ADAMS Formación

Descubre nuestros foros sobre oposiciones
Fecha actual Lun 25-10-2021, 15:43

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 28 mensajes ]  Ir a página 1, 2  Siguiente
Autor Mensaje
NotaPublicado: Vie 10-09-2021, 13:31 
Junior
Junior

https://www.xunta.gal/dog/Publicados/20 ... 03_es.html

Boas, cómo interpretadas un cambio no tribunal a estas alturas, pode ser que teñan todo corrixido ou e mais factible que ainda non empezarán, ou cambian de corrector no medio do traballo?
Saúdos e paciencia!

NotaPublicado: Vie 10-09-2021, 15:04 
Novato
Novato

Eu non sei como interpretalo. O que sí pensó e que o novo membro vai ter que correxir dende cero, porque non pode ser que un miembro corrixa uns e o sustituto outros. Así que mais retraso....

NotaPublicado: Vie 10-09-2021, 15:05 
Novato
Novato

Nin idea, a verdade é que cando o vin quedei un pouco descolocado, a estas alturas do proceso...

O que si penso é que ata finais de mes/ principios de outubro non vamos saber nada das notas. Nin sequera saíron as de subalterno...

NotaPublicado: Mar 14-09-2021, 13:34 
Novato
Novato

Esta espera empieza a ser....desesperante!!! :cry: alguien escuchó algún rumor?

NotaPublicado: Mié 15-09-2021, 11:43 
Novato
Novato

Hola!
Ya comenté en otro hilo sobre las notas del A2,mi duda es si se puede volver a prorrogar el plazo para el tercer examen(el de gallego)o ya no?
Y además creéis que las notas de A1 saldrán junto con las del A2?o eso es imposible,por la diferencia de gente que ha pasado en los dos grupos(A2 194 y A1 600 y pico)
Por atra parte,creéis que cubrirán las 123 plazas del A1 o dejarán vacantes?
Esta espera es tortuosa.
Suerte a tod@s!

NotaPublicado: Vie 17-09-2021, 18:09 
Junior
Junior

Iuris25 escribió:
Hola!
Ya comenté en otro hilo sobre las notas del A2,mi duda es si se puede volver a prorrogar el plazo para el tercer examen(el de gallego)o ya no?
Y además creéis que las notas de A1 saldrán junto con las del A2?o eso es imposible,por la diferencia de gente que ha pasado en los dos grupos(A2 194 y A1 600 y pico)
Por atra parte,creéis que cubrirán las 123 plazas del A1 o dejarán vacantes?
Esta espera es tortuosa.
Suerte a tod@s!

Prorrogar outra vez supoño que non, pero da un pouco igual...os prazos para nos sí son sagrados pero para a administración...
Eu espero que sí cubran todas as prazas sobre todo polo tema de Europa.
As notas xuntas...se non saen xuntas nalgún momento van igualar os procesos pero bueno, se están as do A2 que as saquen ainda que logo haxa que esperar, polo menos para saber si estás suspenso ou se tes que esperar polo concurso, en todo caso, eu non teño nin información nin rumores mais que nada contestei para mover algo o foro :oops: :roll: :mrgreen:
Saúdos e paciencia

NotaPublicado: Mar 21-09-2021, 11:48 
Novato
Novato

Non entendo ben por qué ten que igualar os procesos e que estean sincronizados. Eu pensó que cando estén os resultados de A2, que deberian estar moito antes, os teran que publicar sen necesidade de esperar polos do A1. Son convocatorias separadas pra subgrupos diferentes.

Eu sego pensando o mesmo. As notas do A2 non deberian tardar moito. Son 192 exames de un so tema. Xa van mais de 3 mesws. Os de A1 xa e distinto porque hay moito que leer e correxir, e ademáis o tema do cambio no membro do tribunal retrasará todo ainda mais.

En fin, veremos o que pasa.

