ADAMS Formación

Descubre nuestros foros sobre oposiciones
Fecha actual Sab 31-07-2021, 11:59

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 87 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Siguiente
Autor Mensaje
NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 13:33 
Novato
Novato

Home, por moito que sumen as notas a min sorprenderíame moito que aprobasen un examen deste tipo sen ter as dúas partes do temario medio decentes, que estamos falando dunha oposición do grupo A1...

Sí penso que van a abrir un pouco a man para aprobar, como mínimo, a 150 persoas ou así, pero por poñer catro conceptos xerais tampouco creo que lle vaian regalar a plaza a ninguén.

O que sí que me parece é que o concurso non vai ser demasiado decisivo nesta oposición. O perfil que vin o día do exame era de xente moi nova, creo que os que podemos quedar fora somos xente coma min ( :cry: ), que fixeron un exame decente pero non están ben posicionados no primeiro examen. Os que se atopen entre os 50-70 primeiros e fixesen un bo exame eu penso que poden durmir tranquilos...

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 13:55 
Novato
Novato

Bueno xa veremos se as bágoas non chegan ó ver a corrección. :roll:

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 14:09 
Junior
Junior

A min tamén me pareceu que había bastante xente nova, nos dous exames.
Na miña porta, creo que faltaron sobre 18 personas pero das que foron quedaron para case o final máis da metade, eu non estou tan convencido coma vos de que non haxa un número elevado de exames bos.

En canto a valoración...home, si nun tema tes un 13 e no outro un 2 creo que non te van a aprobar por moito que sume 15, ahora, se tes un 9 e un 6 pode ser que sí, haberá que ver o nivel xeral...eu penso que pedirán un mínimo de cada tema.
Agora, tamén creo que houbo xente que quedou porque pensou, bueno, un teñoo mais ou menos ben, se do outro podo sacar catro pinceladas, se queren aprobar sí ou sí a 200, igual teño sorte

En todo caso, ahora temos uns meses para elucubrar jeje

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 14:11 
Junior
Junior

MariñaLP escribió:
Home, por moito que sumen as notas a min sorprenderíame moito que aprobasen un examen deste tipo sen ter as dúas partes do temario medio decentes, que estamos falando dunha oposición do grupo A1...

Sí penso que van a abrir un pouco a man para aprobar, como mínimo, a 150 persoas ou así, pero por poñer catro conceptos xerais tampouco creo que lle vaian regalar a plaza a ninguén.

O que sí que me parece é que o concurso non vai ser demasiado decisivo nesta oposición. O perfil que vin o día do exame era de xente moi nova, creo que os que podemos quedar fora somos xente coma min ( :cry: ), que fixeron un exame decente pero non están ben posicionados no primeiro examen. Os que se atopen entre os 50-70 primeiros e fixesen un bo exame eu penso que poden durmir tranquilos...

Eu non sei se neste caso o primeiro exame será tan tan tan decisivo pois, co corte tan baixo que houbo, entre o que sacara a primeira nota máis alta e o que quedara en posición 200, non hai tantos puntos de diferencia. E seguramente a maioría dos que sacaran as mellores notas no primeiro tamén levaran bastante proporcional a preparación do segundo, pero tamén se puido dar o caso de xente que non lle adicara as últimas semanas antes do exame ao test e decidira preparar temas, sabendo que chegaban sin problema ao corte. Así que igual se ven descompensacións nas notas da xente entre un exame e o outro. Lamentablemente non será o meu caso... :roll:

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 14:25 
Novato
Novato

Bueno, e logo tamén hai que ter en conta outra cousa. Anunciar plazas dáselles moi ben pero despois cubrilas é outra historia, sobre todo nos grupos altos.

De feito, este ano nas oposiciones do grupo A2 do Estado deixaron 80 plazas por cubrir, que me parecen moitísimas..Polo que comentan correxiron o último exame con moita dureza (que non querían aprobar a tanta xente, vaia)

A min tampouco me extrañaría tanto que deixasen plazas por cubrir, sinceramente volo digo. Máis de cen plazas de A1 son unha barbaridade... máis outras cento e pico na próxima convocatoria, non sei onde pensan meter tantos A1 de golpe :roll:

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 14:30 
Novato
Novato

Hola,

Eu fixen os tema da unión Europea e o da sanidade, levábaos mellor do que o final me sairon no examen. Eu creo que fallarían tamén sobre 100 persoas, pero tamén creo que se levantauron pocas para ter caído dous temas de políticas públicas. Eu estaba sentada adiante de todo, e non vin se saía moita xente ou non, pero a miña impresión é que as duas horas xa faltaba bastante xente.

