ADAMS Formación

Descubre nuestros foros sobre oposiciones
Fecha actual Sab 21-05-2022, 05:56

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 470 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24  Siguiente
Autor Mensaje
NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 11:34 
Junior
Junior

Peixeril escribió:
Eu 110. E unha compañeira, 88.

Foi un exame claro, moi polo libriño e cuns prácticos ben feitiños. Se estudiaches, foi un exame para sacar boa nota ou notaza, coma se observa nas que publicades. Con esas notas, os que fúchedes 2-3 veces, tedes praza seguro, noraboa!

Dos convocados, a min deume a sensación de fomos a metade ou así.

Dito isto, pregunta aos veteranos. Despois de cambiar o sistema de corte, e non existir corte de persoas, os que somos da última remesa, temos algunha posibilidade real de sacar plaza? Eu penso que non, moi ao meu pesar. Creo que o corte da parte teórica (41 de 90) vaina pasar case a totalidade da xente e do práctico (14 de 30) a maioría, e sumado aos puntos que tedes no concurso, eu penso que é imposible que teñamos praza ningún dos que fomos onte por primeira vez.

Muy buenas notas todos! Se nota que llevamos tiempo esperando este examen.

La puntuación total va a ser una locura. Si ya en la promo anterior hicieron falta 70 puntos y creo que fue la más alta de todas las promos al C1 no me extrañaría que esta convocatoria la superase.

De todas maneras calma, ya sabemos cómo es el tema, todas las convocatorias igual, las mejores notas se saben rápido.

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 11:54 
Master Memmber
Master Memmber

Yo 23.723 si conté bien que lo dudo :lol:

ivande escribió:
Pois a verdade e que vendo as notas voume pasar ao lado realista/pesimista de Tara, se moita xente fixo exames tan Bos, incluso algo peores pero por encima de 90, e temo que será un montón de xente, despois nos puntos igual nos comen...
De puntos como andades, eu coa nova forma de calcular, dame sobre 23,15 ou algo asi

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 12:06 
Novato
Novato

Mi puntuación 110, pero no tengo casi méritos al ser la primera vez. Mi opinión es que al no poner un corte en personas queda todo desvirtuado, ya que con 110 preguntas tienes 55 puntos en la fase de oposición que es una muy buena nota, pero por lo que parece que va a haber buenas notas, alguien con 85-90 ya tiene 45 puntos.

Al final cada proceso es diferente, pero si en este no pusieron un corte de gente (por ejemplo en 300) y exigen menos del 50%, aunque sean más plazas el corte con el concurso puede subir facilmente, es decir, que sea una cosa parecida al anterior pero donde había 60 plazas menos.

Suerte a todos!!

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 12:12 
Junior
Junior

tara escribió:
Yo 23.723 si conté bien que lo dudo :lol:

ivande escribió:
Pois a verdade e que vendo as notas voume pasar ao lado realista/pesimista de Tara, se moita xente fixo exames tan Bos, incluso algo peores pero por encima de 90, e temo que será un montón de xente, despois nos puntos igual nos comen...
De puntos como andades, eu coa nova forma de calcular, dame sobre 23,15 ou algo asi

Si, bueno, eu tampouco estou moi seguro de telas ben feito, entre p1, t1 etc...seguro que me perdin jaja
De todos modos, ti e mais eu estaremos ahí, ahí, décima arriba, décima abaixo...a ver se nos da

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 12:12 
Master Memmber
Master Memmber

Yo si no calculé mal, pasando las notas a puntos más los de la fase de concurso tendría 73, 256

xuntilla escribió:
Peixeril escribió:

Foi un exame claro, moi polo libriño e cuns prácticos ben feitiños. Se estudiaches, foi un exame para sacar boa nota ou notaza, coma se observa nas que publicades. Con esas notas, os que fúchedes 2-3 veces, tedes praza seguro, noraboa!

Dito isto, pregunta aos veteranos. Despois de cambiar o sistema de corte, e non existir corte de persoas, os que somos da última remesa, temos algunha posibilidade real de sacar plaza? Eu penso que non, moi ao meu pesar. Creo que o corte da parte teórica (41 de 90) vaina pasar case a totalidade da xente e do práctico (14 de 30) a maioría, e sumado aos puntos que tedes no concurso, eu penso que é imposible que teñamos praza ningún dos que fomos onte por primeira vez.

