ADAMS Formación

Descubre nuestros foros sobre oposiciones
Fecha actual Jue 27-01-2022, 16:47

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 455 mensajes ]  Ir a página Anterior  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Siguiente
Autor Mensaje
NotaPublicado: Mié 29-09-2021, 19:34 
Senior
Senior

t715 escribió:
Hola, tarodsim.
Onde di a convocatoria que non conta o tempo traballado como subalterno?
Eu creo que conta todo o tempo traballado en calquera administración e categoría.

O tempo traballado no corpo subalterno (ou en calquera outro corpo/grupo) conta como antigüidade (Ley 70/1978).

Eu creo que tarodsim se refire ao "traballo desenvolvido". E para esta base só se conta o tempo dos postos desenvolvidos, con carácter definitivo, no corpo auxiliar da Administación xeral da Comunidade Autónoma de Galicia:

c) Traballo desenvolvido: outorgarase a seguinte puntuación segundo o nivel do posto de traballo que se ocupe con carácter definitivo como funcionario do corpo auxiliar da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo C2.

A determinación da puntuación realizarase a partir do sumatorio das puntuacións parciais obtidas no desempeño dun ou máis postos de traballo deste ou diferente nivel de destino como consecuencia de aplicar a seguinte fórmula.

Traballo desenvolvido = (T1×P1 + T2×P2 + ... + Tn×Pn)

(...)

NotaPublicado: Mié 29-09-2021, 19:37 
Novato
Novato

t715 escribió:
tarodsim escribió:
Ola, efectivamente estaba calculando mal. Sumei tempo traballado de subalterno e agora vexo que non se conta, así que quedo en 77,629.

Saúdos

Subalterno ou calquera outra categoria conta en antigüidade pero non en traballo desenvolvido.

NotaPublicado: Jue 30-09-2021, 09:39 
Junior
Junior

Peixeril escribió:
Se vos serve de algo os rumores aos que tedes posibilidades, hoxe escoitei dunha persoa que ten algún contacto deses que dan boa información, que o corte en PI vai estar probablemente entre 74 e 76. E afinando moito, preto de 75. Pero que é complicado sabelo porque hai moita igualdade e con algúns aspirantes nos postos 300 ou máis con moita puntuación de concurso que van entrar.
Repito: rumor.

Yo ya dije que creo que los 76 entran todos.

Donde va a estar el corte exactamente no lo sé. Entre 74,00 y 75,99 pueden haber más de 30 personas. Dependerá de la gente en esa cantidad de notas lo que marque el corte supongo.

NotaPublicado: Jue 30-09-2021, 11:33 
Novato
Novato

jrelo escribió:
t715 escribió:
Hola, tarodsim.
Onde di a convocatoria que non conta o tempo traballado como subalterno?
Eu creo que conta todo o tempo traballado en calquera administración e categoría.

O tempo traballado no corpo subalterno (ou en calquera outro corpo/grupo) conta como antigüidade (Ley 70/1978).

Eu creo que tarodsim se refire ao "traballo desenvolvido". E para esta base só se conta o tempo dos postos desenvolvidos, con carácter definitivo, no corpo auxiliar da Administación xeral da Comunidade Autónoma de Galicia:

c) Traballo desenvolvido: outorgarase a seguinte puntuación segundo o nivel do posto de traballo que se ocupe con carácter definitivo como funcionario do corpo auxiliar da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, subgrupo C2.

A determinación da puntuación realizarase a partir do sumatorio das puntuacións parciais obtidas no desempeño dun ou máis postos de traballo deste ou diferente nivel de destino como consecuencia de aplicar a seguinte fórmula.

Traballo desenvolvido = (T1×P1 + T2×P2 + ... + Tn×Pn)

(...)

NotaPublicado: Jue 30-09-2021, 12:38 
Novato
Novato

Ola t715

Referíame ao traballo desenvolvido si, xa o explica moi ben jrelo.

Seguimos esperando as notas do concurso...

Unha pregunta, na convocatoria anterior alguén sacou un excel bastante aproximado sumando o concurso. Quen foi, un sindicato?

Saúdos

NotaPublicado: Jue 30-09-2021, 12:57 
Senior
Senior

Notas do concurso? Primeiro haberá que confirmar ou presentar novos méritos, non?

Sobre o excel da convocatoria anterior, é a primeira noticia que teño. :shock:

NotaPublicado: Jue 30-09-2021, 15:55 
Novato
Novato

Era unha estimación, o que non sei é de donde sacaban os datos, supoño que do anterior concurso de traslados. Este ano podería facerse cos datos dos concurso de traslados actual. Pero quizás a estas alturas o mellor será esperar pacientemente...

NotaPublicado: Jue 30-09-2021, 22:04 
Senior
Senior

tarodsim escribió:
Era unha estimación, o que non sei é de donde sacaban os datos, supoño que do anterior concurso de traslados. Este ano podería facerse cos datos dos concurso de traslados actual. Pero quizás a estas alturas o mellor será esperar pacientemente...

Hummm, a estas altura? Oxala me equivoque, pero apostaría a que a baremación dos méritos vai para moooooi longo...

NotaPublicado: Vie 01-10-2021, 09:20 
Novato
Novato

:roll: Eu contaba con que publicaran en... outubro?, pero igual tes razón e empezamos 2022 sen saber nada.

Saúdos

NotaPublicado: Vie 01-10-2021, 10:30 
Senior
Senior

tarodsim escribió:
:roll: Eu contaba con que publicaran en... outubro?, pero igual tes razón e empezamos 2022 sen saber nada.

