ADAMS Formación

Descubre nuestros foros sobre oposiciones
Fecha actual Lun 21-10-2019, 07:40

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 48 mensajes ]  Ir a página 1, 2, 3  Siguiente
Autor Mensaje
NotaPublicado: Dom 06-03-2011, 20:32 
Novato
Novato

Hola, alguien me podría proporcionar información respecto a las plazas en Vigo que no se cubrieron, sobre todo en el tema de horarios y si hay turnos? Los destinos son:
CIFP VALENTIN PAZ ANDRADE
IES MANUEL ANTONIO
IES RICARDO MELLA
CENTRO PUBLICO DE ADULTOS BERBES
IES AUDIOVISUAL
CONSERVATORIO PROFESIONAL DE MUSICA
Graciñas.

NotaPublicado: Dom 06-03-2011, 23:25 
Novato
Novato

Hola a todos.
so vos quero decir unha cousa, non vos fiedes da información que vos den por teléfono cando chamades os centros...
hai moita información que se oculta

NotaPublicado: Dom 06-03-2011, 23:36 
Junior
Junior

Si, seguramente se nos oculte informaicón e se nos minta , pero é o único k podemos facer, se non coñeces a alguen de fiar k che poida dar informacion non che queda outra.

E o uqe si estaría ben que os subalternos do 2007 k xa tedes a vosa praza definitiva, nos proporcionarades toda a informacion k coñecerades e nos poidese aclarar a nosa elección.

un saudo.

NotaPublicado: Dom 06-03-2011, 23:42 
Novato
Novato

A verdade e que quedei realmente extrañado de que non se cubrisen as prazas dos institutos.
En todos hai quendas de máñá e de tarde, sobre todo os que están na zona do Meixoeiro, nas que se rota de turno tódalas semanas, excepto que alguén quera horario de tarde, entón non.
Polo demáis cobrar tanto coma un auxiliar que está nunha consellería, xa que se cobran os 70€ do horario especial.

NotaPublicado: Lun 07-03-2011, 00:05 
Golden member
Golden member

Hombre, en mi opinión 70 euros no pagan la tranquilidad de estar en una consellería. En un instituto puedes estar bien, pero el personal docente suele ser "especialito", y en cualquier momento te cambian la directiva y la nueva directiva convierte tu vida en un infierno.

NotaPublicado: Lun 07-03-2011, 00:19 
Novato
Novato

70 euros + días extra en vacacións + horario reducido cando o instituto está pechado en horarios lectivos no curso escolar, convence este plan ou aínda non

NotaPublicado: Lun 07-03-2011, 00:47 
Senior
Senior

cabaloloco escribió:
70 euros + días extra en vacacións + horario reducido cando o instituto está pechado en horarios lectivos no curso escolar, convence este plan ou aínda non

a min non. non me chama traballar con adolescentes.

NotaPublicado: Lun 07-03-2011, 08:18 
Golden member
Golden member

cabaloloco escribió:
días extra en vacacións + horario reducido

Si te lo quiere dar la directiva.

No puedes coger las vacaciones cuando quieras, los días de asuntos propios los tienes que suplicar y justificar, y aún así a ver si te los dan (que ya coges vacaciones de más), los horarios son una ******, y todos se creen tus jefes, tanto los niños, como cada uno de los profesores.

El caso es que había gente que trabajaba en un instituto, que se pasó a delegación, pero creo que nadie que trabajara en delegación que se pasara a un instituto.

NotaPublicado: Lun 07-03-2011, 11:32 
Novato
Novato

cabaloloco escribió:

Yo estoy en un instituto y no estoy mal. Pero no es ninguna bicoca ni todos funcionan igual. Ni siquiera el horario es el mismo. En mi caso, el centro sólo cierra los fines de semana y los festivos. Abre todo el verano. Aunque el horario sea reducido, tienes que ir igual. ¿Cuánto tiempo? Depende de la directiva y de los subalternos que haya. Al final, tienes el mes de vacaciones y una semana o 10 días a mayores, si no te ponen mala cara...
Y los moscosos no se cogen. Es tu derecho, pero como hay más de un mes de vacaciones, te dicen que no debes. Si a 10 días le restas los moscosos, ¿cuánto queda?
Además el horario es "especial": si tiene claustro, reunión de dirección o evaluación, tienes que esperar a que acaben. Y si dan las 9 de la noche, pues las dan.

NotaPublicado: Lun 07-03-2011, 12:02 
Junior
Junior

Teño bastntes dúbidas á hora de escoller destino enton; Que me recomendades para elexir destino un instituo con turnos de semana maña e semana tardes, ou un conservatorio de musica que tamen sexa semana de maña e semana de tarde? en que se diferencia o traballo dstes 2 sitios????

gracias.

NotaPublicado: Lun 07-03-2011, 12:24 
Junior
Junior

Enterate tamén se no instituto hai BAC ou ciclos por réxime de adultos, porque o horario se pode alargar ata as 11 da noite.

NotaPublicado: Lun 07-03-2011, 12:25 
Novato
Novato

Totalmente de acuerdo con benitín y yo misma.

Tengo destino en un ies, y en general estoy contenta. Pero es cierto que no es tanta bicoca como puede parecer a simple vista.

A mí nada más empezar me dijeron que cuidado al pedir los días de asuntos propios que ya teníamos muchas vacaciones, que al final no son tantas porque el centro abre igual y siempre tiene que estar por lo menos un subalterno, a no ser que al jefe se le meta en la cabeza que tengan que ir más.