La puntuación total va a ser una locura. Si ya en la promo anterior hicieron falta 70 puntos y creo que fue la más alta de todas las promos al C1 no me extrañaría que esta convocatoria la superase.

De todas maneras calma, ya sabemos cómo es el tema, todas las convocatorias igual, las mejores notas se saben rápido.

Última edición por tara el Lun 05-07-2021, 08:15, editado 2 veces en total

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 12:13 
Junior
Junior

xuntilla escribió:
Peixeril escribió:

Bueno, eu e tara iremonos por encima dos 75 e somos pesimistas, mira cómo están as cousas

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 12:18 
Senior
Senior

Bos días!

Se me permitides, gustaríame empezar co espiñento tema das impugnacións :lol:

En xeral, opino que a proba estaba ben elaborada, pero suscítame moitas dúbidas a primeira pregunta do suposto práctico:

Precísase realizar o nomeamento de persoal funcionario interino para unha
situación de exceso ou acumulación de tarefas nun centro directivo que posúe
un cadro de persoal de 60 traballadores (40 persoal funcionario e 20 persoal
laboral) nunha Administración que conta con 1000 traballadores (800 persoal
funcionario e 200 persoal laboral).
1.- Que número máximo de persoal interino poderá nomearse por
acumulación de tarefas a teor do que dispón o artigo 23.2 da Lei 2/2015,
do 29 de abril, do emprego público de Galicia?:
a) 24
b) 12
c) 10
d) 8

Dáse como correcta d). Eu seleccionei c)

Segundo o artigo 23.1.d) da LEPG:
d) O exceso ou a acumulación de tarefas, de carácter excepcional e circunstancial, por un
prazo máximo de seis meses dentro dun período de doce meses.
Os nomeamentos de persoal funcionario interino pola circunstancia prevista nesta letra non poden superar en ningún caso o vinte por cento do total do persoal funcionario do centro directivo, nin o tres por cento do persoal funcionario da Administración de que se trate. Para estes efectos, no ámbito da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia e das entidades públicas instrumentais do sector público autonómico enténdese por centro directivo cada unha das secretarías xerais, direccións xerais, secretarías xerais técnicas e entidades públicas instrumentais do sector público autonómico.

O problema é cómo interpretamos a lei. Eu entendín sempre que nese total do persoal funcionario do centro directivo había que incluír os novos nomeados por acumulación/exceso de tarefas. Sendo así, a resposta correcta é 10, pois é o 20% de 50 (40+10).

Sigo inclinándome por esa interpretación, pero o tribunal entendeuno doutro xeito. Que opinades vós?

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 12:33 
Junior
Junior

Alan Parsons escribió:
Bos días!

Se me permitides, gustaríame empezar co espiñento tema das impugnacións :lol:

En xeral, opino que a proba estaba ben elaborada, pero suscítame moitas dúbidas a primeira pregunta do suposto práctico:

Precísase realizar o nomeamento de persoal funcionario interino para unha
situación de exceso ou acumulación de tarefas nun centro directivo que posúe
un cadro de persoal de 60 traballadores (40 persoal funcionario e 20 persoal
laboral) nunha Administración que conta con 1000 traballadores (800 persoal
funcionario e 200 persoal laboral).
1.- Que número máximo de persoal interino poderá nomearse por
acumulación de tarefas a teor do que dispón o artigo 23.2 da Lei 2/2015,
do 29 de abril, do emprego público de Galicia?:
a) 24
b) 12
c) 10
d) 8

Dáse como correcta d). Eu seleccionei c)

Segundo o artigo 23.1.d) da LEPG:
d) O exceso ou a acumulación de tarefas, de carácter excepcional e circunstancial, por un
prazo máximo de seis meses dentro dun período de doce meses.
Os nomeamentos de persoal funcionario interino pola circunstancia prevista nesta letra non poden superar en ningún caso o vinte por cento do total do persoal funcionario do centro directivo, nin o tres por cento do persoal funcionario da Administración de que se trate. Para estes efectos, no ámbito da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia e das entidades públicas instrumentais do sector público autonómico enténdese por centro directivo cada unha das secretarías xerais, direccións xerais, secretarías xerais técnicas e entidades públicas instrumentais do sector público autonómico.