Saúdos

Outubro do próximo ano? Home, eu espero que sexa antes. :lol:

NotaPublicado: Vie 01-10-2021, 12:13 
Novato
Novato

Antes de outubro de 2022? Eres un optimista :wink:

NotaPublicado: Mié 20-10-2021, 09:34 
Novato
Novato

Ya ha pasado el plazo de los veinte días hábiles para realizar el segundo examen de promoción interna y no hay ni rastro del tema, no???. Desde nuestro examen hasta ahora, un familiar mío en el estado ha hecho cuatro exámenes de una oposición de grupo A1 y ya sabe notas y están pendientes de escoger destino en un par de semanas. Cuatro exámenes y no tipo test, escritos, casos prácticos, lectura de temas e idiomas...qué le pasa a la Xunta??. No sé si os pasa, pero yo cada día estoy más indignada.
En función pública me dicen que son cuatro gatos y no son capaces de reolver más rápido todo lo que tienen encima. ¿Dónde están los sindicatos en este tema? Habría que dotar con personal de refuerzo a ese departamento, o crear un departamento exclusivo para los procesos selectivos como hay en el Estado. Me dicen que la forma de presionar sería a través de los sindicatos, pero mi experiencia, por desgracia, cada vez que me he dirigido a los sindicatos es pasotismo absoluto, es desesperante no poder hacer nada. Los medios de comunicación serían una plataforma ideal también, pero supongo que es difícil tener acceso a ellos.
Un saludo a tod@s y disculpad si mi mail tiene un tono de "cabreo".

NotaPublicado: Mié 20-10-2021, 10:51 
Senior
Senior

Publicouse unha prórroga de 20 hábiles o 28 de setembro. Ese é o última noticia do noso...

NotaPublicado: Mié 20-10-2021, 11:03 
Novato
Novato

Segundo os meus cálculos o prazo para realizar o 2º exame remata o día 27. Espero antes dese día ter noticias do tribunal.

NotaPublicado: Mié 20-10-2021, 11:04 
Senior
Senior

oposiciones escribió:
Ya ha pasado el plazo de los veinte días hábiles para realizar el segundo examen de promoción interna y no hay ni rastro del tema, no???. Desde nuestro examen hasta ahora, un familiar mío en el estado ha hecho cuatro exámenes de una oposición de grupo A1 y ya sabe notas y están pendientes de escoger destino en un par de semanas. Cuatro exámenes y no tipo test, escritos, casos prácticos, lectura de temas e idiomas...qué le pasa a la Xunta??. No sé si os pasa, pero yo cada día estoy más indignada.
En función pública me dicen que son cuatro gatos y no son capaces de reolver más rápido todo lo que tienen encima. ¿Dónde están los sindicatos en este tema? Habría que dotar con personal de refuerzo a ese departamento, o crear un departamento exclusivo para los procesos selectivos como hay en el Estado. Me dicen que la forma de presionar sería a través de los sindicatos, pero mi experiencia, por desgracia, cada vez que me he dirigido a los sindicatos es pasotismo absoluto, es desesperante no poder hacer nada. Los medios de comunicación serían una plataforma ideal también, pero supongo que es difícil tener acceso a ellos.
Un saludo a tod@s y disculpad si mi mail tiene un tono de "cabreo".

É certo: Función Pública necesitaría moito máis persoal. Na casa do ferreiro, coitelo de pau. Pero tamén é certo que priorizan o que lles interesa. Por exemplo, os procesos de funcionarización: en nada, convocatorias, exames, notas... Non somos algo prioritario e isto demorarase ata a extenuación. Unha vergoña.

NotaPublicado: Jue 21-10-2021, 00:54 
Novato
Novato

Dos cuestiones:
- Examen de gallego, todos exentos? Ojalá para reducir plazos.
- Sabéis algo de un archivo en Excel que anda rulando por ahí con unas supuestas proyecciones de corte en intervalos de los 75 ?

NotaPublicado: Jue 21-10-2021, 09:08 
Master Memmber
Master Memmber

Yo no se nada de ese Excel, pero a mi me llegó el ruxe ruxe de que el corte va a estar entre 74 y 75

NotaPublicado: Jue 21-10-2021, 11:54 
Senior
Senior

equalizer escribió:
Dos cuestiones:
- Sabéis algo de un archivo en Excel que anda rulando por ahí con unas supuestas proyecciones de corte en intervalos de los 75 ?

Non sei nada de ningún Excel, pero se de verdad existise, non me importaría botarlle un ollo... :mrgreen:

NotaPublicado: Vie 22-10-2021, 13:17 
Junior
Junior

jrelo escribió:
equalizer escribió:
Dos cuestiones:

Non sei nada de ningún Excel, pero se de verdad existise, non me importaría botarlle un ollo... :mrgreen:

A min tampouco me importaría jaja...home, habera que collelo un pouco con pinzas pq hai variables que non sei se as contarían pero bueno, para facerse unha idea aproximada serviría mentras oficialmente non nos honren con mais información :roll:

NotaPublicado: Mar 26-10-2021, 11:11 
Junior
Junior

Publican hoy la rectificación de una nota y la desestimación del resto de reclamaciones a las puntuaciones del examen.

A ver si vamos avanzando.

Nuevo tema Responder al tema  [ 455 mensajes ]  Ir a página Anterior  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Siguiente

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]