ADAMS Formación

Descubre nuestros foros sobre oposiciones
Fecha actual Jue 29-07-2021, 02:31

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 87 mensajes ]  Ir a página 1, 2, 3, 4, 5  Siguiente
Autor Mensaje
NotaPublicado: Vie 21-05-2021, 09:28 
Master Memmber
Master Memmber

Se publica en el DOG de hoy la resolución por la que se da publicidad de diversos acuerdos sobre el proceso selectivo para el ingreso por turno libre, en el Cuerpo de Gestión A2, Xunta de Galicia.

1- Anulación de preguntas 126, 137, y 145 (ejercicio 27/03/21) que pasan a ser ocupadas por las preguntas 154, 158 y 159. Se modifica el modelo de corrección de respuestas:

̶ Preg 31: b)

̶ Preg 49: a)

Se desestiman las restantes reclamaciones.

2- Anular preguntas 36 y 132 (ejercicio 22/04/21) pasan a ser ocupadas por preguntas 154 y 158. Se modifica corrección:

̶ Preg. 62: b)

3- Superarán el primer ejercicio aspirantes con puntuación mínima de 15 puntos. Según las bases de convocatoria superarán el primer ejercicio las mejores puntuaciones hasta completar un máximo de 192, siempre que respondieran mínimo correctamente 6 preguntas de la parte general-bloque I y 24 de la parte general-bloque II.

Todos los que tengan idéntica puntuación a aquella persona que marque corte se considerarán igualmente aprobadas aunque se supere el número de aspirantes indicado.

Hecha la corrección, consiguieron la puntuación mínima de 15 puntos, un total de 193 aspirantes en el conjunto de todos los turnos, fijándose en 109.75 el número de respuestas correctas para alcanzar dicha puntuación.

4- Se publican las puntuaciones a través del portal funcionpublica.xunta.gal

5- Podrán presentar alegaciones en un plazo de 10 días hábiles contados desde el siguiente día a la publicación de esta resolución; es decir, desde 24/05 hasta el 04/06.

6- Aspirantes que superen el 1º ejercicio dispondrán 10 días hábiles a contar desde el día siguiente a esta resolución para presentar la documentación Celga 4 o equivalente; desde el 24/05 al 04/06.

Adjunto enlace:

https://www.xunta.gal/dog/Publicados/20 ... 004_es.pdf

Twitter @ADAMSFORMACION @NOTICIAS_OPOS @OPOSICIONESNOTICIAS

NotaPublicado: Vie 21-05-2021, 09:54 
Junior
Junior

ADAMS escribió:
Se publica en el DOG de hoy la resolución por la que se da publicidad de diversos acuerdos sobre el proceso selectivo para el ingreso por turno libre, en el Cuerpo de Gestión A2, Xunta de Galicia.

1- Anulación de preguntas 126, 137, y 145 (ejercicio 27/03/21) que pasan a ser ocupadas por las preguntas 154, 158 y 159. Se modifica el modelo de corrección de respuestas:

̶ Preg 31: b)

̶ Preg 49: a)

2- Anular preguntas 36 y 132 (ejercicio 22/04/21) pasan a ser ocupadas por preguntas 154 y 158. Se modifica corrección:

̶ Preg. 62: b)

3- Superarán el primer ejercicio aspirantes con puntuación mínima de 15 puntos. Según las bases de convocatoria superarán el primer ejercicio las mejores puntuaciones hasta completar un máximo de 192, siempre que respondieran mínimo correctamente 6 preguntas de la parte general-bloque I y 24 de la parte general-bloque II.

Todos los que tengan idéntica puntuación a aquella persona que marque corte se considerarán igualmente aprobadas aunque se supere el número de aspirantes indicado.

Hecha la corrección, consiguieron la puntuación mínima de 15 puntos, un total de 193 aspirantes en el conjunto de todos los turnos, fijándose en 109.75 el número de respuestas correctas para alcanzar dicha puntuación.

4- Se publican las puntuaciones a través del portal funcionpublica.xunta.gal

5- Podrán presentar alegaciones en un plazo de 10 días hábiles contados desde el siguiente día a la publicación de esta resolución; es decir, desde 24/05 hasta el 04/06.

6- Aspirantes que superen el 1º ejercicio dispondrán 10 días hábiles a contar desde el día siguiente a esta resolución para presentar la documentación Celga 4 o equivalente; desde el 24/05 al 04/06.

Adjunto enlace:

https://www.xunta.gal/dog/Publicados/20 ... 004_es.pdf

Segundo a convocatoria:
"Estarán exentas de realizar este exercicio as persoas aspirantes que acrediten, no prazo de dez (10) días hábiles contados desde o seguinte ao da publicación no DOG da resolución pola que o tribunal faga públicas as cualificacións do primeiro exercicio, que posuían o día da publicación desta convocatoria no Diario Oficial de Galicia (DOG), o Celga 4 ou o título equivalente debidamente homologado, de acordo coa disposición adicional segunda da Orde do 16 de xullo de 2007 pola que se regulan os certificados oficiais acreditativos dos niveis de coñecemento da lingua galega (DOG núm. 146, do 30 de xullo), modificada pola Orde do 10 de febreiro de 2014 (DOG núm. 34, do 19 de febreiro).
Xunto coa resolución anterior, a Dirección Xeral da Función Pública publicará, no portal web corporativo funcionpublica.xunta.gal, unha listaxe de persoas aspirantes en que figurarán aquelas que, por ter acreditado a posesión do Celga requirido, en calquera procedemento cuxa competencia corresponda a esta dirección xeral, non teñen que presentar a documentación xustificativa da exención."

