ADAMS Formación

Descubre nuestros foros sobre oposiciones
Fecha actual Sab 21-05-2022, 13:49

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 470 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Siguiente
Autor Mensaje
NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 16:04 
Senior
Senior

xuntilla escribió:
Si en el centro directivo hubiese 60 funcionarios en vez de los 40 que dice el supuesto, vuestro razonamiento es el siguiente. A 60 le sumo 12 (que es el 20%), me da 72 y ahora le cálculo otra vez el 20% y me da 14,4. Entonces en qué quedamos? Son 12 o 14? Con otra cantidad lo veis más claro?

Evidentemente, ese sería un calculo absurdo operar así como dis. Pero hai que operar doutra forma.
Non teño coñementos matemáticos como para representalo nunha fórmula, pero cun Excel chegas facilmente a conclusión de que o tope partindo de 60 está en 15 contratados, é dicir, 15 de 75.

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 16:11 
Junior
Junior

Alan Parsons escribió:
xuntilla escribió:
Si en el centro directivo hubiese 60 funcionarios en vez de los 40 que dice el supuesto, vuestro razonamiento es el siguiente. A 60 le sumo 12 (que es el 20%), me da 72 y ahora le cálculo otra vez el 20% y me da 14,4. Entonces en qué quedamos? Son 12 o 14? Con otra cantidad lo veis más claro?

Evidentemente, ese sería un calculo absurdo operar así como dis. Pero hai que operar doutra forma.
Non teño coñementos matemáticos como para representalo nunha fórmula, pero cun Excel chegas facilmente a conclusión de que o tope partindo de 60 está en 15 contratados, é dicir, 15 de 75.

De verdad, no me gusta ser tajante. Pero estáis equivocados. El cálculo se hace con el número inicial, no con la suma del total posible.

10 supera el 20% del centro directivo de 40 funcionarios. De la misma manera que 15 supera el 20% de un centro con 60.

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 17:40 
Master Memmber
Master Memmber

Me han dicho otra nota 102.25

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 19:08 
Senior
Senior

Con el corte que han fijado va a pasar prácticamente todo el mundo… esto va a ir por puntos

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 19:19 
Novato
Novato

ivande escribió:
Dixeronme unha nota de 79 pero tamen que non estudiara, que lle parecera asequible, que seguro que haberia notazas...

79 sen estudar?!, ......en fin, ...... Pois eu estudando, 105.

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 19:31 
Junior
Junior

fedora escribió:
ivande escribió:
Dixeronme unha nota de 79 pero tamen que non estudiara, que lle parecera asequible, que seguro que haberia notazas...

79 sen estudar?!, ......en fin, ...... Pois eu estudando, 105.

Bueno, por matizar, e mais exacto en vez de que sin estudiar, sen preparalo a fondo, foi o que me dixo

NotaPublicado: Lun 05-07-2021, 08:41 
Junior
Junior

Ola! unha pregunta sobre a fase de concurso, na parte de puntos por traballo desenvolvido co novo sistema saen unhas puntuacións baixísimas, igual non o estou facendo ben...

por exemplo:
se estiveches 120 meses (10 anos) nun nivel 12 terías: 120 x 0.001 = 0.12 puntos
e logo estiveches 240 meses (20 anos) nun nivel 18: 240 x 0.009 = 2.16 puntos
TOTAL 2.28 (do máx. de 5 ptos)

eu entendo que se fai así, pero o que me chama a atención e que chegar aos 5 puntos é virtualmente imposible (ainda que estiveras 35 anos nun nivel 20 (o máx. de auxiliar na xunta) sairían: 4.2)

tampouco entendo como poñen na convocatoria que o máximo que pode chegar o factor de multiplicación (0.001 para nivel 10) é 0.02, cando nun nivel 20 tería en todo caso un valor de 0.011 (o 0.001 do nivel 10 e logo sumado outro 0.001 por unidade que supere ese nivel 10 (que no caso do nivel 20 serían 10 unidades máis, e dicir 0.01)

hai algo que se me escapa, porque sobre todo o do máximo de 0.020 non o entendo para nada...