No tema de que se sacas boa nota nun tema e no outro mal, eu creo que este ano puxeron iso de que aproba o que sume 15, por si non se daba cuberto o cupo dos 200 con xente con dous temas más o menos be feitos, e sumando as duas notas pois poden non deixar plazas vacantes, pero é un supoñer

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 14:33 
Novato
Novato

MariñaLP escribió:
Bueno, e logo tamén hai que ter en conta outra cousa. Anunciar plazas dáselles moi ben pero despois cubrilas é outra historia, sobre todo nos grupos altos.

De feito, este ano nas oposiciones do grupo A2 do Estado deixaron 80 plazas por cubrir, que me parecen moitísimas..Polo que comentan correxiron o último exame con moita dureza (que non querían aprobar a tanta xente, vaia)

A min tampouco me extrañaría tanto que deixasen plazas por cubrir, sinceramente volo digo. Máis de cen plazas de A1 son unha barbaridade... máis outras cento e pico na próxima convocatoria, non sei onde pensan meter tantos A1 de golpe :roll:

No Estado se non tes un nivel mínomo deixanas vacantes moitas veces, na xunta eu non sei de ningún casa, pero tamén pode ser
En canto a onde meterían a tanto A1, hay bastantes plazas nas rpt que non teñen cubertas e a maiores teñen moitos interinos, e pouco a pouco van te r que ir desfacéndose de eles....

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 14:39 
Junior
Junior

MariñaLP escribió:

Prazas hai, moitas con interinos e coa movida esta que ven de Europa teñenas que ir cubrindo con personal funcionario
En canto ao de deixar prazas sen cubrir, a miña opinión é que ou os exames son bastante desastrosos e non hai maneira de chegar a 200, que non creo ou se anuncian o dos 200 polo menos quereranse achegar a ise número de aprobados, se non qué sentido ten decir que vas aprobar a 200, cando ademais é algo que en exames de desenvolver non se adoita marcar...sería máis fácil non dicir nada, aprobar a 100 e listo

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 14:40 
Junior
Junior

MariñaLP escribió:

Se tes as dúas partes decentes ou regulares pois obterás unha puntuación entre un 14-18 puntos. Non lle vexo problema, sempre que teñan un contido mínimo ou básico, estructurado, algunhas referencias lexislativas, etc no que demostres coñecementos e non inventes. Mesma nota que se tes un tema bastante ben e outro frouxo, tamén tes que aprobar o exame. A xente está obsesionada con que tes que facer dous pedazo de temas e non é así. Entre o 15 mínimo e o máximo de 30 puntos hai moitos puntos a repartir. Ademáis, eu do que coñezo da anterior convocatoria, aprobou xente con temas do especial moi frouxos, pero cos outros dos ben ou decentes. E que é moi difícil compensar os temas. Case sempre tes uns mellores que outros.

E iso de que é un A1.....O que non pode ser e que dependa a selección do persoal por este único exame de temas, onde reina a sorte e cunha corrección totalmente subxectiva. Sempre o dixen: valoro máis a xente que sacou no Test-Práctico boa nota porque é un sistema 100% obxectivo e ademais demostrou coñecer toda a lexislación requirida. Nos temas, non sabes se a xente que os aproba estudou 10, 20, 30 temas de 90 temas. E outros con 50-60 temas preparados, quédase fóra. Xusto? Selecionaches os mellores? :roll:

Penso sinceramente que tes moitas opcións de ter praza se fixeches dous temas ben, máis das que pensas. Non hai tanta xente capaz de defender os temas cun mínimo de contido lexislativo e ben estrucuturado. 200 persoas que fagan ben os temas....eu non o vexo. Nin 100 tampouco, e 100 xa son moitas persoas.

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 15:39 
Novato
Novato

Home, en teoría o que se nos esixe é que levemos o temario completo. Claro que hai xente que pode aprobar levando a metade dos temas, ou menos, pero non é o habitual. Eu son o primeiro que non levaba todos os temas estudiados, entre outras cousas porque o meu traballo non me deixa tempo para máis, pero hai que ser conscientes que o tribunal nos ten que esixir o mesmo para o primeiro exame que para o segundo.

Aprobar unha oposición dun grupo A1 cun tema ben e outro a medias, sinceramente, non lle vexo xeito. Igual non son moi optimista porque xa sufrín a corrección do ano pasado, pode ser..

Outra cousa é que este tipo de exames estean máis ou menos obsoletos, pero ó final son iguais para todos os aspirantes.