O problema é cómo interpretamos a lei. Eu entendín sempre que nese total do persoal funcionario do centro directivo había que incluír os novos nomeados por acumulación/exceso de tarefas. Sendo así, a resposta correcta é 10, pois é o 20% de 50 (40+10).

Sigo inclinándome por esa interpretación, pero o tribunal entendeuno doutro xeito. Que opinades vós?

El examen la verdad es que estaba bien hecho quitando la chapuza de la numeración de las preguntas del supuesto.

En cuanto a esta pregunta me parece que está bien como la dió el tribunal. No puede pasar el 20% del centro directivo de que de trate, si son 40 funcionarios, no puede pasar de 8. En tus cuentas en todo caso no serían 50, serían 48.

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 12:47 
Junior
Junior

Eu tamen a entendo como o tribunal, a verdade e que vendo o que se ten visto, o exame sí estaba ben feito, eu de entrada non me dou conta de ningunha claramente impugnable

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 13:05 
Junior
Junior

Bueno, hai unha que me prantexa dúbidas, que é a da adquisición de licencias de software de programas de ordenador, non sei ata que punto se podería considerar eso unha adquisición de programas de ordenador desenvoltos a medida e polo tanto cambiar a resposta

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 13:14 
Junior
Junior

ivande escribió:
Bueno, hai unha que me prantexa dúbidas, que é a da adquisición de licencias de software de programas de ordenador, non sei ata que punto se podería considerar eso unha adquisición de programas de ordenador desenvoltos a medida e polo tanto cambiar a resposta

Si no recuerdo mal el supuesto dice que la conselleria quiere comprar 50 licencias. Si fuera un programa desarrollado a medida en ningún caso compras 50 licencias, hablaría de desarrollo de un programa o algo así. Yo en el momento también dudé pero creo que es un suministro.

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 14:08 
Senior
Senior

xuntilla escribió:
En cuanto a esta pregunta me parece que está bien como la dió el tribunal. No puede pasar el 20% del centro directivo de que de trate, si son 40 funcionarios, no puede pasar de 8. En tus cuentas en todo caso no serían 50, serían 48

Partimos dun centro directivo con 40 traballadores e a contratación de interinos é posterior. Niso creo que concordamos todos, non?

A partir de aí, eu súmolle 10 e chegamos a 50. E 10 é o 20% de 50.

O tribunal súmalle 8 a 40, polas razóns antes apuntadas, así que 48 é a opción do tribunal, a que se dá por correcta, non a miña.

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 14:40 
Novato
Novato

Eu contestei 8 pero visto este plantexamento penso que é o máis correcto. Notazas todos, eu 101'25 con poucos puntos no concurso.

Alan Parsons escribió:
xuntilla escribió:
En cuanto a esta pregunta me parece que está bien como la dió el tribunal. No puede pasar el 20% del centro directivo de que de trate, si son 40 funcionarios, no puede pasar de 8. En tus cuentas en todo caso no serían 50, serían 48

Partimos dun centro directivo con 40 traballadores e a contratación de interinos é posterior. Niso creo que concordamos todos, non?

O tribunal súmalle 8 a 40, polas razóns antes apuntadas, así que 48 é a opción do tribunal, a que se dá por correcta, non a miña.

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 14:48 
Junior
Junior

Alan Parsons escribió:
xuntilla escribió:

Pero porque sumas diez? Y me dirás, porque es el 20% de 50. Muy bien. Y de dónde sacas 50? Y me dirás, de sumar 10. Entiendes que no tiene sentido.

Si el centro directivo en vez de tener 40 funcionarios tuviera 50, cuál sería el número entonces??