NotaPublicado: Lun 05-07-2021, 09:21 
Senior
Senior

O cálculo do "traballo desenvolvido" está pensado para o concurso de traslados, non o adaptaron para a nosa promoción interna. 0,020 é un nivel 30.

Como xa se comentou neste foro, isto réstalle algo de peso á fase de concurso, con relación a pasadas convocatorias.

A miña dúbida é máis simple: como se fai o cálculo cando che indican que son meses de 30 días?

NotaPublicado: Lun 05-07-2021, 09:34 
Master Memmber
Master Memmber

Lo del traballo desenvolvido se lo podían haber ahorrado.

NotaPublicado: Lun 05-07-2021, 09:44 
Junior
Junior

xuntilla escribió:
Alan Parsons escribió:
xuntilla escribió:

De verdad, no me gusta ser tajante. Pero estáis equivocados. El cálculo se hace con el número inicial, no con la suma del total posible.

10 supera el 20% del centro directivo de 40 funcionarios. De la misma manera que 15 supera el 20% de un centro con 60.

Efectivamente.
Eu non intepreto outro cálculo porque a lei non di que haxa que sumar a posibilidade para facer o cómputo da porcentaxe máxima, senón, simplemente, sobre o número de funcionarios do centro directivo.

A min, a única pregunta que me xerou desconcerto é a 31 de reserva do práctico. A b) véxoa correcta e a c) penso que coxea sen a resposta b). Penso que a resposta tería que ser a b) é correcta e ademais poderá optar as retribucións que ten como PL.

NotaPublicado: Lun 05-07-2021, 09:57 
Junior
Junior

xuntilla escribió:
Peixeril escribió:
Eu 110. E unha compañeira, 88.

Foi un exame claro, moi polo libriño e cuns prácticos ben feitiños. Se estudiaches, foi un exame para sacar boa nota ou notaza, coma se observa nas que publicades. Con esas notas, os que fúchedes 2-3 veces, tedes praza seguro, noraboa!

Dos convocados, a min deume a sensación de fomos a metade ou así.

Dito isto, pregunta aos veteranos. Despois de cambiar o sistema de corte, e non existir corte de persoas, os que somos da última remesa, temos algunha posibilidade real de sacar plaza? Eu penso que non, moi ao meu pesar. Creo que o corte da parte teórica (41 de 90) vaina pasar case a totalidade da xente e do práctico (14 de 30) a maioría, e sumado aos puntos que tedes no concurso, eu penso que é imposible que teñamos praza ningún dos que fomos onte por primeira vez.

Muy buenas notas todos! Se nota que llevamos tiempo esperando este examen.

La puntuación total va a ser una locura. Si ya en la promo anterior hicieron falta 70 puntos y creo que fue la más alta de todas las promos al C1 no me extrañaría que esta convocatoria la superase.

De todas maneras calma, ya sabemos cómo es el tema, todas las convocatorias igual, las mejores notas se saben rápido.

Teño claro que, con estes novos criterios, os que fomos a primeira vez ou os que foron a segunda, non tiñamos opcións de sacar praza nin antes de comezar o exame. É dicir, non tiñamos ninguha posibilidade a priori nin sacando as 120.

Barreiro, para iso avisa antes e non estudamos ata a terceira convocatoria nin pagamos taxa de exame, combustible e peaxes.

NotaPublicado: Lun 05-07-2021, 10:06 
Novato
Novato

Ola,

Considero que é impugnable a pregunta 71 xa que dan como correcta “unha redución de xornada” (como se incluíse calquera tipo de redución de xornada) cando a norma di “unha redución de xornada ou unha excedencia para o coidado de familiares”. Eu entendo que non son todas as reducións de xornada e así o confirma tamén a convocatoria desde proceso que indica nese apartado da valoración da fase de concurso: “ Reducción de jornada del artículo 106.2.a) y b) de la LEPG: 0,04 puntos/mes” polo que as reducións do artigo 106.1 non puntúan.

