ADAMS Formación

Descubre nuestros foros sobre oposiciones
Fecha actual Sab 31-07-2021, 10:10

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 87 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Siguiente
Autor Mensaje
NotaPublicado: Mié 09-06-2021, 18:51 
Junior
Junior

Kamie escribió:

Eu plantexabame a dúbida porque personalmente parece moito máis difícil que o tipo test. O ano pasado non cheguei o terceiro entonces tampouco teño un punto de referencia para saber cal é ese contido mínimo que piden.

Subxectividade do tribunal, pero dentro dun marco normativo, digamos, básico.

Os tribunais da anterior convocatoria foron bastante esixentes. Velaí están os resultados. Non chega con facer un esquema dun tema como pensan algúns, con iso de abrir a man. Unha cousa é que haxa fase de concurso, e outra, que regalen as prazas.

Imaxino que haberá un termo medio e baixarán un nivel a esixencia excesivamente alta para corrixir este exame, repito, inxusto, ineficaz e obsoleto.

NotaPublicado: Sab 12-06-2021, 22:55 
Junior
Junior

Bueno, pois o A1 xa foi...caeron os temas de parlamento europeo e o de conferencias sectorial por un lado e polo outro o de sanidades pública e o de comercio interior.
O final creo que foi bastante xente, polo menos eso me pareceu e que bastante xente se quedou despois do sorteo, que pensei que ao sair dous temas do específico haberia mais desbandada.
Ahora a esperar pola corrección!
Que vos pareceu a vos?

NotaPublicado: Sab 12-06-2021, 23:54 
Novato
Novato

A mi no me fue mal. La del parlamento más o menos la sabia aunque olvide algunos detalles' pero en general bien.

La de comercio interior me la sabia bien' la acababa de repasar hace un par de días

Yo me quedé hasta el final y habría unas 100 personas.

NotaPublicado: Dom 13-06-2021, 00:41 
Junior
Junior

Eu o de Europa, creo que ben, e o de sempre, pensas que tes un tema ben e despois ven o tribunal non lle parece tan bo...pero bueno, do tema que preparéi puxeno aceptable e o de comercio interior pois a verdade e que algo peor...veremos o nivel e o grado de esixencia do tribunal...

NotaPublicado: Dom 13-06-2021, 16:48 
Novato
Novato

A min os temas penso que ben pero tras sufrir a corrección do ano pasado xa non me atrevo a dicir nada. Non teño puntos nin unha nota demasiado alta no primeiro así que de entrada conto co suspenso, se logo aprobo pois unha alegría que me levo.

Sobre a cantidade de xente que se presentou non sei que dicirvos. Eu penso que faltou bastante xente, pero é impresión miña. Menos de 500 persoas seguro.

Ó acabar o exame penso que había algo máis de 100 persoas, pero ó estar mesturados cos de outra oposición e tan separados pois tampouco me podo facer unha idea demasiado clara.

Cando pensades que poderán saír as notas? Tendo en conta que temos agosto polo medio eu penso que ó mellor nos imos ata outubro, non?

NotaPublicado: Dom 13-06-2021, 16:57 
Junior
Junior

Eu tiña un convencemento de que habería a metade da xente no exame, pero flipei cando vin tanta, sobre todo cara o final. De 30 temas que levaba só saíu un, o 14, pero tiña ganas de escribir e tentei facer o da Unión Europea co que lembraba doutras opos e da carreira, pero quedoume moi descompensado, porque o Parlamento Europeo penso que estaba bastante completo pero do Tribunal de Contas e O BCE lembraba catro datos básicos.
Como experiencia non me gustou moito, á hora de empezar pareceume algo confuso o ambiente, ademáis pola miña zona había barullo, os da organización falando en alto cos opositores todo o tempo coma se nada... E entre o barullo, ter que inventar un tema e que cos nervios xa casi nin me salía o esquema dun tema que vira 10 veces,...
Está claro que este exame hai que levalo moi ben preparado para ter opcións. Ademáis este ano eu vexo máis nivel en xeral.
E ahora vén o peor: a espera polas notas. Contades que se saberá algo antes de agosto?

