Gestió Generalitat de Catalunya. Promoció Interna

 

Previsió convocatòria cos de Gestió promoció interna especial (PIE)

Previsió de 341 places. Es convocaràn a partir del mes de desembre i els exàmens es preveuen, previsiblement, entre els mesos d'abril i maig de 2024.

El procés selectiu per a la promoció interna té els mateixos termes i les condicions que el procés selectiu d'estabilització. Per això el temari i els exercicis seran coincidents.

Prepara't amb nosaltres

Per ajudar-vos en la vostra preparació, us oferim classes presencials, presencials híbrides i per videoconferència.

Llibres: I a més a més tenim editat el temari amb els 8 temes que s'exigiran en estabilització, que coincidiran amb els que s'exigeixin per a la promoció interna

Segons el decret llei 12/2022, de 27 de setembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat, de foment de la promoció interna i d'agilització de la cobertura de llocs de treball amb persones funcionàries de carrera:

Aquesta promoció interna als cossos, escales o especialitats de personal funcionari d'administració i tècnic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya s'ha de fer de forma paral·lela al procés d'estabilització per concurs oposició, de manera que el procediment selectiu es realitzi en els mateixos termes i condicions. 

Els sindicats han informat que el procés selectiu tindrà una puntuació màxima de 100 punts:

Fase d’oposició (60 punts): una única prova amb dos exercicis tipus test no eliminatoris

  • El primer exercici de caràcter teòric (valoració màxima de 25 punts).
  • El segon exercici de caràcter pràctic (valoració màxima de 35 punts).

Fase de concurs (40 punts). Es valoraran:

  • Serveis prestats (puntuació màxima 32 punts).
  • Superació sense plaça de concurs oposició (2 punts).
  • Coneixements de català (puntuació màxima 3 punts).
  • ACTIC i equivalents (puntuació màxima 3 punts).

Nombre de temes Cos General:

  • C2 (D): 8
  • C1 (C): 13
  • A2 (B): 26
  • A1 (A): 30

DOGC 29-07-2022

Temari de l’escala de gestió d’administració general del cos de gestió d’administracióde la Generalitat de Catalunya (part comuna i part específica de les opcions general i prevenció de riscos laborals) (grup A, subgrup A2).

En els processos d’estabilització (i promoció interna) que es convoquin pel sistema selectiu de concurs oposició en el marc de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública, les proves selectives versaran exclusivament sobre els temes de la part específica, en funció de l’opció o opcions a què se sol·liciti participar.

Part específica, opció general.