Que opinades?

NotaPublicado: Lun 05-07-2021, 10:10 
Master Memmber
Master Memmber

Mira el artículo 55 de la ley de igualdad, literalmente dice licencia de maternidad, permiso de paternidad, reducción de jornada o excedencia por cuidado de familiares.
Sería la d si no hubieran cambiado de sitio las palabras licencia y permiso.
rorepi escribió:
Ola,

Considero que é impugnable a pregunta 71 xa que dan como correcta “unha redución de xornada” (como se incluíse calquera tipo de redución de xornada) cando a norma di “unha redución de xornada ou unha excedencia para o coidado de familiares”. Eu entendo que non son todas as reducións de xornada e así o confirma tamén a convocatoria desde proceso que indica nese apartado da valoración da fase de concurso: “ Reducción de jornada del artículo 106.2.a) y b) de la LEPG: 0,04 puntos/mes” polo que as reducións do artigo 106.1 non puntúan.

Que opinades?

NotaPublicado: Lun 05-07-2021, 10:21 
Senior
Senior

Peixeril escribió:
A min, a única pregunta que me xerou desconcerto é a 31 de reserva do práctico. A b) véxoa correcta e a c) penso que coxea sen a resposta b). Penso que a resposta tería que ser a b) é correcta e ademais poderá optar as retribucións que ten como PL.

Parece que c) é a máis correcta ou a menos incorrecta. Que suxires pedir a anulación ou d)???

NotaPublicado: Lun 05-07-2021, 10:27 
Senior
Senior

[/quote]

Teño claro que, con estes novos criterios, os que fomos a primeira vez ou os que foron a segunda, non tiñamos opcións de sacar praza nin antes de comezar o exame. É dicir, non tiñamos ninguha posibilidade a priori nin sacando as 120.

Barreiro, para iso avisa antes e non estudamos ata a terceira convocatoria nin pagamos taxa de exame, combustible e peaxes.[/quote]

Tampouco era fácil cos vellos criterios. Na anterior convocatoria a persoa que quedou de primeiro na oposición, acabou de penúltimo entre os que sacaron praza, case non entra. Outros baixamos moitísimos postos.

Nesta ocasión creo que aínda é máis complicado.

NotaPublicado: Lun 05-07-2021, 10:38 
Junior
Junior

Alan Parsons escribió:

Barreiro, para iso avisa antes e non estudamos ata a terceira convocatoria nin pagamos taxa de exame, combustible e peaxes.[/quote]

Tampouco era fácil cos vellos criterios. Na anterior convocatoria a persoa que quedou de primeiro na oposición, acabou de penúltimo entre os que sacaron praza, case non entra. Outros baixamos moitísimos postos.

Nesta ocasión creo que aínda é máis complicado.[/quote]

Creo que deberían revisarse las convocatorias, este sistema de concurso-oposición es una freidora de gente sin puntos, entiendo perfectamente que los más antiguos tengan algo de ventaja pero le dan demasiada y aún por encima bajan los cortes y les hinchan las notas.

Un sistema donde un porcentaje de los primeros puestos estuvieran blindados del concurso estaría bien, por ejemplo las 30 mejores notas con plaza seguro, e incluso entre los aprobados las 30 personas con más baremo que pasaran también, y el resto a jugársela pero con un concurso más equitativo.

En el estado si no recuerdo mal al que pasa el examen y se queda sin plaza en la siguiente convocatoria le daban un punto más, algo así también estaría bien.

No sé, hacer algo para dar alguna opción más a la gente que quiere ascender joven. Están desmotivando a mucha gente.

NotaPublicado: Lun 05-07-2021, 10:42 
Senior
Senior

rorepi escribió:
Ola,

Que opinades?

Para min é unha segmentación horrible do texto, pero tamén é a opción menos mala. Como se cita o artigo en concreto, non sei se atenderán este tipo de impugnacións, pero non perdes nada por intentalo. O mesmo se podería dicir da 19 (polo "unicamente").

