ADAMS Formación

Descubre nuestros foros sobre oposiciones
Fecha actual Dom 29-05-2022, 08:30

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 133 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Siguiente
Autor Mensaje
 Asunto: Re: Notas A1
NotaPublicado: Lun 13-12-2021, 13:51 
Novato
Novato

Queka escribió:
Esa ley es injuste se mire como se mire, espero que acabe en el constitucional
Si quieren una plaza que se la ganen como los demás.........

Esta ley es tan injunsta que lloverán demandas de todas las partes: funcionarios, interinos, opositores...

NotaPublicado: Lun 13-12-2021, 20:26 
Junior
Junior

Noraboa a todos/as aprobado/as! Eu tamén estou dentro :D
Aos non aprobados, moitísimo ánimo para a seguinte, non desistades. Somos moitos os aspirantes que non aprobamos á primeira; diría que a maioría.

Falades todos de 75 aprobados, pero eu conto 74 aprobados do turno xeral e 2 do turno de persoas con discapacidade. Alguén ten o mesmo? :?:

A corrección do exame foi moi dura e esixente, similar a da anterior convocatoria do mesmo tribunal, con ata 20 persoas coa nota de corte. É dicir, que incluso puido ser peor.... ! Como dixen noutra mensaxe, eu non coñezo o modus operandi dos tribunais para establecer as notas nos temas, nin que valoran máis ou qué valoran menos dos epigrafes, por eso penso que o sistema destes exames de tema deben actualizarse e modificarse máis pronto que tarde.

NotaPublicado: Lun 13-12-2021, 21:51 
Novato
Novato

Yo no creo demasiado en conspiraciones, aunque nunca sabe una. Para mí que no mucha más gente que esos 75 merecían tener el aprobado: a fin de cuentas eran temas de derecho especial y no todo el mundo por capacidad, tiempo, etc puede preparar 2 temas a un nivel de competencia que determine una plaza.
Puede que si q necesiten aclarar mejor cómo es el sistema de valoración del tribunal, pero el día que eliminen esta prueba se murió el acceso libre e igual de oportunidades para estas oposiciones (que ya lo buscaron los interinos y lo consiguieron en el C1 y la reducción de temas en A1 y A2).
Así que me alegro por la cuenta que me trae (espero ser una dura rival en la próxima convocatoria) que el nivel de exigencia sea duro, porque eso convierte el concurso en algo secundario y tantas personas como yo que no tenemos puntos, no partimos con desventaja.

NotaPublicado: Lun 13-12-2021, 22:20 
Novato
Novato

Ana23 escribió:
Así que me alegro por la cuenta que me trae (espero ser una dura rival en la próxima convocatoria) que el nivel de exigencia sea duro, porque eso convierte el concurso en algo secundario y tantas personas como yo que no tenemos puntos, no partimos con desventaja.

Completamente de acordo con esto.

Aparte, penso que o exame do A1 non tivo nada que ver co do A2. No do A2 un dos temas era dos típicos que moita xente pode defender, mentres que no A1 caeron dous temas de dereito especial e outro que non entrou no primeiro exercicio (Unión Europea).De feito, a posibilidade de que non se cubrisen as plazas xa se comentou varias veces no foro, a corrección deste exame sempre foi moi dura

NotaPublicado: Mar 14-12-2021, 00:58 
Junior
Junior

Boas, antes de nada, moitas gracias polas felicitacións e aproveito tamen para darlle a noraboa ao resto de aprobados!! (Por certo, Peixeril, a min tamen me saen 74...)
E darlle moitisimo ánimo aos que quedaron no camiño
Eu xa levo moitos anos neste mundo e xa me pasou de todo, desde suspender o exame de temas, quedar fora pola suma das notas dos exames, quedar fora polos concursos (non no A1, si noutras), aprobar e ahora aprobar o A1.
Durante todo este tempo pensei e opinei aquí que este exame era moi inxusto, pola subxectividade da corrección (por certo, tamen hai un grado de subxectividade importante na valoración do propio exame...)como sobre todo pola falta dun temario estándar, creo que solo con que a egap sacase un temario de referencia, o exame xa gañaria en xustiza. Ahora non sabemos cales son os criterios, se o tema que nos cremos que temos perfecto, non e o que o tribunal busca etc...
En canto a porque deixan tantas prazas vacantes, partindo de que buscarlle explicación a moitas das cousas que pasan nos procesos selectivos da Xunta é tempo perdido, si que o.dos interinos afectou un pouco, eu creo que de entrada querían cubrir todo para que as prazas cubertas por interinos pasasen a estalo por funcionarios de.carreira, por iso o corte do primeiro exame, pero ahora co lío da lei nova quixeron deixar moita vacante para que os interinos conserven a sua praza, esa e a miña opinión polo menos
E certo que as correccións deste exame sempre son duras pero eu tamen esperaba mais nota e que houbese mais exames en disposición de sacar cando menos un 15 e que suspender e qume queden prazas vacantes e mais j..do pero desde a miña experiencia moito ánimo porque ao final todo chega!
Un saúdo.