  1. L'Agenda 2030: transformar Catalunya, millorar el món. Anàlisi dels objectius de desenvolupament sostenible (ODS) en el context català: diagnosi i reptes.
  2. Avaluació de polítiques públiques. Tipologia d'avaluacions. Avaluació ex ante, intermèdia i ex post. Metodologia qualitativa en l'avaluació de les polítiques públiques.
  3. Avaluació econòmica de polítiques públiques. L'informe d'impacte econòmic i social.
  4. Cartes de serveis a l'Administració de la Generalitat de Catalunya. Metodologia d'elaboració de cartes de serveis. Construcció i anàlisi d'indicadors. Tipologia de mesures. Validació d'indicadors. Publicació de resultats.
  5. La revisió dels actes en via administrativa: la revisió d'ofici. La revocació dels actes administratius. Els recursos administratius: objecte i classes.
  6. El control jurisdiccional de l'Administració pública: contenciós, laboral, civil i penal. La jurisdicció contenciosa administrativa: concepte i naturalesa. El recurs contenciós administratiu. Les parts. Actes impugnables.
  7. Les eines de tramitació electrònica a Catalunya. La interoperabilitat. Les comunicacions i les notificacions electròniques. La seu electrònica i el tauler electrònic. L'extranet de les administracions públiques catalanes.
  8. Gestió general dels documents administratius. Gestió dels documents electrònics. L'organització dels documents administratius electrònics. Les còpies electròniques. La conservació i l'eliminació dels documents. Avaluació i tria. Transferència de documents. L'arxiu electrònic únic. Arxius del Sistema de Gestió Documental.
  9. Els òrgans competents en matèria de contractació: òrgans de contractació, d'assistència i consultius. Gestió de la publicitat contractual per mitjans electrònics, informàtics i telemàtics.
  10. La contractació electrònica. Tipus de contractes: contracte d'obres, contracte de subministrament, contracte de serveis, concessió d'obres públiques, concessió de serveis, contractes mixtos i contractes subjectes a regulació harmonitzada. Contractes administratius i contractes privats.
  11. Aspectes bàsics de la contractació del sector públic i elements estructurals dels contractes. Procediments de licitació. Selecció del contractista i adjudicació dels contractes. Els efectes, el compliment i l'extinció dels contractes administratius. El règim especial de revisió dels actes en matèria de contractació i mitjans alternatius.
  12. La preparació dels contractes. L'expedient de contractació, els plecs de clàusules administratives i els plecs de prescripcions tècniques.
  13. Les modificacions contractuals. Les garanties exigibles en la contractació del sector públic. Els efectes de les modificacions dels contractes.
  14. Convenis. Definició i tipus de convenis. Requisits de validesa i eficàcia. Contingut. Tràmit. Extinció. Efectes de la resolució dels convenis. El Registre de convenis de col·laboració i cooperació de la Generalitat.
  15. L'activitat subvencional de les administracions públiques. Procediments de concessió. Reintegrament i control. Infraccions i sancions. Subvencions finançades amb càrrec a fons de la Unió Europea. Procediment d'ajuts.
  16. El patrimoni públic: el domini públic i sistemes d'ús. Els béns patrimonials. L'expropiació forçosa. El procediment expropiatori. Les expropiacions especials.
  17. Els programes pressupostaris: missió, objectius, serveis i productes, i indicadors de seguiment. Els contractes programa com a fórmula de finançament vinculada a resultats. L'aplicació a la Generalitat de Catalunya dels pressupostos orientats a resultats. La gestió pressupostària: els compromisos de despesa a càrrec d'exercicis futurs.
  18. El control, la supervisió i la fiscalització de les finances de la Generalitat de Catalunya. La Intervenció General. El departament competent en matèria de finances. La Sindicatura de Comptes de Catalunya. El Tribunal de Comptes. L'Autoritat Independent de Responsabilitat Fiscal (AIREF).
  19. Òrgans competents en matèria de personal. Atribució de competències als departaments en matèria de funció pública. Estructura organitzativa. Relació de llocs de treball. Mesures i instruments de racionalització.
  20. Condicions de treball: jornada i horaris. Mesures de conciliació. Permisos i llicències. La incapacitat temporal.
  21. Retribucions del personal funcionari i laboral. Indemnitzacions per raó del servei.
  22. Registre general de personal. Situacions administratives del personal funcionari i laboral. Reingrés al servei actiu. Responsabilitat per la gestió dels serveis i responsabilitat disciplinària.
  23. Competències en matèria de seguretat i salut en el treball. Els serveis de prevenció de riscos laborals: els delegats i delegades de prevenció, i el comitè de seguretat i salut laboral. Prevenció en matèria d'assetjament sexual i psicològic en el treball.
  24. El model d'atenció ciutadana. Portals d'accés del ciutadà. La carpeta del ciutadà i ciutadana. Els formularis. La petició genèrica. El model d'atenció empresarial. El portal d'accés de l'empresa. La Finestreta única empresarial.
  25. La interoperabilitat a les administracions públiques. La interoperabilitat de plataformes i serveis. Les relacions entre administracions públiques. Eines de tramitació interadministrativa. El Catàleg de dades i documents electrònics.
  26. Identificació i signatura electròniques. El certificat digital. Tipus de certificats digitals a les administracions catalanes. La representació electrònica de la ciutadania en el procediment administratiu. Eines de representació electrònica a la Generalitat.

Part específica, opció prevenció.