NotaPublicado: Lun 05-07-2021, 11:30 
Junior
Junior

Alan Parsons escribió:
Peixeril escribió:

Parece que c) é a máis correcta ou a menos incorrecta. Que suxires pedir a anulación ou d)???

Eles din:
c) Podrá optar por percibir las retribuciones correspondientes a la condición de personal laboral

A lei di:
2. El personal funcionario en prácticas que tenga la condición de personal funcionario o laboral de cualquiera de las administraciones públicas incluidas en el ámbito de aplicación de la presente ley podrá optar por mantener las retribuciones que le correspondan en virtud de esa condición o percibir las previstas en el apartado anterior.

A min fáltame iso na resposta c), que ven explicado na resposta b). Por iso marquei a d), coma se fosen respostas encadenadas onde unha resposta sen a outra non tiñan sentido.

É dicir, hai que saber que vai cobrar as complementarias porque vai traballar nun posto, senón sería só o soldo e os trienios.

NotaPublicado: Lun 05-07-2021, 11:39 
Junior
Junior

xuntilla escribió:
Alan Parsons escribió:

Barreiro, para iso avisa antes e non estudamos ata a terceira convocatoria nin pagamos taxa de exame, combustible e peaxes.

Nesta ocasión creo que aínda é máis complicado.[/quote]

Creo que deberían revisarse las convocatorias, este sistema de concurso-oposición es una freidora de gente sin puntos, entiendo perfectamente que los más antiguos tengan algo de ventaja pero le dan demasiada y aún por encima bajan los cortes y les hinchan las notas.

Un sistema donde un porcentaje de los primeros puestos estuvieran blindados del concurso estaría bien, por ejemplo las 30 mejores notas con plaza seguro, e incluso entre los aprobados las 30 personas con más baremo que pasaran también, y el resto a jugársela pero con un concurso más equitativo.

En el estado si no recuerdo mal al que pasa el examen y se queda sin plaza en la siguiente convocatoria le daban un punto más, algo así también estaría bien.

No sé, hacer algo para dar alguna opción más a la gente que quiere ascender joven. Están desmotivando a mucha gente.[/quote]

Estou totalmente de acordo. E paréceme moi interesante e xusta a alternativa que expoñes.

Nesta promoción interna o concurso está aínda máis sobrerrepresentado porque a fase da oposición (60 % da nota) só require dun único exame e cunha nota de corte por debaixo do 5 sobre 10 (55 de 120). Moita xente vai a aprobar sen apenas estudiar nada, xa que o exame ten máis da metade das preguntas moi asequibles para chegar a esa nota.

Non creo que suspenda este exame más dun 10% dos convocados. Prácticamente é un mero tramite para computar os méritos e parece máis un concurso que un concurso-oposición.

NotaPublicado: Lun 05-07-2021, 13:01 
Junior
Junior

[/quote]
Estou totalmente de acordo. E paréceme moi interesante e xusta a alternativa que expoñes.

Nesta promoción interna o concurso está aínda máis sobrerrepresentado porque a fase da oposición (60 % da nota) só require dun único exame e cunha nota de corte por debaixo do 5 sobre 10 (55 de 120). Moita xente vai a aprobar sen apenas estudiar nada, xa que o exame ten máis da metade das preguntas moi asequibles para chegar a esa nota.

Non creo que suspenda este exame más dun 10% dos convocados. Prácticamente é un mero tramite para computar os méritos e parece máis un concurso que un concurso-oposición.[/quote]

En la anterior convocatoria al primer examen fueron 439 personas y 107 no llegaron a las 45 netas que se pidieron. En el segundo examen de los 180 suspensos unos 100 no llegaron a la mitad de las preguntas netas. Es cierto que en este los descuentos por fallo son menores. Pero creo que más del 10% de suspensos va haber, desde luego no el 50% pero más del 10 si.

Nuevo tema Responder al tema  [ 470 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Siguiente

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]