ADAMS Formación

Descubre nuestros foros sobre oposiciones
Fecha actual Vie 23-10-2020, 08:20

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 95 mensajes ]  Ir a página 1, 2, 3, 4, 5  Siguiente
Autor Mensaje
 Asunto: E agora que?
NotaPublicado: Mar 26-11-2019, 15:55 
Novato
Novato

Saíron as convocatorias dos subgrupos A1 e A2 da Xunta.

Que pasa coas persoas que estamos esperando a nota dos terceiros exercicios da última convocatoria destes subgrupos?

O lóxico sería que as notas sairan á maior brevidade.

Que opinades?

NotaPublicado: Mar 26-11-2019, 16:39 
Novato
Novato

O normal sería que sacasen as notas antes de Nadal (o plazo para inscribirse supoño que será ata o vintepico de decembro) pero tendo en conta que nin sequera se molestaron en sacalas antes de convocar supoño que podemos esperar calquer cousa :roll:

Eu de momento vou esperar uns días antes de apuntarme, por se houbese milagre...

Pensades que nos grupos altos vai afectar moito o tema do concurso? Eu espero que os interinos non vaian con demasiado nivel, non? Cómo vedes o tema? Eu levo toda a semana fatal dándolle voltas á cabeza..

NotaPublicado: Mar 26-11-2019, 19:27 
Junior
Junior

MariñaLP escribió:
O normal sería que sacasen as notas antes de Nadal (o plazo para inscribirse supoño que será ata o vintepico de decembro) pero tendo en conta que nin sequera se molestaron en sacalas antes de convocar supoño que podemos esperar calquer cousa :roll:

Eu de momento vou esperar uns días antes de apuntarme, por se houbese milagre...

Pensades que nos grupos altos vai afectar moito o tema do concurso? Eu espero que os interinos non vaian con demasiado nivel, non? Cómo vedes o tema? Eu levo toda a semana fatal dándolle voltas á cabeza..

Sobre o primeiro...eu xa non sei. Calquer cousa agardo da FP da XG. :? sería patético ter que pagar unhas tasas sen saber se aprobaches ou non. De administración tercermundista.

Sobre o segundo, eu xa dixen que hai moitos interinos A1 na XG. Especialmente, da rama xurídica. Pero tamén hai que pensar na xente que é ou que foi interina nos últimos anos en calquer subgrupo..... Esa xente tamén ten moitos puntos de traballo e cursos da EGAP. Está claro que teñen que pasar fase de oposición para que lle conte o concurso, pero é que agora só son 2 exercicios a superar....Qué queres que che diga. 40% da nota de concurso pesa demasiado. É un mundo. O nivel, pois xa había bastante xente que tería puntos facendo estes útlimos exames de outubro. Pero tamén chegaron moitos ao 2º e non só interinos, tamén funcionarios de carreira do C2,C1, etc.

O normal sería facer unha parte de consolidación e outra de libre e ter que elixir turno. Sería o máis xusto. A min paréceme vergoñento meter todo nunha cousa porque realmente é unha consolidación encuberta, senon por qué que conta máis haber traballado no subgrupo 0,20 que noutro subgrupo 0,10 nunca convocotaria onde tamén inclúsense as prazas de libre? :?

En fin.

NotaPublicado: Mié 27-11-2019, 18:43 
Novato
Novato

MariñaLP escribió:

NotaPublicado: Dom 01-12-2019, 20:04 
Novato
Novato

Esperemos que esta semana que empeza salgan as notas do A1 e do A2.
Estaremos pendentes!

NotaPublicado: Mar 03-12-2019, 17:30 
Novato
Novato

Dudo bastante que las notas estén antes de Navidad. Aunque ojalá me equivoque!!

NotaPublicado: Mié 11-12-2019, 10:56 
Novato
Novato

Llamé a Función Pública y no cuentan con que las notas salgan antes de Navidad. Se pidió la ampliación de plazo también para el A1..

NotaPublicado: Mié 11-12-2019, 11:51 
Novato
Novato

Esto es indignante. Y no lo digo por la tardanza en publicar las notas, sino por el hecho de que hayan convocado el siguiente proceso selectivo sin esperar a que salgan los resultados del tercer ejercicio (que, por cierto, ni siquiera es el último ejercicio- según las bases-). :x

PD: Muchas gracias por avisar. Así por lo menos no vamos a estar esperando como idiotas.

NotaPublicado: Jue 12-12-2019, 21:17 
Novato
Novato

Grazas pola información Asia38. Entón entendo que ata despois de Reis podemos deixar de darlle a F5 cada media hora...

A verdade é que é incrible. Ter que pagar unhas taxas sen saber se estas aprobado ou non...xa non digo que pechen o proceso, pero polo menos as notas do terceiro exercicio...En fin, tela.