  1. Marc normatiu de la prevenció de riscos laborals. Principis generals. Drets i obligacions.
  2. Drets de consulta i participació dels treballadors i treballadores. Els delegats i delegades de prevenció: funcions i competències. Òrgans competents en matèria de coordinació i de control. Procediment administratiu especial per incompliments en matèria de prevenció de riscos laborals.
  3. El Pla de prevenció de riscos laborals. Avaluació de riscos laborals. Definicions i contingut general. Manual per a la identificació i avaluació de riscos laborals de la Generalitat de Catalunya. Planificació de l'activitat preventiva.
  4. Coordinació d'activitats empresarials. Normativa específica aplicable. Mitjans de coordinació. Drets de les persones representants dels treballadors i treballadores.
  5. Vigilància de la salut. Activitats sanitàries dels serveis de prevenció. Protecció dels treballadors i treballadores especialment sensibles a determinats riscos. Adaptacions i canvis de lloc de treball per motius de salut. Protecció de la maternitat i durant el període de lactància.
  6. Accidents de treball. Notificació i declaració d'accidents. Investigació d'accidents. Metodologies d'investigació. Índex de sinistralitat. Malalties professionals. Classificació. Actuacions de les mútues col·laboradores amb la Seguretat Social.
  7. Risc d'incendi. Factors de risc d'incendi i mesures de prevenció. Mesures en cas d'emergència. Plans d'autoprotecció: classificació i organització d'emergències.
  8. Condicions generals de seguretat i salut en els llocs de treball. Normativa aplicable. Presència de recursos preventius en determinades activitats. Normatives aplicables.
  9. Equips de protecció individual. Condicions de seguretat i salut relatives a la seva utilització: elecció i manteniment. Normativa aplicable. Equips de treball. Disposicions mínimes aplicables als equips de treball.
  10. Accions preventives aplicables a l'execució d'obres de reforma o ampliació. El coordinador en matèria de seguretat i salut. Estudis i plans de seguretat i salut en el treball.
  11. Risc elèctric. Protecció de la salut i seguretat dels treballadors davant el risc elèctric. Protecció contra contactes elèctrics. Normativa aplicable.
  12. Els contaminants químics. Mesura de l’exposició. Mesures de prevenció davant l'exposició als contaminants químics. Envasament, etiquetatge, emmagatzematge i manipulació.
  13. La protecció dels treballadors i treballadores contra els riscos relacionats amb l'exposició a agents cancerígens durant la feina.
  14. Risc d'exposició a plaguicides. Criteris d'actuació en el control de plagues urbanes a l'Administració de la Generalitat de Catalunya.
  15. La protecció dels treballadors i treballadores contra els riscos relacionats amb l'exposició a agents biològics durant la feina. Normativa aplicable.
  16. La protecció de la salut i la seguretat dels treballadors i treballadores contra els riscos rel acionats amb l'exposició al soroll. Normativa aplicable.
  17. Radiacions no ionitzants. Tipus de radiació i efectes sobre l'organisme humà. Riscos i mesures preventives. Normativa aplicable.
  18. Radiacions ionitzants. Conceptes i classificació. Interacció amb l'organisme i efectes biològics. Riscos de l'exposició i mesures preventives. Normativa aplicable.
  19. Qualitat ambiental en interiors. Contaminants que influeixen en la qualitat de l'ambient de treball. Mesures de prevenció.
  20. El disseny del lloc de treball: premisses bàsiques i factors ergonòmics. Ergonomia ambiental. Factors de risc lumínics, termohigromètrics i sonors. Mètodes d'avaluació. Normatives aplicables.
  21. Identificació de factors de risc de sobrecàrrega per esforç físic, manipulació de càrregues, postures forçades i moviments repetitius. Metodologies d'avaluació i normativa aplicable.
  22. Ergonomia en el treball amb pantalles de visualització de dades. Factors de risc i avaluació. Normativa aplicable.
  23. L'organització del temps de treball. Treball per torns i treball nocturn: possibles conseqüències en la salut de les persones. Mesures de prevenció.
  24. Factors de risc psicosocial. Identificació i avaluació de riscos psicosocials. El mètode per a l'avaluació i la prevenció dels riscos psicosocials CoPsoQ PSQCAT. El control i la prevenció dels problemes psicosocials.
  25. L'estrès. Models de generació d'estrès. Agents estressants. Simptomatologia associada a l'estrès. Síndrome d'esgotament professional: definicions i procés. Metodologies d'avaluació de l'estrès. Mesures de prevenció.
  26. L'assetjament psicològic. El Protocol per a la prevenció, la detecció, l'actuació i la resolució de situacions d'assetjament psicològic i altres discriminacions a la feina.