Desta listaxe deberonse esquecer, entón qué, temos que presentala todos por si acaso?...en fin...

NotaPublicado: Vie 21-05-2021, 19:18 
Junior
Junior

Xa sacaron a lista.

NotaPublicado: Sab 22-05-2021, 11:35 
Junior
Junior

irpaná escribió:
Xa sacaron a lista.

Ok, gracias!

NotaPublicado: Dom 23-05-2021, 19:37 
Novato
Novato

Hola!

Todavía no se ha publicado información sobre criterios de corrección en A1 y A2 para el ejercicio de los temas no? Por donde creéis que tirarán esta vez los tribunales?

Os planteáis el triplete el fin de semana con C1, A1 y A2 o es una locura?

Gracias.

Ánimo que ya tenemos ahí la meta.

NotaPublicado: Lun 24-05-2021, 08:52 
Novato
Novato

Los criterios que vayan a publicar los tengo claro: evaluarán el contenido, claridad, calidad de expresión, etc. Lo que dice la convocatoria. Que es como no decir nada.

En cuanto a lo que hagan en realidad, no descarto que continúe la vergüenza del primer ejercicio y pongan un listón bajísimo para favorecer a los interinos. Eso en el A1. En el A2 probablemente sean más justos.

Pero a saber.

NotaPublicado: Lun 24-05-2021, 14:16 
Novato
Novato

Buenos días.
Alguien sabe si cuando sortean los temas se limitan a decir el num de tema, o si por el contrario citan el título completo del mismo?.
Perdonad mi ignorancia, pero creo que es importante saber cómo funciona eso.
Mucho animo a todos

NotaPublicado: Sab 05-06-2021, 08:30 
Novato
Novato

Bos días,

Puxeron os criterios na páxina de función Pública.

No A1 poñen que pasarán como moito 200 persoas por todas as quendas, sempre que acaden o mínimo esixido polo tribunal para ter un 15.

No A2 no poñen nada, copian o que xa ven na convocatoria, que se valoraran os coñecementos, a claridade, etc.

Qué pensades? Non sei se no A1 van a realmente valorar ao do contido mínimo para aprobar ou dirán aprobamos a 200 e listo. Se optan polo segundo pois penso que estamos no mesmo que no primeiro examen, e dicir na descompensación total de puntuacións.

NotaPublicado: Sab 05-06-2021, 08:36 
Novato
Novato

Penso que calcularán para que pasen más o menos 200, y así entren en juego los puntos del concurso.

NotaPublicado: Sab 05-06-2021, 09:54 
Novato
Novato

Dais por hecho que no va a haber 200 personas con nivel mínimo para aprobar?

NotaPublicado: Sab 05-06-2021, 10:18 
Novato
Novato

Eu non sei evidentemente cal é o nivel da demais xente nin cal é o nivel que considera o Tribunal para aprobar. Penso que ninguén o ten moi claro, tampouco porque os criterios o final non aclaran nada, ¿Cal é o nivel mínimo de coñecemento esixido? Pois o que diga o Tribunal, non sei se me explico. Ó final é un criterio subxectivo.

Penso que é evidente que non van a pedir o mesmo nivel que o ano pasado que había sobre 35 prazas, que este ano que hai 123 no turno libre. O nivel cantas máis prazas o lóxico é que baixe algo. O que me plantexo é si van a por un tope mínimo de verdade ainda que non cheguen a cubrir esas 200 prazas ou se van a decir hai exámenes que aínda que non lle daríamos un 15 en circunstancias normais pero como queremos chegar ós 200 pois pa diante.

NotaPublicado: Sab 05-06-2021, 10:22 
Novato
Novato

Por eso a mi no me gustan nada estes exámenes, primero por tener que estudiarte un monton contenidos que no demustran mucho tu valia para el ouesto de trabajo y sobre todo por la subjetividad

NotaPublicado: Sab 05-06-2021, 11:36 
Junior
Junior

E das 600 e pico persoas que hai convocadas ao exame, pensades que faltarán moitas? Sobre todo tendo en conta que o exame do C1 é o mesmo día e haberá quen pasou o A1 pero que está máis centrado no C1 e igual pasan de mirar temas.
A min danme moito mediño as bolas que poidan sair. :oops:

NotaPublicado: Sab 05-06-2021, 16:03 
Novato
Novato

Yo conozco varias personas que superaron el primer examen de A1 y ya no preparan temas y ni siquiera van a intentarlo a base de estadística que te caigan temas. Yo creo que fallará bastante gente de los 600 y pico aprobados.