Otra cosa que me dijeron es que no se me ocurra pedir vacaciones dentro del curso escolar porque nanai.....

Y es cierto que tienes que aguantar a unos cuantos que se creen tus jefes sin serlo. Hay que respirar hondo y hacerse el loco porque sino te pasas el día cabreado por tener que oir cada cosa.
Por no hablar cuando te toca el horario de tarde, hasta las 10:30, se me hace eterno.
El complemento que dan por trabajar en un ies está más que justificado.
Una compañera que trabajo en delegaciones, dice que estaba mejor antes. Yo no puedo comparar, y aunque estoy contenta en general, reconozco que tiene también muchos inconvenientes.

NotaPublicado: Lun 07-03-2011, 15:50 
Novato
Novato

Ola a todos. Eu estiven moitos anos nun centro educativo de subalterno e non se está mal, pero tedes que ter moi claro onde caedes (por certo, non elixades un centro só polos 70€ porque non compensan). No meu caso non tiñamos reducción horaria, sí había 10 días máis de vacacións pero non pediamos os días libres. Sí traballabamos no Nadal e Semana Santa. Vamos, que o traballo non mata pero tampouco regalan nada.
En canto á información sobre os sitios o mellor sería chamar por teléfono e preguntar polo secretario ou polo director e que eles sexan os que den a información. De todos os xeitos, se tivesedes a posibilidade, pasade polo centro (non tedes que identificarvos se non queredes, só curiosear), sobretodo ás horas cercanas ao peche (se nun centro din que están abertos ata as 22 h todos os días e pasades ás 21:30 e as luces están apagadas está claro que os minten). Coidado de todas formas porque ás veces tamén vos poden dicir a verdade. Explícome: coñezo un caso dunha persoa que tiña que elexir destino, chamou por teléfono e déronlle a información. O horario era bastante fastidiado e pensou que lle estaban mentindo así que colleu a praza de todas formas. Resulta que debeu dar co único centro onde dicían a verdade por teléfono e despois tivo que apechugar co que había. En fin.... Que sexa pronto a elección e que teñades todos sorte.

NotaPublicado: Lun 07-03-2011, 18:20 
Junior
Junior

Uhmmmm ninguén lle contesta ao que pregunta o amigo milinko........ :roll:

NotaPublicado: Lun 07-03-2011, 22:07 
Novato
Novato

Iso digo eu porque ninguén contesta referencias concretas deses centros?

NotaPublicado: Lun 07-03-2011, 22:29 
Novato
Novato

Estoume dando conta que eu debo ser "marciana", pois falades dos institutos como se fosen "lo peor de lo peor". Ao longo dos anos traballei tanto de auxiliar administrativo coma de subalterno, e estiven en delegación e en institutos, e teño que dicir que prefiro... institutos!!!! O último destino tiñao nun instituto e a definitiva collina noutro instituto (cambiei por razóns de quilometraxe non por outra cousa). Non sei como será neste novo centro, pero no anterior todo foron facilidades, non tiñamos problemas para pedir os moscosos, nas vacacións de Nadal e Semana Santa só tiñamos que ir un de nós (eramos 3, entón os días que había que ir eran poucos) e o ambiente que alí había co resto do personal (limpadoras, profes, equipo directivo, rapaces) era boísimo; home, algún "rarito" sempre hai, pero iso ocurre tanto en institutos como en delegacións; e por suposto traballaba menos horas que en delegación ,aproximadamente cinco horas e media; pois o que abría saía antes e o outro entraba máis tarde e cerraba (sempre co consentimento da dirección), porque...cantas horas,"sen trampas", se fan en delegacións?. É verdade que se hai claustros ou consellos hai que ir,pero como moito tócanche un par deles.Bueno non sei se ten algo que ver con que eu fixen maxisterio e entón síntome ben nese ambiente.
Conclusión a tanto "rollo": PREFIRO INSTITUTOS!!!!

Non son de Vigo, entón non che poido dar as referencias que pides,pero quixen expoñer unha opinión distinta a todas as que liches en relación aos institutos, porque se eu non traballara nunca nun instituto e vise todos os comentarios, poñeriame a tremer pensando que sería de min se no destino definitivo me tocase un centro educativo.

Saudiños a todos e sorte cos destinos

NotaPublicado: Lun 07-03-2011, 23:28 
Junior
Junior

Parece k a xente non está pola labor de dar información dos centros k pregunta milinko, unha pena!! pk os subalternos do 2007 seguro k algo podían esclarecer á sua pregunta.

NotaPublicado: Lun 07-03-2011, 23:35 
Novato
Novato

Mañá vou falar cun amigo que ten un irmán que é profesor nun dos institutos do meixueiro, asi que prometo dar información de horarios, turnos de traballo, se pechan en pontes, vacacións e esas cousas.

NotaPublicado: Lun 07-03-2011, 23:48 
Junior
Junior

Pois gracias polo teu compromiso, a verdade é que toda a info que poidas recabar sempre nos vai servir de axuda.

NotaPublicado: Mar 08-03-2011, 10:08 
Junior
Junior

sempre escribió:
Parece k a xente non está pola labor de dar información dos centros k pregunta milinko, unha pena!! pk os subalternos do 2007 seguro k algo podían esclarecer á sua pregunta.

+1 :mrgreen:

Eu sei que están pechados estes días porque chamei :mrgreen:

Nuevo tema Responder al tema  [ 48 mensajes ]  Ir a página 1, 2, 3  Siguiente

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]