Bos días!
Se me permitides, gustaríame empezar co espiñento tema das impugnacións
En xeral, opino que a proba estaba ben elaborada, pero suscítame moitas dúbidas a primeira pregunta do suposto práctico:
Precísase realizar o nomeamento de persoal funcionario interino para unha
situación de exceso ou acumulación de tarefas nun centro directivo que posúe
un cadro de persoal de 60 traballadores (40 persoal funcionario e 20 persoal
laboral) nunha Administración que conta con 1000 traballadores (800 persoal
funcionario e 200 persoal laboral).
1.- Que número máximo de persoal interino poderá nomearse por
acumulación de tarefas a teor do que dispón o artigo 23.2 da Lei 2/2015,
do 29 de abril, do emprego público de Galicia?:
a) 24
b) 12
c) 10
d) 8
Dáse como correcta d). Eu seleccionei c)
Segundo o artigo 23.1.d) da LEPG:
d) O exceso ou a acumulación de tarefas, de carácter excepcional e circunstancial, por un
prazo máximo de seis meses dentro dun período de doce meses.
Os nomeamentos de persoal funcionario interino pola circunstancia prevista nesta letra non poden superar en ningún caso o vinte por cento do total do persoal funcionario do centro directivo, nin o tres por cento do persoal funcionario da Administración de que se trate. Para estes efectos, no ámbito da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia e das entidades públicas instrumentais do sector público autonómico enténdese por centro directivo cada unha das secretarías xerais, direccións xerais, secretarías xerais técnicas e entidades públicas instrumentais do sector público autonómico.
O problema é cómo interpretamos a lei. Eu entendín sempre que nese total do persoal funcionario do centro directivo había que incluír os novos nomeados por acumulación/exceso de tarefas. Sendo así, a resposta correcta é 10, pois é o 20% de 50 (40+10).
Sigo inclinándome por esa interpretación, pero o tribunal entendeuno doutro xeito. Que opinades vós?