Por certo, ¿cando pensades que poderemos ter as notas?

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 21:52 
Novato
Novato

No se, tal vez le estemos dando muchas vueltas a todo esto y es más sencillo de lo que parece. Pasaran el examen los que obtengan un 15 sumando las notas de los dos temas (tal y como dice la convocatoria). El hecho de que el limite sea de 200 personas es para que los que tienen puntos no tengan demasiada ventaja (ya tienen bastante por la ponderación del 40%). Si pasasen por ejemplo 400, todo estaría definido por la fase concurso y eso tampoco es justo para los que hagan buenos exámenes y no tengan puntos e incluso podrían arriesgarse a que alguien recurra en base a lo que dice el EBEP (en ningún caso los criterios de mérito podrán definir completamente el proceso selectivo) y tumbe la oposición entera.

En cuanto a fechas, me temo que se va a alargar. En el A2 podría ocurrir un milagro y salir a final de julio, pero me inclino más por finales de septiembre u octubre. Y el A1 se irá a octubre-noviembre como mínimo.

NotaPublicado: Mar 15-06-2021, 09:47 
Novato
Novato

Sobre as notas, oxalá teñas razón no do A2 eay, pero eu penso que ata finais de setembro nin de broma sacan nada e sendo moi optimistas. É certo que aínda queda o examen de galego, que quizáis teña que facelo alguén pero entre que declararan agosto inhábil coma sempre e que tampouco penso que estén moi preocupados en cumprir os prazos entre exámenes, creo que vai para outubro ou máis. E no A1 pois aínda peor.

Tamén podes ter razón en que o mellor simplemente quixeron poñer o criterio de 200 personas como aviso a navegantes. Eu xa dixen que a forma de puntuación do primeiro exercicio, sobre todo en canto a desproporcionalidade de asignación da puntuación, non hai por donde collelo e que se alguén o impugna ten todas as de ganar, na miña opinión. Por eso o mellor dixeron vamos por un número de persoas para que ninguén pense que tamén vai pasar o examen de temas cun 2 e que despois non haxa sorpresas. Se en vez de 200 personas puxeran 350, por exemplo, creo que sería imposible que se conseguira praza sen puntos, co cal vense abaixo todo o proceso. Por eso pode ser que simplemente puxeran ese número para decir: non vamos regalar as prazas, en principio 200 pero xa veremos na corrección cantos chegaron o mínimo.

Non sei, vamos ter moito tempo para darlle voltas a cabeza, e para pensar unha cousa e a contraria.

O que penso e que na seguinte convocatoria van a poñer un corte máis normal porque van a quedar fartos de correxir temas e tampouco lle vexo moito sentido a política de no primeiro que se pase cun 2 e no segundo poñémonos serios, da a sensación que se arrepentiron dos criterios do primeiro.

NotaPublicado: Mar 15-06-2021, 10:11 
Junior
Junior

Kamie escribió:
Sobre as notas, oxalá teñas razón no do A2 eay, pero eu penso que ata finais de setembro nin de broma sacan nada e sendo moi optimistas. É certo que aínda queda o examen de galego, que quizáis teña que facelo alguén pero entre que declararan agosto inhábil coma sempre e que tampouco penso que estén moi preocupados en cumprir os prazos entre exámenes, creo que vai para outubro ou máis. E no A1 pois aínda peor.

Tamén podes ter razón en que o mellor simplemente quixeron poñer o criterio de 200 personas como aviso a navegantes. Eu xa dixen que a forma de puntuación do primeiro exercicio, sobre todo en canto a desproporcionalidade de asignación da puntuación, non hai por donde collelo e que se alguén o impugna ten todas as de ganar, na miña opinión. Por eso o mellor dixeron vamos por un número de persoas para que ninguén pense que tamén vai pasar o examen de temas cun 2 e que despois non haxa sorpresas. Se en vez de 200 personas puxeran 350, por exemplo, creo que sería imposible que se conseguira praza sen puntos, co cal vense abaixo todo o proceso. Por eso pode ser que simplemente puxeran ese número para decir: non vamos regalar as prazas, en principio 200 pero xa veremos na corrección cantos chegaron o mínimo.

Non sei, vamos ter moito tempo para darlle voltas a cabeza, e para pensar unha cousa e a contraria.

O que penso e que na seguinte convocatoria van a poñer un corte máis normal porque van a quedar fartos de correxir temas e tampouco lle vexo moito sentido a política de no primeiro que se pase cun 2 e no segundo poñémonos serios, da a sensación que se arrepentiron dos criterios do primeiro.