Clases Presenciales Híbridas

Clases Presenciales

Método tradicional: los alumnos asisten físicamente a clase e interactúan directamente con los profesores y comparten experiencias y la preparación con los compañeros.

Si necesitas más información sobre nuestros planes o modalidades puedes consultarnos por email escribiendo a [email protected], llamarnos por teléfono al 617 109 109 o mandarnos tu consulta aquí.

Curso Online

Te preparamos a tu ritmo. Formación online que se adapta a tus necesidades y horarios. Temarios y materiales incluídos, excepto en cursos monográficos y de supuestos prácticos.
Además, tendrás acceso a ADAMS Test Premium durante toda tu matrícula. Para que refuerces el estudio de tu preparación con miles de test a tu disposición.
DURACIÓN PRECIO MATRÍCULA
Curs de 6 mesos
467 € Matricúlate

Cos de Gestió Generalitat de Catalunya. Promoció Interna

Colección
completa

Compra toda la colección y ahórrate 9€


77€

Comprar la colección

Colección
completa

Compra toda la colección y ahórrate 9€


77€

Comprar la colección

  • Temari 1 Cos de Gestió, Opció General, Part específica, de la Generalitat de Catalunya

    Temari 1 Cos de Gestió, Opció General, Part específica,...

    43€
  • Temari 2 Cos de Gestió, Opció General, Part específica, de la Generalitat de Catalunya

    Temari 2 Cos de Gestió, Opció General, Part específica,...

    43€


*Sin gastos de envío para compras superiores a 51€ (no aplica a Canarias, Baleares, Ceuta y Melilla).

EJERCICIOS

Segons el decret llei 12/2022, de 27 de setembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat, de foment de la promoció interna i d'agilització de la cobertura de llocs de treball amb persones funcionàries de carrera:

Aquesta promoció interna als cossos, escales o especialitats de personal funcionari d'administració i tècnic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya s'ha de fer de forma paral·lela al procés d'estabilització per concurs oposició, de manera que el procediment selectiu es realitzi en els mateixos termes i condicions. 

Els sindicats han informat que el procés selectiu tindrà una puntuació màxima de 100 punts:

Fase d’oposició (60 punts): una única prova amb dos exercicis tipus test no eliminatoris

  • El primer exercici de caràcter teòric (valoració màxima de 25 punts).
  • El segon exercici de caràcter pràctic (valoració màxima de 35 punts).

Fase de concurs (40 punts). Es valoraran:

  • Serveis prestats (puntuació màxima 32 punts).
  • Superació sense plaça de concurs oposició (2 punts).
  • Coneixements de català (puntuació màxima 3 punts).
  • ACTIC i equivalents (puntuació màxima 3 punts).

Nombre de temes Cos General:

  • C2 (D): 8
  • C1 (C): 13
  • A2 (B): 26
  • A1 (A): 30

PROGRAMA

DOGC 29-07-2022

Temari de l’escala de gestió d’administració general del cos de gestió d’administracióde la Generalitat de Catalunya (part comuna i part específica de les opcions general i prevenció de riscos laborals) (grup A, subgrup A2).

En els processos d’estabilització (i promoció interna) que es convoquin pel sistema selectiu de concurs oposició en el marc de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública, les proves selectives versaran exclusivament sobre els temes de la part específica, en funció de l’opció o opcions a què se sol·liciti participar.

Part específica, opció general.

