ADAMS Formación

Descubre nuestros foros sobre oposiciones
Fecha actual Lun 09-12-2019, 23:37

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 48 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3  Siguiente
Autor Mensaje
NotaPublicado: Mar 08-03-2011, 18:13 
Novato
Novato

sempre escribió:
Teño bastntes dúbidas á hora de escoller destino enton; Que me recomendades para elexir destino un instituo con turnos de semana maña e semana tardes, ou un conservatorio de musica que tamen sexa semana de maña e semana de tarde? en que se diferencia o traballo dstes 2 sitios????

gracias.

Sempre, eu elixiría un ies. Estou en provisional nun conservatorio e cambio seguro na elección do 14. Explícoche como é no meu centro actual, non sei no resto de conservatorios. As aulas son moi pequenas (soe ser un profesor por alumno) e están sempre pechadas con chave polo tema dos instrumentos imaxino. Nós levamos o control de todo iso, no meu caso catrocentas e pico aulas. Outro inconvinte para min é que ó ser 1 profe, 1 alumno, cada quen ten un horario e sempre hai movemento de xente q entra e sae. Nun instituto á hora de entrada e saída dos alumnos é a mesma.
Pola contra, polas mañás estase moi ben porque os rapaces case todos teñen clase no instituto e é moi tranquilo. Tamén teño que decir q tiven 1 mes e case 3 semanas de vacacións.

NotaPublicado: Mar 08-03-2011, 22:24 
Novato
Novato

Ola a todos digovos a información que puiden recabar acerca do IES Ricardo mella.
Hay 4 conserxes, 2 marchan colleron destino máis cerca da súa casa, despois hai un interino que leva máis de 4 anos e que leva un montón de tempo.
horarios de 8 a 22:15, en dúas quendas de 8 a 3 e a outra de 3 ata peche.
Os turnos distribuense en semanas alternas 1 semana de mañan e outra de tarde.
En vacacións navidades, carnaval, semana santa o instituto pecha, salvo que teñan obras no centro entón repartense os días entre os subalternos.
Os días de asuntos propios hai que avisalos con algún día de antelación, simplemente esixen que o servicio quede atendido `poñendose de acordo os demais conserxes.
Se chamades e vos dan outra información non é certa,

Ademáis o Valentin tamén ten un horario similar aínda que ten 5 conserxes xa que un instituto máis disperso.
O rexime que ten en vacacións e demáis é moi similar ao outro.

NotaPublicado: Mar 08-03-2011, 22:38 
Junior
Junior

Gracias a todos pola vosa informacion.
Ánimo a todos que xa nos falta menos!

NotaPublicado: Mar 08-03-2011, 22:44 
Novato
Novato

237 plazas libres, 217 en institutos o similares y 20 en delegaciones..................
que cada uno saque sus propias conclusiones.

NotaPublicado: Jue 10-03-2011, 10:30 
Novato
Novato

Sempre, eu elixiría un ies. Estou en provisional nun conservatorio e cambio seguro na elección do 14. Explícoche como é no meu centro actual, non sei no resto de conservatorios. As aulas son moi pequenas (soe ser un profesor por alumno) e están sempre pechadas con chave polo tema dos instrumentos imaxino. Nós levamos o control de todo iso, no meu caso catrocentas e pico aulas. Outro inconvinte para min é que ó ser 1 profe, 1 alumno, cada quen ten un horario e sempre hai movemento de xente q entra e sae. Nun instituto á hora de entrada e saída dos alumnos é a mesma.
Pola contra, polas mañás estase moi ben porque os rapaces case todos teñen clase no instituto e é moi tranquilo. Tamén teño que decir q tiven 1 mes e case 3 semanas de vacacións.

Hola, no conservatorio no que estás danche os moscosos? Gracias

NotaPublicado: Jue 10-03-2011, 16:11 
Junior
Junior

kalchano escribió:
237 plazas libres, 217 en institutos o similares y 20 en delegaciones..................
que cada uno saque sus propias conclusiones

Que os que foron escollendo diante nosa, escolleron as mellores plazas? :roll:

Por certo, moitas grazas a Cabaloloco pola info :wink:

NotaPublicado: Jue 10-03-2011, 17:25 
Novato
Novato

milinko escribió:

Hola, no conservatorio no que estás danche os moscosos? Gracias

Algún sí, 3 o 4 soen dalos.

NotaPublicado: Vie 11-03-2011, 00:28 
Junior
Junior

Hola. O dos institutos depende moito de cómo sexa o centro. Se é grande e tes varios compañeiros permite cambios de turno, de días, etc., ademáis no caso de que haxa que abrir en Semana Santa ou Nadal, pode ir un cada día e así disfrutas de casi todas as vacacións. Para mín non hai cor, prefiro un insti, normalmente traballas menos horas (5-6 horas é habitual), e en moitos tes mes e medio en verán, reducción horaria no outro medio mes e logo todo ou parte de Semana Santa, Nadal, Entroido, etc. Agora ben, estou de acordo en que dependendo da directiva e de como sexa o centro podes ter máis ou menos problemas. O que non podemos facer é mirar a outro lado e tragar con todo. Nós non somos os secretarios do persoal docente, se tedes "señoritos" no voso centro hai que poñelos a andar. A veces nos chegan a conserxería e nos dín ponme con tal o con cual (os profes), e eu lles poño o tlf. hacia eles e lles digo o número para que marquen, e punto. Non poden facer con nós o que queiran, sen embargo se son boa xente non teño ningún problema en facer a chamada e logo poñelos o tlf. Isto é un exemplo.