NotaPublicado: Mar 21-09-2021, 14:51 
Junior
Junior

Eu penso que, se queren cubrir todas as prazas, van sacar antes A1 e despois A2, porque vai haber xente que saque praza nos dous procesos e se primeiro sae A2 toman posesión nas dúas, cando se sae primeiro A1 non a van a deixar para ir a A2. O cal, ó meu parecer, tampouco é xusto, porque quen sacou dúas prazas por méritos propios debería ter dereito a manter ambas, que a vida pode dar moitas voltas.

NotaPublicado: Mar 21-09-2021, 15:26 
Novato
Novato

Pois eso xa é moi persoal. Coñezo xente que ten o A1 en excedencia e segue na súa praza de A2 esperando pedir o reingreso dentro duns anos, depende moito tamén da localidade que che toque e da túa situación familiar.

De tódolos xeitos, soame que na Xunta se alguén renunciase á súa praza de A2, pasaría a aprobar o seguinte da lista, co cal sí que estaría ben saber antes as notas do A1 porque pode haber algún caso deses e sería unha pena que quedasen esas plazas vacantes.

Respecto das notas, cada vez teño máis a sensación de que van a pasar os plazos polo forro, como xa fixeron na convocatoria anterior. Supostamente, o exame de galego tería que ser antes do día 5 e ten pinta de que se por esas datas sabemos as notas xa podemos dar as gracias...

Tamén pode ser que o tribunal xa conte con que non sexa necesario facer exame de galego e estea apurando o plazo, aínda que con tanta xente presentada paréceme raro

Alguén chamou a función pública / escoitou algún rumor ou algo?

NotaPublicado: Mar 21-09-2021, 15:30 
Novato
Novato

Acabo de ler no grupo de Facebook que unha rapaza chamou onte a FP e lle dixeron que "seguen correxindo"

NotaPublicado: Mar 21-09-2021, 17:50 
Junior
Junior

MariñaLP escribió:
Acabo de ler no grupo de Facebook que unha rapaza chamou onte a FP e lle dixeron que "seguen correxindo"

En FP se non saben se remataron, din que están corrixindo. :lol: E che digo unha cousa, comezarían este mes a corrixir.

Pero teñen que estar preto de sacar as notas do A2. Son bastantes menos exames e un 1 só tema. Imaxino que estarán publicadas antes de que remate o mes. Do A1........outubro. Salvo sorpresas.

NotaPublicado: Mar 21-09-2021, 19:25 
Novato
Novato

E logo súmalle a fase de concurso... :roll:

O peor de todo é que un xa non sabe se seguir estudiando ou esperar polas notas, é unha desesperación todo esto

NotaPublicado: Mar 21-09-2021, 21:04 
Junior
Junior

Peixeril escribió:
MariñaLP escribió:

En FP se non saben se remataron, din que están corrixindo. :lol: E che digo unha cousa, comezarían este mes a corrixir.

Pero teñen que estar preto de sacar as notas do A2. Son bastantes menos exames e un 1 só tema. Imaxino que estarán publicadas antes de que remate o mes. Do A1........outubro. Salvo sorpresas.

Ojalá fuese cierta tu predicción de "...teñen que estar preto de sacar as notas do A2"

Para bien o para mal a muchos nos daría una alegría, que no sabemos si preparar otros grupos, si tomarnos con calma la cosa para la próxima convocatoria o si podemos tomarnos un relax después de tanto tiempo.

NotaPublicado: Mié 22-09-2021, 11:09 
Novato
Novato

Pero por qué decís que deben publicar notas del A1 antes para no dejar plazas vacantes?,pues si van a pasar el examen hasta 200 personas ya se cubren las 123 plazas.
Además en el A2 hay mucha menos gente y es un solo tema a corregir,por eso espero que publiquen las notas en breve,creo que pasó tiempo suficiente para corregir.
Es una agonía la espera,además de que el estudio no es de calidad con la cabeza pensando en las notas.
Espero que pronto haya noticias.

