’any. 

¡Sigue nuestras redes sociales!