NotaPublicado: Mié 15-12-2021, 09:49 
Junior
Junior

Ivande, Peixeril y resto de aprobados del foro, enhorabuena!!! Los años de insistencia acaban dando fruto. Bravo!!!!

NotaPublicado: Mié 15-12-2021, 10:23 
Novato
Novato

buenos días a todos!, enhorabuena a los aprobados!!! y mucho ánimo al resto!!, yo también aprobé!! y al igual que muchos de vosotros tras un largoooo y frustrante recorrido a mis espaldas que solo entiende el que lo recorre: aprobar sin plaza cuando ofertaban muy poquitas, aprobar otra opo con la que no contaba ....nunca se sabe cuando va a ser la vencida...si es que llega...
En cuanto a la dureza de la corrección, yo salí muy contenta del examen, con una sensación muy buena, pero no me generé ninguna expectativa para que no me pasase lo de otras veces, pues en la corrección de temas , en mi experiencia, siempre ha habido mucho nivel y nunca sabes como lo ha hecho el resto.
Lo dicho, mucho ánimo a todos, felicidades a los aprobados y felices fiestas a todos!!!

NotaPublicado: Mié 15-12-2021, 12:24 
Junior
Junior

Noraboa aos aprobados e aprobadas, todos máis que merecidos, sen ningunha dúbida.

Eu xa sabía que non ía aprobar, pero sorprendentemente non saquei unha nota tan baixa, tendo en conta que o tema que estudiara o tiña bastante resumido e que o outro non o mirara e fun improvisando co que recordaba de ter estudiado fai uns anos na carreira, co cal nin tan mal. A mala leite xa me entrou cando contei en que posición estaría se realmente deixaran pasar alomenos a unha persoa por praza, e rondaría o posto 100. Menuda rabia... Francamente, sei que se chapo máis temas e lle dou 10 voltas en vez de 5 vou sacar mellor nota, pero non vou ter unha mellor ou peor preparación para desempeñar o posto. Non entendo que saquen 123 prazas se despois van aprobar nada máis a 74, nin para que fan concurso - oposición se despois é innecesario, porque neste caso só vai servir para reordenar notas.

Respecto ao que comentades da teoría de que queren deixar a interinos que están a piques de cumplir 5 anos no posto e se poden beneficiar da nova lei, non dubido que teñan esa intención pero, se non me equivoco, para os 74 aprobados teñen que ofrecerlles igual as 123 prazas que saíron na OPE, non? Co cal algún interino sí que vai ter que deixar o posto antes de facer os 5 anos.

Non sei, eu penso que debería de haber máis (algunha) transparencia por parte de Función Pública e dos tribunais, porque non teñen sentido a metade das decisións que toman. Para min que van improvisando sobre a marcha. Con dous exercicios que valen os mesmos puntos non é normal que nun deixen pasar a case todos os presentados e noutro, que ademáis é o que máis lles perxudica a eles á hora de correxir, non cheguen a aprobar a tanta xente como prazas. Porque se fora un caso práctico aínda podería ter sentido, pero o dos temas é un lotería totalmente.
E, igual que pasara no A2, as notas saltan do 13 e pico directamente ao 15, ningún 14...

NotaPublicado: Mié 15-12-2021, 18:04 
Novato
Novato

Cando pensades que pode ser a toma de posesión? Digo por facerme unha idea porque haberá moita xente que terá que facer mudanzas importantes e incluso deixar o seu actual traballo, coma é o meu caso..

Teño entendido que esta toma de posesión ten que ir en paralelo ca resolución do concurso de traslados (cuxo plazo de ampliación creo recordar que é ata dentro de 6 meses). Sen embargo, paréceme difícil que nos incorporemos antes de setembro como mínimo, non? Cómo o vedes?

No A1 creedes que ofertarán as 133 plazas ou só 76 para os aprobados?

NotaPublicado: Mié 15-12-2021, 19:33 
Novato
Novato

Boa tarde,

Eu non teño nin idea cando será a toma de posesión. Non seu se poden sacar os destinos definitivos e logo demorar a toma de posesión tardando en publicalo no DOG. Creo recordar que na anterior convocatoria fixeron algo así. Tal como dices MariñaLP segundo entendín eu das notas dos sindicatos demoraron a resolución do concurso porque querían resolver antes os procesos selectivos, pero tampouco o teño moi claro. Sí que penso que teñen que sacar 133 prazas porque son as que están ofertadas na convocatoria e penso que se non o fan é recurrible. Logo as que non se elixan por ninguén acumularanse a oferta seguinte, creo que debería ser así.