NotaPublicado: Mié 22-09-2021, 11:57 
Novato
Novato

En la mayoría de las convocatoria de A1 y A2 hay gente que ha aprobado las dos, algunos se han quedado con una (A1) y renunciado a la otra (A2) ya que la mayoría de las plazas son A1/A2, y otros, como en la última convocatoria sino recuerdo mal, la mayoría se quedaron en A1 y pidieron excedencia en el A2, asique yo no creo que tarden en sacar las notas para ir en paralelo, además falta la parte de concurso y no se sabe quien tiene puntos para una u otra, eso es lo que yo pienso por lo menos

NotaPublicado: Mié 22-09-2021, 12:06 
Junior
Junior

Boas, a ver obrigatorio non e pero eu creo que normalmente fan así, equiparan os procesos, qué pasa, que eso, na miña opinión, se o van facer así, e pola diferencia de exames a corrixir, sería mellor que equiparasen unha vez publicados os aprobados da que vaia mais rápido, non e o mesmo esperar sabendo xa que eres ou suspenso ou no seu caso, aprobado e vas coller praza ( ainda que despois che rinda o tempo para empezar a traballar, evidentemente).
E dicir, se teñen as notas do A2 que as vaian sacando e non esperen polo A1,.por favor! :D

NotaPublicado: Mié 22-09-2021, 12:12 
Junior
Junior

irpaná escribió:
Eu penso que, se queren cubrir todas as prazas, van sacar antes A1 e despois A2, porque vai haber xente que saque praza nos dous procesos e se primeiro sae A2 toman posesión nas dúas, cando se sae primeiro A1 non a van a deixar para ir a A2. O cal, ó meu parecer, tampouco é xusto, porque quen sacou dúas prazas por méritos propios debería ter dereito a manter ambas, que a vida pode dar moitas voltas.

Pois como di MariñaLP, eso xa depende...por exemplo entre un 20 a mais de unha hora da casa e un 18 na tua localidade habera moita xente que prefira quedar no 18 A2 e deixar o A1 en excedencia

NotaPublicado: Mié 22-09-2021, 12:41 
Novato
Novato

Ah!vale ya entiendo,os referís a la gente que se presentó al A1 y al A2.
Pero yo como decís también ruego que publiquen las notas del A2 si ya las tienen corregidas.
Ánimo y suerte a tod@s!

NotaPublicado: Mié 22-09-2021, 13:11 
Junior
Junior

ivande escribió:
irpaná escribió:

Pois como di MariñaLP, eso xa depende...por exemplo entre un 20 a mais de unha hora da casa e un 18 na tua localidade habera moita xente que prefira quedar no 18 A2 e deixar o A1 en excedencia

Efectivamente.
Aínda que é difícil que che ofrezan un 18 en Ourense, por exemplo, na elección de destino, salvo adscripción provisional. Normalmente son postos bases, 16 (A2) ou 20 (A1). En Santiago, sí ten pasado.

NotaPublicado: Mié 22-09-2021, 13:16 
Junior
Junior

Queka escribió:
En la mayoría de las convocatoria de A1 y A2 hay gente que ha aprobado las dos, algunos se han quedado con una (A1) y renunciado a la otra (A2) ya que la mayoría de las plazas son A1/A2, y otros, como en la última convocatoria sino recuerdo mal, la mayoría se quedaron en A1 y pidieron excedencia en el A2, asique yo no creo que tarden en sacar las notas para ir en paralelo, además falta la parte de concurso y no se sabe quien tiene puntos para una u otra, eso es lo que yo pienso por lo menos

Nas que me presentei eu, en todas. Nalgúns casos escolleron o A2 por cercanía e deixan o A1 en excedencia.

Algunhas persoas que teñan boa nota nos dous exames terán praza asegurada e non terán que agardar a resolución dos méritos. A diferencia da PI, a maioría da xente que se presenta non ten puntos para o concurso.

Nuevo tema Responder al tema  [ 28 mensajes ]  Ir a página 1, 2  Siguiente

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]