Qué tal estades levando a espera? Eu teño días, supoño que moitos teredes case a seguridade de estar aprobados...pero os que estamos no limbo.. :(

NotaPublicado: Sab 14-12-2019, 13:35 
Junior
Junior

Asia38 escribió:
Llamé a Función Pública y no cuentan con que las notas salgan antes de Navidad. Se pidió la ampliación de plazo también para el A1..

A miña información é a mesma, para finais de xaneiro, tanto o A1 coma o A2.

Hai que ter paciencia, pero convocar outro proceso e non saber se tes que incribirte e estudiar, ou non facer nada é moi,moi inxusto.

NotaPublicado: Lun 16-12-2019, 15:12 
Novato
Novato

Se non me fallan as contas, o último día de prazo para facer o exame de galego do A1 é o 16 de xaneiro de 2020. Co cal as notas do terceiro exame terían que estar antes desa data, non?

Eu sempre penso nos profesores de secundaria, que teñen que corrixir centos e centos de exames de selectividade en pouco máis tres días. Non entendo tanta tardanza, máxime cando a avaliación segue parámetros subxectivos, abstractos e indeterminados como "claridade, orde, calidade da expresión...", o que a debería facer susceptible dunha corrección máis rápida. É a miña opinión, claro.

Eu xa me inscribín nas próximas oposicións sen saber o resultado destas. Quédame a dúbida de se empezar a estudar outra vez ou esperar.

Que función pública máis bananera temos!

Ánimo a tod@s!

NotaPublicado: Lun 16-12-2019, 16:13 
Novato
Novato

Acorde con el calendario oficial, entiendo que son hábiles el 24 y el 31. Por tanto, creo que el plazo del A1 terminaría el día 22 de enero. El plazo del A2 el día 16.

Por lo visto, de las 75 personas que llegaron al tercer examen del A2 habría al menos una persona que podría tener que hacer el examen de gallego. No tengo datos sobre el A1.

En todo caso, supongo que el tribunal debería sacar las notas con algo de margen por si esa persona o alguien más tuviese que hacerlo. Me refiero a que ellos saben que hay posibilidades de que se tenga que realizar el Celga. Pero no saben si esa persona/s personas aprobará/n el de desarrollo. No sé si estoy suponiendo bien. Vosotros qué creéis? Sabéis algo de esto?

NotaPublicado: Lun 16-12-2019, 22:22 
Junior
Junior

motivación escribió:
Se non me fallan as contas, o último día de prazo para facer o exame de galego do A1 é o 16 de xaneiro de 2020. Co cal as notas do terceiro exame terían que estar antes desa data, non?

Por isto mesmo, eu pensaba que sairían este mes. Porque quedan sen marxe. Únicamente, publicar notas e data do exame a semana do 9 ao 15 de xaneiro (antes de reis, non o vexo polas vacacións do nadal).

Pero do Director Xeral da FP agardo calquer triquiñuela....

NotaPublicado: Mar 17-12-2019, 14:47 
Novato
Novato

Hola, yo considero una total falta de profesionalidad por parte del tribunal el no corregir ni subir las notas hasta después de navidades.
No son tantos exámenes a corregir, lo que ocurre es que función publica de la Xunta es un reino de Taifas, prueba de ello es que las ofertas más gordas de los últimos años las unieran para un concurso oposición, cuando hay muchos que llevan años preparándose ofertas ridiculas con temarios dificilisimos, llevamos dos ofertas ejecutadas en 6 años, en donde los "nuevos" opositores apenas han tenido posibilidad de entrar en alguna interinidad. El problema no son tanto los interinos, sino muchos funcionarios de carrera de cuepos inferiores que quieran dar un salto grande o funcionarios del Estado que busquen volver a Galicia, aunque el segundo examen de desarrollo sea hecatombe siempre se puede tener suerte en el sorteo de temas. A mi personalmente lo que mas me ha molestado es que se justificara por parte de la representación sindical de los interinos que ellos lo tienen más complicado porque "estudian" y trabajan, como si los opositores de turno libre viviéramos del aire cuando tardan tres años en ejecutar una oferta de empleo.

En fin, yo por eso siempre preferí las lecturas del tercer examen, lo lees, hay ya te haces una idea clara una vez pasado el dia del examen de que tal lo has hecho, ellos deciden tu nota nada más salir por la puerta en tanto no mandan entrar al siguiente y una vez terminadas todas las lecturas en un breve espacio de tiempo tienes las notas. ahora tenemos que esperar 3 meses, seguir estudiando por lo que pueda pasar, y esperar que no dejen la mitad de los exámenes sin corregir porque les dan un toque de atención y entra el factor suerte.