NotaPublicado: Dom 13-06-2021, 17:02 
Junior
Junior

irpaná escribió:
Eu tiña un convencemento de que habería a metade da xente no exame, pero flipei cando vin tanta, sobre todo cara o final. De 30 temas que levaba só saíu un, o 14, pero tiña ganas de escribir e tentei facer o da Unión Europea co que lembraba doutras opos e da carreira, pero quedoume moi descompensado, porque o Parlamento Europeo penso que estaba bastante completo pero do Tribunal de Contas e O BCE lembraba catro datos básicos.
Como experiencia non me gustou moito, á hora de empezar pareceume algo confuso o ambiente, ademáis pola miña zona había barullo, os da organización falando en alto cos opositores todo o tempo coma se nada... E entre o barullo, ter que inventar un tema e que cos nervios xa casi nin me salía o esquema dun tema que vira 10 veces,...
Está claro que este exame hai que levalo moi ben preparado para ter opcións. Ademáis este ano eu vexo máis nivel en xeral.
E ahora vén o peor: a espera polas notas. Contades que se saberá algo antes de agosto?

Bueno, eu falo do de A1 de onte, que me acabo de dar conta que este fío é de Xestión.
A todo esto, cómo vos foi no de hoxe aos que fostes?
Temas chungos?

NotaPublicado: Dom 13-06-2021, 17:08 
Novato
Novato

Qué va, antes de agosto nada. O ano pasado fomos moitos menos opositores e creo recordar que tardaron as notas 3 meses...

O de xestión nin idea porque eu non fun...qué temas caeron?

NotaPublicado: Dom 13-06-2021, 19:27 
Junior
Junior

irpaná escribió:
irpaná escribió:

Bueno, eu falo do de A1 de onte, que me acabo de dar conta que este fío é de Xestión.
A todo esto, cómo vos foi no de hoxe aos que fostes?
Temas chungos?

Si, foi culpa míña que misturei os temas :oops:

NotaPublicado: Dom 13-06-2021, 19:29 
Junior
Junior

No de xestión caeron a xestión dos servidos públicos e o tema da autonomía política e estatutos...pola impresión que teño case todos fixemos este así que a ver cómo puntúan, será cuestión de detalles

NotaPublicado: Dom 13-06-2021, 21:55 
Novato
Novato

Yo en A1 desarrolle el de sanidad más a menos. En la otra parte lo intente con el de colaboración que tenía una idea general e hice lo que pude. El de la UE no lo podría defender. Mi impresión fue que se quedó mucha gente al final, pero estaba en una esquina y no era muy consciente del total. Y en mi zona se levantaron pocos despues del sorteo.
Creo que estamos todos pensando lo mismo, lo que a mi me parece que està bien estará en la media o por debajo?

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 01:46 
Junior
Junior

yocamo escribió:
Yo en A1 desarrolle el de sanidad más a menos. En la otra parte lo intente con el de colaboración que tenía una idea general e hice lo que pude. El de la UE no lo podría defender. Mi impresión fue que se quedó mucha gente al final, pero estaba en una esquina y no era muy consciente del total. Y en mi zona se levantaron pocos despues del sorteo.
Creo que estamos todos pensando lo mismo, lo que a mi me parece que està bien estará en la media o por debajo?

Si, está claro, e o que xa se ten comentado aquí, eu por exemplo quedéi contento co que fixen os dous días pero será eso suficiente para o tribunal? Tampouco sei o nivel dos demais, se fixeron exames moito mellores...o final quedan moitas semanas para esperar e darlle voltas a cabeza, terei posibilidades, non...en fin...vida de opositores...

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 09:41 
Junior
Junior

As bolas do A1 penso que foron de nivel medio-alto. Non foron as peores da parte especial, pero a parte sectorial e máis difícil de lembrar en canto a leis, decretos de estrutura, contido...e ademais é que tampouco caeu ningunha bola do bloque V de gastos ou laboral. Ahí moita xente ergueuse da súa cadeira. Ademais, non se presentou un bo anaco de xente, aló menos calculo que 100 persoas.
Por iso, entre o absentismo, entre a xente que marchou e a dificultade do exame, non creo que haxa máis de 180-200 exames potencialmente aprobables. E digo este número porque hai sobre 130 prazas libre.

