ADAMS Formación

Descubre nuestros foros sobre oposiciones
Fecha actual Sab 31-07-2021, 11:44

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 87 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Siguiente
Autor Mensaje
NotaPublicado: Mar 15-06-2021, 14:57 
Junior
Junior

Pois agora que o penso é máis ou menos a mesma proporción de aprobados 200 de 600 que 40 de 115. Así que seguramente o criterio xa fora o mesmo o ano pasado, só que non dixeron previamente a canta xente ían pasar, e os que non pasastes non foi por por cuestión de nivel senón meramente de números do tribunal.

NotaPublicado: Mar 15-06-2021, 15:00 
Junior
Junior

Peixeril escribió:
ivande escribió:
Queka escribió:
Non sei porque pensades que non vai a haber 150 persoas que fixeran máis ou menos ben os temas, porque quedou moita xente despóis de saires as bolas, eu contaba con menos o sair dous temas do bloque IV, eu non coñezo a nadir máis que fora, pero imaxino que si te quedas é porque mais ou menos os sabes. Por suposto que haberá algín caso que sólo escribiron un de eles, pero bastante xente quedou polo menos para tres horas.

Eu penso o mesmo, será porque hai máis nivel ou polo que sexa, é certo que en anteriores ocasións non houbo tanta xente que aprobase temas, pero creo que si te quedas máis de tres horas é porque pensas que tes un bo exame, de ises igual non aproban/aprobamos todos (porque o noso tema non convenza ao Tribunal, ou polo que sexa), pero unha porcentaxe importante supoño que sí, e a min pareceume que pasadas as tres horas había moita xente, máis de 150

É certo que, coma Mariña, pode que estemos viciados da anterior convocatoria onde éramos sobre 115 aspirantes convocados e aprobaron finalmente só o terceiro exame 40 para 35 prazas libres. Quedou fora moita xente con 3 temas feitos por apenas décimas, 1 punto ou poco máis. Acabamos escarmentados.
Pensar que agora poden aprobar ata 200 persoas, sóname inverosímil.

Eu penso que todo este tema de Europa, dos interinos e todo eso (sen entrar na polémica, que hai moita sobre as posibles solucións etc...) vai facer que sí ou sí cando menos se cubran todas as prazas e lóxicamente que para que o concurso teña algo de valor, aproben os exames máis xente que prazas convocadas, aínda que iso obrigue a abrir algo a man...cantos máis? Pois iso xa...

NotaPublicado: Mar 15-06-2021, 15:14 
Novato
Novato

Hai que ter en conta tamén as 10 prazas de discapacidade, que se non lembro mal ós 200 son para as dúas quendas. Tampouco sei canta xente hai por ese turno, pero por puntualizar. Eu penso que se aproban haberá moitos 15, o mellor una cuarta parte. Dame a impresión, polas notas que puxeron na última convocatoria, que non foron moi espléndidas.
Tamén penso que moitos interinos están no tema da fixeza xa e que nin se presentaron, os que teñen o tope de puntos, porque na miña porta, polo menos non vin moita xente maior, ou case ninguén.

NotaPublicado: Mar 15-06-2021, 15:32 
Novato
Novato

Kamie escribió:
Hai que ter en conta tamén as 10 prazas de discapacidade, que se non lembro mal ós 200 son para as dúas quendas. Tampouco sei canta xente hai por ese turno, pero por puntualizar. Eu penso que se aproban haberá moitos 15, o mellor una cuarta parte. Dame a impresión, polas notas que puxeron na última convocatoria, que non foron moi espléndidas.

Se non recordo mal pasaron 20 persoas polo turno de discapacidade (falo de cabeza eh, que xa non me acordo). Algún con moi boa nota, ademáis.

Tamén hai que ter en conta que unhas 60 persoas dos que estabamos o día do exame son da convocatoria de Persoal Laboral, non da nosa oposición. Creo que eran os que se sentaban ó fondo á esquerda.

O de 150 foi unha cifra ó chou, eh? Así a ollo...Que igual pasan 180 ou 130, eso xa dependerá das ganas que teña o Tribunal de abrir a man e do nivel dos opositores, obviamente. De tódolos xeitos, penso que a 200 exames "aprobables" non imos chegar. Se se presentaron 500 persoas, sería aprobar a case o 40% dos presentados (e entre a xente que se levantou e a xente que marchou a medio exame non creo que chegue).

NotaPublicado: Mar 15-06-2021, 15:35 
Junior
Junior

Si, de como máximos 200 son para todas as quendas e aprobaron 21 polo turno de discapacitados.

NotaPublicado: Mar 15-06-2021, 18:37 
Novato
Novato

Cuantas plazas hay del turno de discapacitados? 13 de las 133?

NotaPublicado: Mar 15-06-2021, 19:12 
Junior
Junior

Penso que son 10, porque libres son 123.