Sobre a dificultade do exame, eu xa opinei dende o principio que este Tribunal facía cousas incoherentes (aprobar con 36 respostas correctas) que nada tiñan que ver co resto dos Tribunais. O que pasa é que creo unha sensación de que ían baixar o mesmo nivel do test o exame dos temas e moita xente interina con antigüidade pensou que estaba practicamente dentro. No segundo examen cambian radicalmente o criterio e supoño que a moitos colleunos de sorpresa.

Sobre a dificultade a min pareceume unha corrección moi esixente pola parte que me toca e tampouco sabería dicir a ciencia certa cales son os criterios que se seguen na corrección. Si que penso, como decía algún compañeiro que debería sacar un temario a Egap e tamén que como eliminen o exame de temas entrar sen puntos vai a ser moi moi complicado.

Un saúdo a todos

NotaPublicado: Jue 16-12-2021, 09:09 
Novato
Novato

Buenos días,

En cuando a la incorporación yo creo que puede ser antes del verano, sólo falta el examen de gallego y al pasar tan poca gente, no creo que haya demasiada con puntos, por lo que la baremación de la parte de concurso no debería demorarse mucho, pero a saber, la xunta ya se sabe como es.
En cuanto al tema de destinos, la verdad es que no tengo ni idea, si esto ya ha ocurrido alguna vez más como alguien ha comentado sería cuestión de mirar si ahí ofertaron todas las plazas o no. Si realmente no han querido que pasara más gente por el tema de la Ley de los interinos, en ese caso, no deberían sacarlas todas, ya que alguno podría pedir de destino alguna de esas plazas ocupadas.

Yo ahora ya esperar a la siguiente convocatoria, la cual espero que no de demore demasiado, pero visto lo visto, ya no se que pensar

NotaPublicado: Vie 17-12-2021, 14:29 
Junior
Junior

noa22 escribió:
buenos días a todos!, enhorabuena a los aprobados!!! y mucho ánimo al resto!!, yo también aprobé!! y al igual que muchos de vosotros tras un largoooo y frustrante recorrido a mis espaldas que solo entiende el que lo recorre: aprobar sin plaza cuando ofertaban muy poquitas, aprobar otra opo con la que no contaba ....nunca se sabe cuando va a ser la vencida...si es que llega...
En cuanto a la dureza de la corrección, yo salí muy contenta del examen, con una sensación muy buena, pero no me generé ninguna expectativa para que no me pasase lo de otras veces, pues en la corrección de temas , en mi experiencia, siempre ha habido mucho nivel y nunca sabes como lo ha hecho el resto.
Lo dicho, mucho ánimo a todos, felicidades a los aprobados y felices fiestas a todos!!!

Noraboa!! Vese que eres das veteranas, maior alegría :lol:

A isto refírome eu. Coma sempre, hai xente que aproba a primeira con ese cóctel de esforzo e calidade do opositor e tamén de sorte nas boliñas dos temas e na corrección do tribunal. Pero a maioría que aprobou non é a 1ª vez que vai, senón a 2ª, a 3ª... algúns 4ª vez....

Respecto á elección dos destinos, non o sabe ningún oráculo. Despois da resolución do concurso e as tomas de posesión (primaveira) se poderá facer unha aproximación máis acertada.

NotaPublicado: Vie 17-12-2021, 21:51 
Novato
Novato

Hola Pereixil. ¿Tu crees que la toma de posesión puede ser en primavera? Yo he hecho ciertos cálculos de plazos en función de los tramites que faltan y me sale más bien después de verano. Pero tampoco tengo mucha experiencia en esto de los plazos porque es la primera vez que me presento.

NotaPublicado: Sab 18-12-2021, 12:20 
Junior
Junior

eay escribió:
Hola Pereixil. ¿Tu crees que la toma de posesión puede ser en primavera? Yo he hecho ciertos cálculos de plazos en función de los tramites que faltan y me sale más bien después de verano. Pero tampoco tengo mucha experiencia en esto de los plazos porque es la primera vez que me presento.

Non, en absoluto!
Na anterior mensaxe refírome a que a DXFP ten o vicio de esgotar os prazos ou directamente incumplilos, polo que se se aprobou unha ampliación do prazo para resolver o concurso de traslados ata abril que non te quepa a dúbida de que a resolución e as tomas de posesión do concurso de traslados van ser nesas datas, na versión máis optimista.
Posteriormente, terán que facer unha diagnose da situación porque cos movementos do persoal haberá servizos que queden prácticamente baleiros ou con necesidades de efectivos. Falamos de centos ou miles de persoas. Todo isto, sen contar cos bailes das comisións de servizos pertinente que haberá a posteriori (todo un mundo).
Por outra parte, tes que pensar que aínda están en adscrición temporal as persoas que aprobaron os procesos de libre da anterior convocatoria e que os de promoción interna deste ano toman posesión antes que nós. Pero todo isto, se alguén sabe como o van xestionar que veña aquí e o explique :lol:

Por iso, paréceme moi arriscado dar unha data aproximada ata que se resolva o concurso de traslados. E aínda así.... :roll:
Paciencia.