No A2, a inmensa maioría escolleu a autonomía política, pero é unha bola trampa porque podeste liar moi fácilmente entre os artigos da CE das vías e dos estatuos e as DT. A do Servicio Público penso que era máis dificil. Aquí pouca xente ergueuse, pero dixéronme que unhas 30 persoas sairon antes de comezar o exame.

O tema de todo isto é saber a esixencia do tribunal. Se van a facer coma de cotío e cortar polo sano, deixando só algúns aprobados sen poder optar a praza ou van baixarlle unha marxa para aprobar a máis persoas e ter en conta así o primeiro exame test-práctico e a fase do concurso.

Veremos.

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 10:55 
Novato
Novato

Ola,

Eu no A1 fixen o tema da sanidade e o da Unión Europea. O da sanidade penso que bastante ben, o da Unión Europea esquecínme dalgúns detalles tamén, como comentades algúns. Do A2 tamén collín o da autonomía política.

No caso do A1, si que vin que se levantou algunha xente despois do sorteo. Outros quedáronse case ata ó final pero algún fixeime que estaban máis tempo sen escribir que escribindo (supoño que intentado buscar a inspiración). Eu penso que moita xente intentouno aínda que non levara especificamente estudiado ben os temas (sobre todo os da parte especial) por comentarios que escoite. Tamén hai que pensar que como puxeron a nota de corte en 200 persoas pois é un aliciente máis para quedarse que outros anos, penso eu. Son moitas persoas en comparación coas anteriores convoctaorias así que moitos pois intentarían polo menos desenvolver 4 ideas e a ver se hai sorte. Non sei, eu faría eso se me caeran temas que levará moi mal, penso que o non xa o tes e se é a primeira vez que vas sempre che vai servir de referencia esa nota que che poñan para os anos seguintes.

Agora veremos que fan, a ver se "buscan" 200 exámenes para aprobar ou poñen un criterio mínimo e que pasen os que teñan que pasar.

Sobre o A2, na miña zona levantáronse 3 persoas tras o sorteo. Pareceume que o tema da autonomía política é fácil, no sentido que mal será que non sepas dicir algo dos estatutos, do seu contido, etc. Pero claro tamén supoño que máis xente o faría ben e como non se sabe a canta xente teñen pensado aprobar...pois incógnita total.

Vamos que a espera vai ser un suplicio. Eu entendo que un examen de desenvolvemento leva o seu tempo para correxir pero deberían poñer un tempo máximo para ter as notas. Se en educación, ou mesmo na universidade, é posible nas outras oposicións tamén.

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 11:47 
Junior
Junior

Admiro a túa seguridade Kamie de dicir que fixeches moi ben o tema da sanidade. Eu nunca podería dicilo de ningún tema! :lol:

Respecto aos 200 mellores, penso coma ti. Non sei se é unha declaracións de intencións de querer aprobar a 200 ou é unha cifra ao chou por poñer un corte. Eu penso que o primeiro porque nunca puxeron corte de persoas nesta proba, sorprendeume, aínda que imaxino que haberá que ver o nivel :roll:
Segundo os criterios, non tes que facer ben os 2 temas, tes que conseguir 15 de 30 puntos na proba no seu conxunto. Se fixeches un tema ben e outro regular ou dous temas regulares, debería chegar. Así que douche a miña noraboa! :wink:

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 12:13 
Novato
Novato

Peixeril escribió:
Segundo os criterios, non tes que facer ben os 2 temas, tes que conseguir 15 de 30 puntos na proba no seu conxunto. Se fixeches un tema ben e outro regular ou dous temas regulares, debería chegar.

Non o pon expresamente pero penso que para que che aproben os temas do A1 tes que ter os dous temas bos.

Eu marchei do A1 porque non levaba preparados os que saíron do bloque especial e no A2 fixen o da autonomía como todos, e creo que me quedou bastante completo pero a ver a opinión do tribunal.
O que si vin foi algunha xente que marchaba no medio do exame, supoño que porque non tiveron sorte no sorteo e xa non daban escrito máis, ou sexa que ós 30 que máis ou menos marcharon ó comezo igual hai que sumar algún máis.