Última edición por xuntilla el Dom 04-07-2021, 15:22, editado 1 vez en total

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 14:58 
Junior
Junior

xuntilla escribió:
ivande escribió:

Si no recuerdo mal el supuesto dice que la conselleria quiere comprar 50 licencias. Si fuera un programa desarrollado a medida en ningún caso compras 50 licencias, hablaría de desarrollo de un programa o algo así. Yo en el momento también dudé pero creo que es un suministro.

Si, pode ser, eu tamen dubidei moito pero ao final decidinme pola errónea, que lle vas facer...
En canto ao do nomeamento de interinos eu creo que hai que tomar como referencia o número de funcionarios cando se vai facer o nomeamento que son 40

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 15:00 
Junior
Junior

Dixeronme unha nota de 79 pero tamen que non estudiara, que lle parecera asequible, que seguro que haberia notazas...

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 15:31 
Novato
Novato

Son 40 funcionarios pero coas contratacions dos novos interinos pasan a ser máis. Por eso con 10 máis que é unha das respostas alternativas pasarían a ser 50 e optimizaríase o 20% de funcionarios interinos no centro directivo.
xuntilla escribió:
Alan Parsons escribió:
xuntilla escribió:

Pero porque sumas diez? Y me dirás, porque es el 20% de 50. Muy bien. Y de dónde sacas 50? Y me dirás, de sumar 10. Entiendes que no tiene sentido.

Si el centro directivo en vez de tener 40 funcionarios tuviera 50, cuál sería el número entonces??

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 15:40 
Junior
Junior

Vamos a ver, es muy simple.

No hay nada que discutir. Te preguntan cual es el número máximo de interinos que se pueden contratar. Si hay 40 en el centro directivo el número máximo son 8.

No sé porque os empeñais en sumar 10. Diez nunca se pueden unir a ese centro directivo porque son el 25% del mismo. Por lo que nunca pueden llegar a ser 50. Una vez contratados los interinos serán 48 funcionarios. Ese es el número máximo que puede llegar a haber.

Si en el centro directivo hubiese 60 funcionarios en vez de los 40 que dice el supuesto, vuestro razonamiento es el siguiente. A 60 le sumo 12 (que es el 20%), me da 72 y ahora le cálculo otra vez el 20% y me da 14,4. Entonces en qué quedamos? Son 12 o 14? Con otra cantidad lo veis más claro?

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 15:50 
Novato
Novato

Una vez contratas 8 por acumulación de tareas son 48 funcionarios. Y 8 son el 16'66% de 48 por eso con 10 de 50 se optimizarían.
Repito que yo contesté 8 porque ni me planteé la posibilidad que surgió aquí pero me parece que tiene todo el sentido.
xuntilla escribió:

No hay nada que discutir. Te preguntan cual es el número máximo de interinos que se pueden contratar. Si hay 40 en el centro directivo el número máximo son 8.

No sé porque os empeñais en sumar 10. Diez nunca se pueden unir a ese centro directivo porque son el 25% del mismo. Por lo que nunca pueden llegar a ser 50. Una vez contratados los interinos serán 48 funcionarios. Ese es el número máximo que puede llegar a haber.

Si en el centro directivo hubiese 60 funcionarios en vez de los 40 que dice el supuesto, vuestro razonamiento es el siguiente. A 60 le sumo 12 (que es el 20%), me da 72 y ahora le cálculo otra vez el 20% y me da 14,4. Entonces en qué quedamos? Son 12 o 14? Con otra cantidad lo veis más claro?

NotaPublicado: Dom 04-07-2021, 15:57 
Junior
Junior

konko escribió:
Una vez contratas 8 por acumulación de tareas son 48 funcionarios. Y 8 son el 16'66% de 48 por eso con 10 de 50 se optimizarían.
Repito que yo contesté 8 porque ni me planteé la posibilidad que surgió aquí pero me parece que tiene todo el sentido.
xuntilla escribió:

Todo esto no tiene sentido porque el cálculo se hace con el número inicial de funcionarios que son 40. El máximo es 8. Y no hay más vueltas que darle.

Calculame entonces el número máximo si en el centro directivo hubiera 60 funcionarios inicialmente y dime cuánto es el máximo.

Nuevo tema Responder al tema  [ 470 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24  Siguiente

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]