En mi opinión poner un corte al 20% de preguntas netas no cumple con el principio de capacidad, y es manipular el proceso selectivo para favorecer a un perfil de opositor concreto.

Para los que no tenéis puntos mejor que pusieran 200 aprobados que 350 por ejemplo, cuantos menos pasen más oportunidades para la gente con pocos puntos o ninguno.

NotaPublicado: Mar 15-06-2021, 10:51 
Junior
Junior

MariñaLP escribió:
Aprobar unha oposición dun grupo A1 cun tema ben e outro a medias, sinceramente, non lle vexo xeito. Igual non son moi optimista porque xa sufrín a corrección do ano pasado, pode ser..

Temos puntos de vista distintos. Non hai máis :)
Para min, por esa regra, terías que ter tamén moi ben o 1ro exame teórico-práctico onde cae todo o temario, sí ou sí, e non poderías pasar ninguén coa menos de 25 sobre 30 puntos "porque é un A1" e non se pode sacar praza cun aprobadiño que hai que controlar todo o temario.
Así, desta forma, na anterior convocatoria, non sacaría a praza nin a metade da xente que pasou raspadiño tanto o 1º coma o 2º (varios no límite) e no 3º do tema directamente coa nota de corte ou pouco máis.

Creme que che entendo perfectamente que estés frustrada, porque eu tamén pasei polo mesmo ca ti. Pero este ano vas a sacar a praza se fixeches ben os dous temas. Porque ademais de que non van a aprobar máis de 150 nin de coña, terás boa nota e vas a sacarlle bastantes puntos a xente que vai aprobar raspadiño. E moita xente que está arriba no primeiro queda fóra. Moitísima.

Esquécete dos puntos do concurso. Apenas hai xente que vaia aprobar e que teña puntos. O exame do tema é moi difícil de aprobar. En cambio, se fuches ao C1 non che diría o mesmo.

Ánimo e sorte.

NotaPublicado: Mar 15-06-2021, 11:19 
Junior
Junior

eay escribió:
No se, tal vez le estemos dando muchas vueltas a todo esto y es más sencillo de lo que parece. Pasaran el examen los que obtengan un 15 sumando las notas de los dos temas (tal y como dice la convocatoria). El hecho de que el limite sea de 200 personas es para que los que tienen puntos no tengan demasiada ventaja (ya tienen bastante por la ponderación del 40%). Si pasasen por ejemplo 400, todo estaría definido por la fase concurso y eso tampoco es justo para los que hagan buenos exámenes y no tengan puntos e incluso podrían arriesgarse a que alguien recurra en base a lo que dice el EBEP (en ningún caso los criterios de mérito podrán definir completamente el proceso selectivo) y tumbe la oposición entera.

En cuanto a fechas, me temo que se va a alargar. En el A2 podría ocurrir un milagro y salir a final de julio, pero me inclino más por finales de septiembre u octubre. Y el A1 se irá a octubre-noviembre como mínimo.

Exacto, e que non é unha opinión cando digo que é válido un tema de 9 e outro de 6 para aprobar. E que faise así.
Tanto na anterior convocatoria coma nesta, en ningún caso pon nos criterios que teñas que sacar un mínimo de puntuación en cada tema, senón unha puntuación mínima do exercicio no seu conxunto.

Si que sería un milagre que fora antes de xullo porque comezan as vacacións na Xunta :roll:

NotaPublicado: Mar 15-06-2021, 11:32 
Novato
Novato

Si, claro, cun tema ben e outro medio decente pois non digo que non poidas aprobar, o que me refiro que con só un tema ben e outro medio inventado non creo que haxa moito que facer., sempre terás que demostrar uns coñecementos mínimos. Na miña opinión, claro...o funcionamento dos do Tribunal xa sabemos que é inexcrutable :lol:

O da nota de corte nun dous eu non sei nin para qué o puxeron. Quizáis para que os interinos podan volver a entrar en listas con algún exame aprobado, porque senón non o entendo. Polo menos na miña zona, a media de idade penso que non chegaba nin os 30 anos. En C1 e C2 imaxino que xa será outro cantar

O que comentades da xente con notas boísimas que cae no último exame é unha p*tada pero é totalmente certo. Coñezo a dúas persoas que lles pasou o ano pasado e lles volveu a pasar este (e refírome a xente que estaba moi moi arriba). Imaxino que intentarían asegurar o A2 e ó mellor non estudiaron demasiado os temas da parte especial...