E respecto do nº de aprobados eu pensaba que ían abrir a man para que despois entre a fase de concurso pero a gran maioría de xente que vin nos exames era bastante nova e non creo que haxa moitos interinos que poidan remontar.

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 12:16 
Novato
Novato

O mellor expreseime mal, pero de seguridade nada, máis ben todo o contrario. Eu referíame a que a miña sensación é que me saíu "bastante ben" porque é un tema que levaba bastante machacado e repasarao facia pouco. No examen tiven a sensación que me acordaba bastante ben. Pero claro según o tema que estudiei eu. O mellor ó Tribunal pois pensa menuda trapallada de tema estudiou esta persoa, tiña que facer referencia ou incidir máis en outras cousas. Para min ese é o problema de non ter un temario oficial e de que, sobre todo, as temas da parte especial son case infinitos.

Non sei se che parecin moi pedante ou algo así, pero de seguridade nada de nada.

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 12:49 
Novato
Novato

Yo creo que lo de los 200 es una declaración de intenciones para que quede ese numero y entre el juego el concurso. La verdad es que ahora empiezo a entender el corte tan bajo que pusieron en el primer ejercicio. Si hubieran puesto un corte de por ejemplo un 50%, que sería más normal, se podrían haber encontrado con que solo unos 300 lo superasen, y que el segundo lo superasen menos de 100 y se quedasen con plazas sin cubrir, cosa que quieren evitar por el problema de la interinidad.

En resumen, al ser tantas plazas no pueden ser demasiado estrictos o se quedan sin cubrir plazas. Por ello creo que no van a ser demasiado exigentes en la corrección del segundo ejercicio, para asegurarse de tener esos 200 o poco menos.

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 13:09 
Junior
Junior

pessego escribió:
Peixeril escribió:
Segundo os criterios, non tes que facer ben os 2 temas, tes que conseguir 15 de 30 puntos na proba no seu conxunto. Se fixeches un tema ben e outro regular ou dous temas regulares, debería chegar.

Non o pon expresamente pero penso que para que che aproben os temas do A1 tes que ter os dous temas bos.

E respecto do nº de aprobados eu pensaba que ían abrir a man para que despois entre a fase de concurso pero a gran maioría de xente que vin nos exames era bastante nova e non creo que haxa moitos interinos que poidan remontar.

Non estou de acordo nese punto. Os criterios nese aspectos penso que son claros: "Cada tema terá unha valoración máxima de 15 puntos. A valoración do exercicio obterase pola suma das puntuacións obtidas na valoración de cada tema. Para superar o exercicio será necesario obter un mínimo de 15 puntos".

- Cada tema ten un valor máximo de 15 puntos.
- Se suman as puntuacións dos dous temas.
- Tes que sacar unha puntuación total mínima de 15 puntos para aprobar.

É unha proba no seu conxunto. Podes ter unha puntuación no 1ro tema de 12 sobre 15 puntos e no 2do de 6 sobre 15 puntos e aprobar cun 18. O que non podes é facer é redactar só un tema porque a proba consiste en facer dous temas. Se fas ben os dous? pois terás moi boa nota entre 20 e 30 puntos.

O que si estou completamente dacordo é co segundo. Había moita mocidade, xente moi noviña, especialmente no A2.

NotaPublicado: Lun 14-06-2021, 13:12 
Junior
Junior

Kamie escribió:
O mellor expreseime mal, pero de seguridade nada, máis ben todo o contrario. Eu referíame a que a miña sensación é que me saíu "bastante ben" porque é un tema que levaba bastante machacado e repasarao facia pouco. No examen tiven a sensación que me acordaba bastante ben. Pero claro según o tema que estudiei eu. O mellor ó Tribunal pois pensa menuda trapallada de tema estudiou esta persoa, tiña que facer referencia ou incidir máis en outras cousas. Para min ese é o problema de non ter un temario oficial e de que, sobre todo, as temas da parte especial son case infinitos.

Non sei se che parecin moi pedante ou algo así, pero de seguridade nada de nada.

Para nada! Simplemente penso que queráis mostrar a túa alegría porque saironche ben os temas. e xa está Non todo van ser bágoas :lol:

O do contido do tribunal pois o de sempre....

Nuevo tema Responder al tema  [ 87 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Siguiente

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]