En cuanto al corte, están abriendo la mano con los 200 aprobados pero habrá que alcanza el nivel mínimo que parece que en el A1 estará en saber por lo menos un mínimo de cada tema, lo cual a mi personalmente no me parece sencillo.

A nosotros en la academia nos han dicho desde el principio de esta convocatoria que no creen que haya gente suficiente para cubrir las 100 y pico plazas que sean capaces de hacer buenos temas, partiendo de las experiencias de convocatorias anteriores. No lo sé, supongo que la gente fue a muerte en el test y en los temas todos dependemos un poco más del sorteo para salir adelante.

Ánimo que queda muy poco ya y ya hace un buen solazo

NotaPublicado: Sab 05-06-2021, 20:06 
Novato
Novato

Pois eu a verdade é que non sei que pensar. Eu por unha parte penso que este ano hai máis xente preparada que noutras convocatorias, pero por outra parte, tamén é certo que unha cousa é o test e outra cousa son os temas.

Máis que nada porque é un exame que é un pouco lotería e porque penso que son poucas as persoas que levan todo o temario completo (sé é que hai algunha). O ano pasado levantáronse nada máis empezar o exame xente con notas boísimas, que simplemente tiveron mala sorte...

Aparte, que facer todos os temas tampouco garante o aprobado (falo por experiencia propia)

A verdade é que tampouco me sorprendería que algunha plaza quedase sen cubrir.

NotaPublicado: Sab 05-06-2021, 20:08 
Novato
Novato

Logo tamén vai depender moitísimo dos temas que salgan no sorteo, claro está, pero cubrir 200 aprobados cun temario tan extenso non o vexo tan sinxelo

NotaPublicado: Sab 05-06-2021, 21:21 
Novato
Novato

Y en relación con el A2 como suelen gestionar el tema cuando no marcan un corte?

Aprueban mismo número de gente que plazas a cubrir?

NotaPublicado: Dom 06-06-2021, 08:25 
Novato
Novato

No necesariamente. Pueden aprobar menos que plazas, y quedan plazas por cubrir. O por el contrario, pueden aprobar más que plazas, con lo que entraría en juego el concurso. Eso pasó el año pasado en A1. No había concurso, pero hubo gente que aprobó los 3 ejercicios y se quedó fuera. Pero fueron muy pocos, porque yo creo que lo que pretenden es más o menos ajustar.

Ahora bien, habiendo fase de concurso yo creo que el tribunal quiere que aprueben el segundo un número mayor que plazas, para que entre en juego el concurso. Yo apostaría que el A2 van a aprobar el segundo examen unos 80-90, aunque claro está todo va a depender del sorteo. Por muchas intenciones que tenga el tribunal, si un examen está en blanco o muy pobre, poco pueden hacer.

NotaPublicado: Dom 06-06-2021, 09:06 
Junior
Junior

Vexo o tribunal moi optimista :lol: Ogallá sexa certo e cubran todas as prazas, porque hai moito paro.

O corte de persoas prácticamente é irrelevante nesta proba porque este exame é inxustísimo e dificilísimo, aínda con temas afables.

Todo vai depender das boliñas, coma sempre. Se saen 2 bolas complicadas para o primero tema ou 2 bolas da parte especial para o segundo, non chegan nin as 100 personas para facer o exame porque a gran maioría da xente que leva como moito o 20% dos temas, estuda os mesmos temas, os más "tragables".
E unha cousa e ter mirados os temas e outra redactalos o día do examen.

No A2 sí que é moi probable que se cubran todas as vacantes porque son menos temas e menos prazas. Pero isto é a FP Xunta de Galicia. Todo pode pasar.

Sorte a todos.

NotaPublicado: Dom 06-06-2021, 09:46 
Novato
Novato

Tes razón Peixeril, que haberá que ver que bolas saen. Ó pasar os exámenes creo que nos poderemos facer unha idea máis clara de por donde irán as cousas.

Eu plantexabame a dúbida porque personalmente parece moito máis difícil que o tipo test. O ano pasado non cheguei o terceiro entonces tampouco teño un punto de referencia para saber cal é ese contido mínimo que piden. Pero unha cousa e que mires un tema e máis ou menos teñas unha idea e outra facer a redacción o día do exame cos nervios e poñer algo máis ou menos decente de todos os apartados. Ademais, que menos os temas do Estatuto, o resto son compartimentos estancos, e dicir, si estudias as obras públicas pois non che vale para aproveitar coñecementos para plasmalos noutro tema.

E sobre o A2 pois non sei que farán, porque é certo que no A1 o ano pasado aprobaron creo que 4 ou 5 persoas máis que prazas, pero no A2 non. E eso a pesar de que houbo moita xente que aprobou os dous e quizais podería haber renunciado a praza do A2 e deixar sitio a outro. Non sei, despois dicen que hai moitos interinos...

Nuevo tema Responder al tema  [ 87 mensajes ]  Ir a página 1, 2, 3, 4, 5  Siguiente

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]