NotaPublicado: Mar 15-06-2021, 13:32 
Novato
Novato

Non sei porque pensades que non vai a haber 150 persoas que fixeran máis ou menos ben os temas, porque quedou moita xente despóis de saires as bolas, eu contaba con menos o sair dous temas do bloque IV, eu non coñezo a nadir máis que fora, pero imaxino que si te quedas é porque mais ou menos os sabes. Por suposto que haberá algín caso que sólo escribiron un de eles, pero bastante xente quedou polo menos para tres horas.

NotaPublicado: Mar 15-06-2021, 13:49 
Junior
Junior

Queka escribió:
Non sei porque pensades que non vai a haber 150 persoas que fixeran máis ou menos ben os temas, porque quedou moita xente despóis de saires as bolas, eu contaba con menos o sair dous temas do bloque IV, eu non coñezo a nadir máis que fora, pero imaxino que si te quedas é porque mais ou menos os sabes. Por suposto que haberá algín caso que sólo escribiron un de eles, pero bastante xente quedou polo menos para tres horas.

Eu penso o mesmo, será porque hai máis nivel ou polo que sexa, é certo que en anteriores ocasións non houbo tanta xente que aprobase temas, pero creo que si te quedas máis de tres horas é porque pensas que tes un bo exame, de ises igual non aproban/aprobamos todos (porque o noso tema non convenza ao Tribunal, ou polo que sexa), pero unha porcentaxe importante supoño que sí, e a min pareceume que pasadas as tres horas había moita xente, máis de 150

NotaPublicado: Mar 15-06-2021, 14:33 
Junior
Junior

Eu botei sobre 3 horas e, francamente, polo que escribín dábame tempo de facelo en dúas seguramente, pero ao saber que tiña tempo fun con calma e tratando de redactar o mellor posible e cunha letra decente. Se tivera ben estudiados os dous temas faríame falta todo o tempo. Con esto quero decir que no fondo que quedasen máis ou menos persoas na última hora tampouco di moito, hai quen queda ata o final por se aparece a inspiración, por se pode copiar do de diante ou porque non ten ganas de ir para casa...
Que posiblemente os aprobados estén entre a xente que máis tempo botou sí, por unha lóxica de cantidade de contido dos temas, pero tamén lin en Facebook que alguén non entendera as instrucións do tribunal e escribira os catro temas en vez de un de cada parte. E se unha persoa, polo que fora, o fixo así, quen sabe cantos máis casos similares houbo, ou de xente que escribeu un so, ou os dous dun mesmo bloque... Aínda que pareza increíble, moita xente vai a un exame deste calado sen ler a convocatoria e sen ter idea de que vai o cotarro, e neste caso máis, sabendo que puido pasar moita xente que apenas estivera empezando a opositar.
Eu non sei cómo van correxir, pero se queren cubrir todas as prazas (e teñen que facelo), a 133 teñen que aprobalos sí ou sí, e a algún máis tamén para que o concurso teña máis sentido que ordenar a lista de aprobados.
Outra variable que non sei se inflúe á hora de valorar os temas é a cantidade de xente que escolla cada tema. Se moitos fixeron, por exemplo, Unión Europea, e hai un nivel máis ou menos homoxéneo, e poucos fixeron o outro tema pasable, a quen prioriza o tribunal?
Eu vexo máis lagoas nos criterios de corrección que apliquen que no número de aprobados, sinceramente.
O que sí vai haber seguramente, igual que no primeiro, é pouca diferencia de puntos entre os mellores exames e os peores que aproben.

NotaPublicado: Mar 15-06-2021, 14:43 
Junior
Junior

ivande escribió:
Queka escribió:

Eu penso o mesmo, será porque hai máis nivel ou polo que sexa, é certo que en anteriores ocasións non houbo tanta xente que aprobase temas, pero creo que si te quedas máis de tres horas é porque pensas que tes un bo exame, de ises igual non aproban/aprobamos todos (porque o noso tema non convenza ao Tribunal, ou polo que sexa), pero unha porcentaxe importante supoño que sí, e a min pareceume que pasadas as tres horas había moita xente, máis de 150

É certo que, coma Mariña, pode que estemos viciados da anterior convocatoria onde éramos sobre 115 aspirantes convocados e aprobaron finalmente só o terceiro exame 40 para 35 prazas libres. Quedou fora moita xente con 3 temas feitos por apenas décimas, 1 punto ou poco máis. Acabamos escarmentados.
Pensar que agora poden aprobar ata 200 persoas, sóname inverosímil.

Nuevo tema Responder al tema  [ 87 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Siguiente

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]