NotaPublicado: Mié 16-06-2021, 09:53 
Junior
Junior

Por certo, non sei se habería alguén que non puidera ir polo Covid, supoño que, si hai algún, non serán moitos pero tamén retrasará algo, se hai que esperar que fagan o seu exame... digoo por esa posibilidade sobre todo no A2, para min moi, moi remota, de que podian sacar algo antes de Agosto

NotaPublicado: Mié 16-06-2021, 10:30 
Novato
Novato

Por certo, a próxima publicación do tribunal será unicamente a nota dos temas e haberá que esperar a despois do exame de galego para coñecer a lista de aprobados tendo en conta tamén o concurso, ¿é así?

NotaPublicado: Mié 16-06-2021, 10:41 
Novato
Novato

Creo recordar que si...aínda nos quedan meses de sufrimento :cry:

O ano pasado primeiro sacaran a lista de aprobados do terceiro, logo o exame de galego e cos aprobados definitivos comezará a fase de concurso. Vamos, que os que aproben non se incorporan este ano nin de broma.

Imaxino que outra vez teremos que preparar o proceso selectivo do ano que ven e pagar as taxas sen saber se estamos aprobados neste ou non..

NotaPublicado: Mié 16-06-2021, 10:48 
Novato
Novato

Non sei se haberá algún caso de covid. O certo é que había un gromo na Xunta en Lugo fai uns días según vin na televisión...

Eu entendo que sacarán a lista de aprobados dos temas, logo porán a data do exame de galego, en caso de que haxa alguén que deba facelo e por último será a baremación do concurso. Entonces haberá baremación provisional, baremación definitiva e despois a lista de aprobados con puntuacións totais de fase de oposicion e fase de concurso.

Ainda queda moito que esperar. A ver se ó haber concurso de dan un pouco máis de presa para non eternizar o proceso...

NotaPublicado: Mié 16-06-2021, 10:51 
Novato
Novato

Eso que dices Mariña, xa me parece o peor de todo. Pero si, pode que saquen a nova convocatoria sen saber quen aproba con plaza neste proceso, como xa fixeron nesta convocatoria.

NotaPublicado: Mié 16-06-2021, 12:37 
Novato
Novato

Ese es mi comedero de cabeza ahora mismo. Aunque no tengo muchas esperanzas de superar el examen, mi plan era descansar como mucho un mes. Dado que por fin tengo cogido el hábito de estudio, si ahora espero cuatro meses sin tocar un apunte cuando me ponga me costará un mundo. Pero solo pensar en enganchar el ritmo de estudio y que despues en septiembre, octubre o noviembre saber las notas, es una jodienda.

NotaPublicado: Jue 17-06-2021, 10:58 
Novato
Novato

Eu igual porque imaxino que antes de final de ano volverán a convocar

NotaPublicado: Vie 18-06-2021, 11:34 
Novato
Novato

Hola,

Pues yo creo que se convocarán enre noviembre y diciembre, aunque desde luego no tengo ni idea, pero es la sensación que tengo, aunque es pobable que a esas alturas no se sabrá quien haya sacado plaza o no, o por lo menos alguna gente dependiendo de la posición no lo sabrá

NotaPublicado: Lun 21-06-2021, 18:40 
Novato
Novato

Creéis que tan pronto? Están haciendo exámenes cada dos años (2019, 2021). Qué necesidad tendrían de convocar ya en noviembre sin tener elecciones o algo parecido?.
Que no digo que no pero se me hace raro que se den prisa con tanto proceso aún abierto.

NotaPublicado: Lun 21-06-2021, 19:18 
Novato
Novato

Ola, Eu non sei cando convocarán, pero o certo é que os exames de este ano estaban previstos para maio do 2020, según se comentaba naquel momento. A min pareceme que queren baixar o número de interinos como sexa e ademáis a media da idade na Xunta e moi elevada, así que moita xente se vai a xubilar nestes anos.

Tamén o o conselleiro deu unha entrevista fai pouco, pensó que na Voz de Galicia, dicindo que viñan tempos moi bos para opositar.

Así que xuntando todo, penso que non tardarán moito en convocar.

Esperemos que plo menos as notas dos temas saian antes ca próxima convocatoria...

NotaPublicado: Lun 21-06-2021, 23:29 
Junior
Junior

Eu tamen creo que non van tardar moito, a presión de Europa para regular as prazas ocupadas por interinos e moi importante por iso tantas prazas e que axilicen convocatorias

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 15:26 
Junior
Junior

Boas, pensades que ainda e posible que tanto en A2 como en A1 se teña que facer exame covid ou xa co tempo que pasou, xa o podemos descartar?

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 16:59 
Novato
Novato

Home, eu penso que tanto tempo despois xa case que podemos descartalo, non? Único algunha persoa cunha convalecencia larga, pero xa sería raro

Para cando contades cas notas? Eu aposto por mediados de outubro

Nuevo tema Responder al tema  [ 87 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Siguiente

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]