  1. L'Agenda 2030: transformar Catalunya, millorar el món. Anàlisi dels objectius de desenvolupament sostenible (ODS) en el context català: diagnosi i reptes.
  2. Avaluació de polítiques públiques. Tipologia d'avaluacions. Avaluació ex ante, intermèdia i ex post. Metodologia qualitativa en l'avaluació de les polítiques públiques.
  3. Avaluació econòmica de polítiques públiques. L'informe d'impacte econòmic i social.
  4. Cartes de serveis a l'Administració de la Generalitat de Catalunya. Metodologia d'elaboració de cartes de serveis. Construcció i anàlisi d'indicadors. Tipologia de mesures. Validació d'indicadors. Publicació de resultats.
  5. La revisió dels actes en via administrativa: la revisió d'ofici. La revocació dels actes administratius. Els recursos administratius: objecte i classes.
  6. El control jurisdiccional de l'Administració pública: contenciós, laboral, civil i penal. La jurisdicció contenciosa administrativa: concepte i naturalesa. El recurs contenciós administratiu. Les parts. Actes impugnables.
  7. Les eines de tramitació electrònica a Catalunya. La interoperabilitat. Les comunicacions i les notificacions electròniques. La seu electrònica i el tauler electrònic. L'extranet de les administracions públiques catalanes.
  8. Gestió general dels documents administratius. Gestió dels documents electrònics. L'organització dels documents administratius electrònics. Les còpies electròniques. La conservació i l'eliminació dels documents. Avaluació i tria. Transferència de documents. L'arxiu electrònic únic. Arxius del Sistema de Gestió Documental.
  9. Els òrgans competents en matèria de contractació: òrgans de contractació, d'assistència i consultius. Gestió de la publicitat contractual per mitjans electrònics, informàtics i telemàtics.
  10. La contractació electrònica. Tipus de contractes: contracte d'obres, contracte de subministrament, contracte de serveis, concessió d'obres públiques, concessió de serveis, contractes mixtos i contractes subjectes a regulació harmonitzada. Contractes administratius i contractes privats.
  11. Aspectes bàsics de la contractació del sector públic i elements estructurals dels contractes. Procediments de licitació. Selecció del contractista i adjudicació dels contractes. Els efectes, el compliment i l'extinció dels contractes administratius. El règim especial de revisió dels actes en matèria de contractació i mitjans alternatius.
  12. La preparació dels contractes. L'expedient de contractació, els plecs de clàusules administratives i els plecs de prescripcions tècniques.
  13. Les modificacions contractuals. Les garanties exigibles en la contractació del sector públic. Els efectes de les modificacions dels contractes.
  14. Convenis. Definició i tipus de convenis. Requisits de validesa i eficàcia. Contingut. Tràmit. Extinció. Efectes de la resolució dels convenis. El Registre de convenis de col·laboració i cooperació de la Generalitat.
  15. L'activitat subvencional de les administracions públiques. Procediments de concessió. Reintegrament i control. Infraccions i sancions. Subvencions finançades amb càrrec a fons de la Unió Europea. Procediment d'ajuts.
  16. El patrimoni públic: el domini públic i sistemes d'ús. Els béns patrimonials. L'expropiació forçosa. El procediment expropiatori. Les expropiacions especials.
  17. Els programes pressupostaris: missió, objectius, serveis i productes, i indicadors de seguiment. Els contractes programa com a fórmula de finançament vinculada a resultats. L'aplicació a la Generalitat de Catalunya dels pressupostos orientats a resultats. La gestió pressupostària: els compromisos de despesa a càrrec d'exercicis futurs.
  18. El control, la supervisió i la fiscalització de les finances de la Generalitat de Catalunya. La Intervenció General. El departament competent en matèria de finances. La Sindicatura de Comptes de Catalunya. El Tribunal de Comptes. L'Autoritat Independent de Responsabilitat Fiscal (AIREF).
  19. Òrgans competents en matèria de personal. Atribució de competències als departaments en matèria de funció pública. Estructura organitzativa. Relació de llocs de treball. Mesures i instruments de racionalització.
  20. Condicions de treball: jornada i horaris. Mesures de conciliació. Permisos i llicències. La incapacitat temporal.
  21. Retribucions del personal funcionari i laboral. Indemnitzacions per raó del servei.
  22. Registre general de personal. Situacions administratives del personal funcionari i laboral. Reingrés al servei actiu. Responsabilitat per la gestió dels serveis i responsabilitat disciplinària.
  23. Competències en matèria de seguretat i salut en el treball. Els serveis de prevenció de riscos laborals: els delegats i delegades de prevenció, i el comitè de seguretat i salut laboral. Prevenció en matèria d'assetjament sexual i psicològic en el treball.
  24. El model d'atenció ciutadana. Portals d'accés del ciutadà. La carpeta del ciutadà i ciutadana. Els formularis. La petició genèrica. El model d'atenció empresarial. El portal d'accés de l'empresa. La Finestreta única empresarial.
  25. La interoperabilitat a les administracions públiques. La interoperabilitat de plataformes i serveis. Les relacions entre administracions públiques. Eines de tramitació interadministrativa. El Catàleg de dades i documents electrònics.
  26. Identificació i signatura electròniques. El certificat digital. Tipus de certificats digitals a les administracions catalanes. La representació electrònica de la ciutadania en el procediment administratiu. Eines de representació electrònica a la Generalitat.