Un saludo a todos y espero que no os fastidien la navidad, yo desde luego ya voy a coger de nuevo las leyes

NotaPublicado: Mar 17-12-2019, 15:14 
Novato
Novato

Ola!
Son nova nestas oposicións,levo relativamente pouco tempo preparándoas.
@s que xa vos presentáchedes noutras ocasións poderíades dicirme as diferencias entre turno libre,consolidación e estabilización?entendo que por turno libre só podemos concorrer os opositores de a pé,é dicir,os que non somos xa funcionarios de corpos inferiores ou interinos,ou non é así?,credes que non paga a pena presentarse sin ter ningún mérito na fase de concurso?
Graciñas de antemán.
E ánimo e sorte a tod@s!

NotaPublicado: Mié 18-12-2019, 12:34 
Novato
Novato

Peixeril escribió:
motivación escribió:

Por isto mesmo, eu pensaba que sairían este mes. Porque quedan sen marxe. Únicamente, publicar notas e data do exame a semana do 9 ao 15 de xaneiro (antes de reis, non o vexo polas vacacións do nadal).

Pero do Director Xeral da FP agardo calquer triquiñuela....

A mí también me parece que tienen poco margen, pero creo que no deberíamos descartar la posibilidad de que se pasen los plazos por el arco del triunfo (no sería la primera vez en la Xunta) y que publiquen las notas después de la fecha límite para hacer el 4º ejercicio.

NotaPublicado: Lun 23-12-2019, 15:28 
Novato
Novato

Pero entendo que antes do 4º exame terán que deixar 10 días hábiles para alegar ás notas do 3º exercicio, coma sempre, non? Se o prazo remata o 16 para o A2 e o 22 para o A1 (ou máis ou menos por esa data) as notas deberían estar antes de Reis ou como moito un par de días despois..

En fin, esperemos telas pronto!

NotaPublicado: Lun 23-12-2019, 20:30 
Novato
Novato

MariñaLP escribió:
Pero entendo que antes do 4º exame terán que deixar 10 días hábiles para alegar ás notas do 3º exercicio, coma sempre, non? Se o prazo remata o 16 para o A2 e o 22 para o A1 (ou máis ou menos por esa data) as notas deberían estar antes de Reis ou como moito un par de días despois..

En fin, esperemos telas pronto!

Por supuesto que deberían dejar 10 días hábiles para hacer alegaciones. Pero no me refiero a eso, sino a que pueden incumplir los plazos y hacer los exámenes de gallego más tarde del 16 y el 22, con lo cual no tendrían que apurarse "tanto" con las notas.

No creo que eso ocurra, pero no hay que descartar esa posibilidad, porque no sería la primera vez que en un proceso selectivo de la Xunta se celebra un examen después de que finalice un plazo previamente ampliado (de hecho, si no recuerdo mal, ya pasó en la convocatoria pasada con el 2º ejercicio del C2).

Dicho esto, ojalá me equivoque, porque esto es desesperante...

NotaPublicado: Jue 26-12-2019, 20:59 
Novato
Novato

Hola!
Alguien podría explicarme en qué consisten plazas de consolidación y estabilización,pues
al realizar la solicitud para participar en el proceso selectivo a mi la única opción que me permitía
escoger el la de acceso libre.
Entonces los que ya son funcionarios de cuerpos inferiores o los interinos pueden optar a las plazas tanto
de acceso libre como de consolidación y estabilización?las plazas a las que optamos el el Cuerpo superior A1 los de libre se reducen a 50?y creéis que hay opciones de pillar plaza si no tienes puntos en méritos?
Gracias de antemano.
Un saludo cordial!

NotaPublicado: Sab 28-12-2019, 01:58 
Junior
Junior

Yomisma25 escribió:
Hola!
Alguien podría explicarme en qué consisten plazas de consolidación y estabilización,pues
al realizar la solicitud para participar en el proceso selectivo a mi la única opción que me permitía
escoger el la de acceso libre.
Entonces los que ya son funcionarios de cuerpos inferiores o los interinos pueden optar a las plazas tanto
de acceso libre como de consolidación y estabilización?las plazas a las que optamos el el Cuerpo superior A1 los de libre se reducen a 50?y creéis que hay opciones de pillar plaza si no tienes puntos en méritos?
Gracias de antemano.
Un saludo cordial!

A groso modo, as plazas de consolidación son de funcionarios e as de estabilización son de laborais a través dun proceso de concurso-oposición.
Nesta ocasión, inxustamente, meten todo nun mesmo saco xunto coas de libre a través dun proceso de concurso-oposición.
TODOS poden optar a estas plazas, funcionarios de carreira/interinos e a xente sen nomeamento.
Claro que podes pillar plaza sen puntos. No SERGAS moita xente consegue plaza con 0 puntos, pero é evidente que unha persoa con puntos ten unha porcentaxe máis alta de conseguir unha plaza, xa que nun 40% da nota final a maioría da xente terá 0 puntos.

Nuevo tema Responder al tema  [ 95 mensajes ]  Ir a página 1, 2, 3, 4, 5  Siguiente

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]