Respecto ás vacacións temos que ter claro unha cousa. A nós non nos regalan nada as directivas. Todo o persoal que está nun centro de ensino, tanto persoal docente como non docente, e incluso o laboral, traballan menos horas das que marca a lei, e normalmente temos máis vacacións que as legais, pero TODOS, o persoal docente ten que estar desde primero de setembro por lei cumprindo a totalidade do horario, e non se fai. Pois iso é tan "ilegal" como que nós disfrutemos de 15 días máis de vacacións. Non por ser subalterno temos menos dereitos, eso é o que debemos ter claro. Eu penso que co tema dos asuntos propios debemos ser responsables, é dicir, se deben coller cando realmente fan falta, porque xa gozamos de vacacións dabondo como para enriba coller por norma os AP. Pero por contra, non se nos pode chantaxear con eles dicindo que temos máis vacacións. TODOS os que están no mesmo centro as teñen, nós non somos os únicos privilexiados. Cando todos comprendamos e asimilemos iso teremos moito andado.

Saúdos.

NotaPublicado: Dom 13-03-2011, 16:03 
Junior
Junior

hola , alguien podria decirme el horario del conservatorio de vigo?

NotaPublicado: Dom 13-03-2011, 18:31 
Senior
Senior

cavejosa escribió:
hola , alguien podria decirme el horario del conservatorio de vigo?

... ni idea, cavejosa... :roll:

Bueno...

suertiña para todas-os :mrgreen: , que buena falta nos va a hacer (sobre todo a los de conso)...

... voy a desoxigenarme un poco a ver si así...

Nos vemos.

NotaPublicado: Dom 13-03-2011, 19:56 
Novato
Novato

Bueno, sobre la pregunta del conservarorio, el horario de entrada no lo sé, pero si sé que hay mas turnos de tarde que de mañana y muchos grupos pero pequeños, no sé si eso será bueno para vosotros o no, para mi es peor que cualquier instituto, pero depende del planteamiento o circunstancias de vida que tenga cada uno. Suerte

NotaPublicado: Dom 13-03-2011, 20:48 
Junior
Junior

y el ies audiovisual de vigo? sabe alguien algo d e los horarios?
gracias de antemano ...........

NotaPublicado: Dom 13-03-2011, 21:49 
Novato
Novato

Audiovisual tiene solo dos ciclos superiores normales, o sea por la mañana todos los dias y dos dias tambien tienen por la tarde, como todos los centros que tienen ciclos formativos y además uno de esos ciclos tambien tiene de adultos que las clases son por las tardes, sé que cerró en carnavales porque llamé, por las tardes tengo comprobado que a las 10 ya está cerrado y algún día incluso a las 9 , pero si llamas al centro te dan unos datos muy malos, hay dos interinas, que supongo que tienen miedo perder la plaza, lo entiendo, de todos modos es muy dificil que los centros te den una información fiable.

NotaPublicado: Dom 13-03-2011, 23:48 
Novato
Novato

Hola a tod@s, llevo mucho tiempo leyendo el foro pero hasta hoy no me he animado a participar.
El horario del Conservatorio de Vigo es el siguiente:
1 turno de mañana de 9:00 a 15:00 .
2 turnos de tarde : uno de 15:00 a 20:00
otro de 17:00 a 22:00
Espero seviros de ayuda para la elección , suerte a tod@s.

NotaPublicado: Dom 13-03-2011, 23:58 
Novato
Novato

creo que estas equivocada, en el conservatorio hay dos turnos, uno de mañana y uno de tarde y a las mañanas se empieza a las 8.00, lo que no sé es a que hora se entra por la tarde ni las salidas.

NotaPublicado: Mar 15-03-2011, 12:40 
Junior
Junior

cabalico escribió:
creo que estas equivocada, en el conservatorio hay dos turnos, uno de mañana y uno de tarde y a las mañanas se empieza a las 8.00, lo que no sé es a que hora se entra por la tarde ni las salidas.

la info de info es buena :mrgreen:

lo que no sé yo es como crees que está equivocada y tu no sabes especificar los turnos de tarde... entonces como sabes que está equivocada? :mrgreen:

conste que esperé a décirtelo hoy para no crear mal rollito :roll:

NotaPublicado: Mar 15-03-2011, 15:18 
Junior
Junior

Bueno espero k todos tiverades sorte na eleccion e agora o teñamos nos nosos novos postos d traballo.
Tamen kero decir, k me deu a sensación que houbo xente neste foro que cndo se pediu informacion en lugar de dala o k fixo foi malmeter. E o tempo tarde ou cedo pon a xente no seu lugar. Ás veces e mellor estar calado!!!

NotaPublicado: Mar 15-03-2011, 17:28 
Novato
Novato

sempre a quen te refires. porque a min constame que hai interinos por ahí polos centros que se dedican a intoxicar.
Está claro que si eses destinos non se cubren, eles estárán polo menos ata o seguinte concurso e tal como funciona a Administración... xa sabemos ( 4 anos)

NotaPublicado: Mar 15-03-2011, 17:47 
Novato
Novato

Silledo, es muy fácil la explicación; tengo una amiga que conoce una persona que trabaja en el Centro y hace ya tiempo me comentó que entraban a las 8 de la mañana, yo de aquellas no tenía curiosidad por saber el turno, pues no me implicaba, esa persona hace tiempo que no la veo y después de llamar varias veces al centro y darme respuestas contradictorias lo único que tenía claro es que entraban a las 8. Espero que con esto aclarase tus dudas y disculpa si dí lugar a malas interpretaciones.

NotaPublicado: Mar 15-03-2011, 17:55 
Junior
Junior

Cabaloloco pois nomes non dou, eu non podo demostrar as cousas a 100% pero lendo os foros un vaise dando conta das cousas, ask k cd un sake as suas conclusións. Pero k houbo xente k mentiu no foro seguro, seguro.

Nuevo tema Responder al tema  [ 48 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3  Siguiente

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]