Part específica, opció prevenció.

  1. Marc normatiu de la prevenció de riscos laborals. Principis generals. Drets i obligacions.
  2. Drets de consulta i participació dels treballadors i treballadores. Els delegats i delegades de prevenció: funcions i competències. Òrgans competents en matèria de coordinació i de control. Procediment administratiu especial per incompliments en matèria de prevenció de riscos laborals.
  3. El Pla de prevenció de riscos laborals. Avaluació de riscos laborals. Definicions i contingut general. Manual per a la identificació i avaluació de riscos laborals de la Generalitat de Catalunya. Planificació de l'activitat preventiva.
  4. Coordinació d'activitats empresarials. Normativa específica aplicable. Mitjans de coordinació. Drets de les persones representants dels treballadors i treballadores.
  5. Vigilància de la salut. Activitats sanitàries dels serveis de prevenció. Protecció dels treballadors i treballadores especialment sensibles a determinats riscos. Adaptacions i canvis de lloc de treball per motius de salut. Protecció de la maternitat i durant el període de lactància.
  6. Accidents de treball. Notificació i declaració d'accidents. Investigació d'accidents. Metodologies d'investigació. Índex de sinistralitat. Malalties professionals. Classificació. Actuacions de les mútues col·laboradores amb la Seguretat Social.
  7. Risc d'incendi. Factors de risc d'incendi i mesures de prevenció. Mesures en cas d'emergència. Plans d'autoprotecció: classificació i organització d'emergències.
  8. Condicions generals de seguretat i salut en els llocs de treball. Normativa aplicable. Presència de recursos preventius en determinades activitats. Normatives aplicables.
  9. Equips de protecció individual. Condicions de seguretat i salut relatives a la seva utilització: elecció i manteniment. Normativa aplicable. Equips de treball. Disposicions mínimes aplicables als equips de treball.
  10. Accions preventives aplicables a l'execució d'obres de reforma o ampliació. El coordinador en matèria de seguretat i salut. Estudis i plans de seguretat i salut en el treball.
  11. Risc elèctric. Protecció de la salut i seguretat dels treballadors davant el risc elèctric. Protecció contra contactes elèctrics. Normativa aplicable.
  12. Els contaminants químics. Mesura de l’exposició. Mesures de prevenció davant l'exposició als contaminants químics. Envasament, etiquetatge, emmagatzematge i manipulació.
  13. La protecció dels treballadors i treballadores contra els riscos relacionats amb l'exposició a agents cancerígens durant la feina.
  14. Risc d'exposició a plaguicides. Criteris d'actuació en el control de plagues urbanes a l'Administració de la Generalitat de Catalunya.
  15. La protecció dels treballadors i treballadores contra els riscos relacionats amb l'exposició a agents biològics durant la feina. Normativa aplicable.
  16. La protecció de la salut i la seguretat dels treballadors i treballadores contra els riscos rel acionats amb l'exposició al soroll. Normativa aplicable.
  17. Radiacions no ionitzants. Tipus de radiació i efectes sobre l'organisme humà. Riscos i mesures preventives. Normativa aplicable.
  18. Radiacions ionitzants. Conceptes i classificació. Interacció amb l'organisme i efectes biològics. Riscos de l'exposició i mesures preventives. Normativa aplicable.
  19. Qualitat ambiental en interiors. Contaminants que influeixen en la qualitat de l'ambient de treball. Mesures de prevenció.
  20. El disseny del lloc de treball: premisses bàsiques i factors ergonòmics. Ergonomia ambiental. Factors de risc lumínics, termohigromètrics i sonors. Mètodes d'avaluació. Normatives aplicables.
  21. Identificació de factors de risc de sobrecàrrega per esforç físic, manipulació de càrregues, postures forçades i moviments repetitius. Metodologies d'avaluació i normativa aplicable.
  22. Ergonomia en el treball amb pantalles de visualització de dades. Factors de risc i avaluació. Normativa aplicable.
  23. L'organització del temps de treball. Treball per torns i treball nocturn: possibles conseqüències en la salut de les persones. Mesures de prevenció.
  24. Factors de risc psicosocial. Identificació i avaluació de riscos psicosocials. El mètode per a l'avaluació i la prevenció dels riscos psicosocials CoPsoQ PSQCAT. El control i la prevenció dels problemes psicosocials.
  25. L'estrès. Models de generació d'estrès. Agents estressants. Simptomatologia associada a l'estrès. Síndrome d'esgotament professional: definicions i procés. Metodologies d'avaluació de l'estrès. Mesures de prevenció.
  26. L'assetjament psicològic. El Protocol per a la prevenció, la detecció, l'actuació i la resolució de situacions d'assetjament psicològic i altres discriminacions a la feina.

