ADAMS Formación

Descubre nuestros foros sobre oposiciones
Fecha actual Jue 06-05-2021, 09:02

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 7 mensajes ] 
Autor Mensaje
 Asunto: Segundo exame
NotaPublicado: Sab 17-04-2021, 12:06 
Junior
Junior

Boas, que tal o levamos?? Vou desestresar un pouco jejej
Por certo, como facedes, estudiades por temario propio, de academia, preparador, mixto...eu poderiase decir que algo mixto...
E para debatir algo, non credes que a Xunta lle debería dar unha volta a esto dos exames de desenvolvemento? Creo que son moi subxectivos, pois non garantizan que teñas un coñecemento do temario xeral, ademais de que o non haber un temario fixo os criterios de corrección son totalmente subxectivos e despois depende incluso da caligrafía que nunha época como está na que todo vai por ordenador xa case un nin se acorda como se escribe jejeje
Eu creo que sería mellor tipo test ainda que sexa dun temario tan extenso como este, con un temario base da egap ...ou se me apuras un examen de preguntas con respostas cortas, de dúas ou tres liñas como máximo.
Unha reflexión para desestresarme xa dixen jeje

NotaPublicado: Sab 17-04-2021, 12:31 
Junior
Junior

Boas, agradécese a iniciativa ao desestrés, por aquí tamén fai falta...
Eu estou estudiando cuns temas que lle paguei a unha academia, que veñen sendo un resume dos temas que hai colgados na EGAP e, en moitos casos, nin se molestaron en actualizar, polo que ademáis de pagar por un recurso gratuito teño que rematar de elaboralo eu. Todo moi chachi...
Estou totalmente dacordo en que este exame non vai dar moita fe das capacidades que cada quen poida ter para desenvolver as tarefas do posto. Pero en fin, esto é España e aquí o que conta é saber moita teoría e ter moita capacidade de chapatoria, aínda que despois non se saiba plasmar na práctica. Por outro lado, tamén me estou arrepentindo de non ter preparado estas oposicións nada máis acabar a carreira, cando o cerebro estaba habituado a estudiar temas escritos en vez de exames tipo test.
Por certo, empezo a entender o que se dixo sempre de que este exame é unha lotería, porque penso que non ha de ser moita xente a que leve todos os temas e todos o suficientemente ben como para aprobar.
E cando credes que será, a todo esto? Os de covid do A2 examínanse o 22, pero dos de A1 aínda non saíu nada. Credes que afectará á data do segundo, ou simplemente terán menos tempo para o segundo os que teñen que facer agora o exame? En convocatorias anteriores o tempo entre o exame anterior e o de temas ten sido tanto de mes e medio nada máis como de 3 meses como máximo.

PD: a vida do opositor é moi dura e moi aburrida... :( :roll: :oops:

NotaPublicado: Lun 19-04-2021, 12:08 
Novato
Novato

Hola,

Yo tampoco voy a ninguan academia, pero me he comprado el temario en una de ellas.
A mi cada día me parece más imposible retener tantos temas, además sólo estudio por las tardes ya que de mañana trabajo, pero bueno, se hará lo que se pueda, ya que todo va a depender de las bolas que salgan

En mi opinión, que puedo estar totalmente equivocada, creo que están tardando en sacar la fecha de los del covid, para poder retrasar el segundo exámen un poco, pero es una suposiciòn....

NotaPublicado: Lun 19-04-2021, 12:30 
Novato
Novato

Tampoco sabemos si en A1 hubo casos de covid. Apostaría que no, ya que los de A2 tienen el examen esta semana. El A1 fue anterior, por lógica tendría que haber ya noticias.

Yo apuesto por los segundos exámenes a principios de junio, pero podría ser antes. Iremos viendo.

NotaPublicado: Lun 19-04-2021, 14:02 
Novato
Novato

Eso pensaba yo, pero en un grupo da facebook se preguntó si alguien sabái de alguien que tenía que ir al A1 por el covid y contestaron que si.
Es raro que el los demás exámenes que se hicieron haya en todos menos en el A1, pero puede ser....

NotaPublicado: Lun 19-04-2021, 14:06 
Novato
Novato

Bueno, no se si ha pasado en todos. La verdad no lo analicé en detalle pero me dio la impresión de que solo en la mitad más o menos.

Pero si hay noticias de afectados en ese grupo de Facebook, pues entonces será cierto y tendrán que convocar prueba para ellos.

NotaPublicado: Lun 19-04-2021, 14:24 
Novato
Novato

Todos no, era una forma de hablar... en varios, pero A1 y A2 son de los que más gente va, por lo que estadísticamnte es raro que no hubiera ningún caso, pero puede ser.

En facebook pusieron eso, pero yo no puedo garantizar que sea verdad

Si al final no hay nadie de covid, pues entonces me imagino que las notas estarán al caer

Nuevo tema Responder al tema  [ 7 mensajes ] 

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]