Producto añadido a la cesta

El Consorci promou a Catalunya nous programes de formació dirigits prioritàriament a la població ocupada

Entidades de formación

El Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya ha llançat al 2022 dues noves convocatòries per a subvencionar programes de formació professional per a l'ocupació dirigits prioritàriament a les persones treballadores ocupades.

Amb una dotació superior als 32,3 milions d'euros, la primera de les iniciatives finançarà programes compostos per especialitats de formació no formal que responen a la detecció de necessitats de qualificació sectorials i transversals, així com a les necessitats formatives específiques de les persones treballadores autònomes i enquadrades en l'economia social.

La segona iniciativa convocada pel Consorci subvencionarà, amb més de 9,5 milions d'euros, programes transversals de formació formal conduents a l'obtenció de certificats de professionalitat, propiciant així el reconeixement oficial de les competències professionals adquirides per les persones participants.

Per a finançar els seus programes, podran rebre subvencions les entitats incloses en el Registre de centres i entitats de formació, amb instal·lacions permanents a Catalunya que permetin la impartició de les especialitats formatives sol·licitades i l'atenció a les persones participants.

A través d'iniciatives de FPO, tant d'oferta (a persones treballadores) com de demanda (programada per les empreses), el Consorci promou la millora de la qualificació professional de les persones treballadores prioritàriament ocupades, impulsant la seva permanent adaptació a les noves necessitats productives, i afavorint així la competitivitat del teixit empresarial català.

 

EL CONSORCI PROMUEVE EN CATALUÑA NUEVOS PROGRAMAS DE FORMACIÓN DIRIGIDOS PRIORITARIAMENTE A LA POBLACIÓN OCUPADA.

El Consorcio para la Formación Continua de Cataluña ha lanzado en 2022 dos nuevas convocatorias para subvencionar programas de formación profesional para el empleo dirigidos prioritariamente a las personas trabajadoras ocupadas.

Con una dotación superior a los 32,3 millones de euros, la primera de las iniciativas financiará programas compuestos por especialidades de formación no formal que responden a la detección de necesidades de cualificación sectoriales y transversales, así como a las necesidades formativas específicas de las personas trabajadoras autónomas y encuadradas en la economía social.

La segunda iniciativa convocada por el Consorcio subvencionará, con más de 9,5 millones de euros, programas transversales de formación formal conducentes a la obtención de certificados de profesionalidad, propiciando así el reconocimiento oficial de las competencias profesionales adquiridas por las personas participantes.

Para financiar sus programas, podrán recibir subvenciones las entidades incluidas en el Registro de centros y entidades de formación, con instalaciones permanentes en Cataluña que permitan la impartición de las especialidades formativas solicitadas y la atención a las personas participantes.

A través de iniciativas de FPE, tanto de oferta (a personas trabajadoras) como de demanda (programada por las empresas), el Consorcio promueve la mejora de la cualificación profesional de las personas trabajadoras prioritariamente ocupadas, impulsando su permanente adaptación a las nuevas necesidades productivas, y favoreciendo así la competitividad del tejido empresarial catalán.

¡Sigue nuestras redes sociales!