Datos básicos

Oposición
Gestió Generalitat de Catalunya. Promoció Interna
Organismo
Generalitat de Catalunya-
Tipo de personal
Funcionario
Año
2023
Estado
Próxima Convocatoria

Oferta y convocatoria

Plazas341 plazas

ADAMS Test



Pack EXPRÉS

2.945 preguntas

19.99€

Pago único 19.99

1 mes de acceso

Suscríbete



Pack EXPERTO

2.945 preguntas

6.66€/mes

Pago único 39.99

6 meses de acceso

Suscríbete



Pack PREMIUM

2.945 preguntas

4.66€/mes

Pago único 55.99

12 meses de acceso

Suscríbete

Clases por Videoconferencia

Para los que no quieran perder el tiempo en desplazamientos. Sigue las clases en remoto, con acceso inmediato al contenido y posibilidad de interactuar directamente con el profesor durante la sesión. Además dispondrás de todas las clases grabadas durante 15 días.

Si necesitas más información sobre nuestros planes o modalidades puedes consultarnos por email escribiendo a [email protected], llamarnos por teléfono al 617 109 109 o mandarnos tu consulta aquí.

INICIO RÉGIMEN DE CLASES PRECIO CENTRO DE IMPARTICIÓN MATRÍCULA
19-01-2024 V de 16:00 a 21:00 183 € /mes Barcelona Matricúlate

¡Si ya te has presentado o llevas tiempo preparándote, pregunta por grupos avanzados en la preparación!

*Grupo Híbrido, el alumno tendrá compañeros en modalidad presencial.


SOLICITA INFORMACIÓN


¡Tenemos información de interés para ti! Déjanos tus datos y recibirás información, noticias y novedades de nuestros servicios.

*Campos obligatorios.


Protección de datos: CENTRO DE ESTUDIOS ADAMS EDICIONES VALBUENA, S.A. ('ADAMS') tratará sus datos para gestionar y dar respuestas a sus mensajes enviados a través de nuestro formulario y correo electrónico de contacto y para enviarle comunicaciones con las últimas novedades de nuestros servicios.
Puede ejercer sus derechos en [email protected]. Conozca nuestra política de privacidad haciendo clic aquí.

Redes Sociales

Preguntas Frecuentes

Campus Virtual

Adams Test