NotaPublicado: Mar 21-12-2021, 15:04 
Novato
Novato

El sindicato CIG, creo recordar que en el mes de octubre, sacara unha nota de prensa donde explicaba que la resolución del concurso de estaba retrasando porque antes tenían que resolver los procesos de acceso libre y de promoción interna debido a que estaban comprometidas unas plazas que tienen sentencia de indefinición y que estaban incluidas en las opos. Con esto, ya no tengo claro, qué tiene que ser primero, el concurso o las opos de acceso libre.
De todas formas entre el examen de gallego y los plazos para presentar docu de concurso y reclamaciones, me parece mucho apurar para primavera.

NotaPublicado: Mar 21-12-2021, 19:41 
Novato
Novato

A ver, yo calculo que antes de septiembre nada. En lo que estoy perdido es en todo esto del concurso, que yo había leído también que tenia que resolverse lo nuestro primero y ahora parece que es al revés. Y tampoco se en que influyen los de promoción interna, si tienen que tomar posesión ellos y luego nosotros o como demonios es. Y también, para complicar las cosas, he leído por aquí que los de la promoción anterior de libre están en adscripción provisional, no se el motivo ni como influye en lo nuestro.

NotaPublicado: Lun 03-01-2022, 19:28 
Novato
Novato

Peixeril escribió:
.
Por outra parte, tes que pensar que aínda están en adscrición temporal as persoas que aprobaron os procesos de libre da anterior convocatoria

Unha dúbida que me acaba de entrar. Os destinos que temos que elexir non son definitivos? Non entendo moi ben eso...en tódalas oposicións que coñezo o primeiro posto é definitivo ata que se concursa

Se eleximos unha determinada consellería, FP pódenos mandar a outra ou cambiar de localidade?

NotaPublicado: Mar 04-01-2022, 09:26 
Novato
Novato

Pues esto es lo que pone la página de función pública:

"El personal que ocupe un puesto obtenido por nuevo ingreso, ¿tiene que esperar dos años para poder concursar?
Los destinos obtenidos por nuevo ingreso tendrán carácter definitivo, equivalente a todos los efectos a los obtenidos por concurso, por lo que para participar en un concurso de traslados deberán esperar dos años.

Si el primero puesto obtenido tras superar un proceso selectivo tiene carácter provisional, el tiempo en este se tendrá en cuenta para los efectos de poder participar en los siguientes concursos de traslados."

De esto entiendo que dependerá cómo oferten los puestos a elegir, no?

NotaPublicado: Mar 04-01-2022, 11:36 
Junior
Junior

Feliz ano novo a tod@s.

Sí, as tomas de destinos dos procesos de libre anteriores foron en adscricións temporais. Sí, pódese facer así. A Xunta non te obriga a cambiar de localidade, iso sería una adscrición forzosa.

Nos anteriores procesos de libre foron en adscrición provisional porque está aínda pendente de resolver o concurso de traslados e moitos novos funcionarios de carreira están a ocupar desde xaneiro do ano pasado postos que se ofertaron no concurso de traslados e que estaban baleiros nese momento e que sería preciso ocupar (xubilacións, comisións de servizo, etc). Despois da resolución do concurso, terán que darlle outro posto á gran maioría deste persoal, entendo que provisional....pero eu as falcatruadas da DXFP cústame entendelas. Vai ti saber.

Qué postos van ofrecer desta vez aos aprobados desta última convocatoria, provisionais ou definitivos? Nin idea. Hai que esperar acontecementos.

NotaPublicado: Mar 04-01-2022, 11:59 
Novato
Novato

Peixeril escribió:
noa22 escribió:

Noraboa!! Vese que eres das veteranas, maior alegría :lol:

A isto refírome eu. Coma sempre, hai xente que aproba a primeira con ese cóctel de esforzo e calidade do opositor e tamén de sorte nas boliñas dos temas e na corrección do tribunal. Pero a maioría que aprobou non é a 1ª vez que vai, senón a 2ª, a 3ª... algúns 4ª vez....

Respecto á elección dos destinos, non o sabe ningún oráculo. Despois da resolución do concurso e as tomas de posesión (primaveira) se poderá facer unha aproximación máis acertada.

Nuevo tema Responder al tema  [ 133 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Siguiente

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]