Canimo escribió:
Buenas tardes a tod@s.
Acabo de resgistrarme en este foro para comentar que la antigüedad en el proceso anterior puntuaba 0.07 por mes trabajado y en nuestro proceso puntúa 0,06. Hago este apunte porque me parece interesante a efectos de las comparaciones que se han estado comentando.
También quiero apuntar que no considero que haya grandes diferencias de notas respecto a la última promoción, de hecho creo recordar que en aquel proceso hubo algún pleno con 40 puntos en el primer examen, algo que ahora no ha sucedido.
Eu tamén recupero a miña conta.
O que comentas da antigüidade non é así. Na anterior convocatoria daban 0,7 puntos por ano, ou fracción superior a 6 meses, (dog do 18/06/2015) e neste son 0,06 por mes o que é igual a 0,72 por ano casé o mesmo, polo que nesta fase de concurso a xente vai ter case 2 puntos máis por antigüidade.
Sobre a dificultade do examen non me vou a meter porque o que importa é a nota de corte. No anterior examen aprobaron 255 de 509 presentados o 50%, pero neste aprobaron 332 de 439 é dicir o 75,6%.
Pero o que vai marcar a diferencia é que na anterior convocatoria o 20% dos aprobados fixérono con menos de 24 puntos, mentres que nesta convocatoria os que teñen menos de 24 puntos son solo o 14%, polo que ademáis de aprobar máis xente, hay mellores notas. ¿entonces era máis difícil? Pois non sei, pero aprobar era máis fácil.
Aclaracion: Para min sacar 24 puntos ou menos sobre 40 é darse por suspenso a non ser que se teñan máis de 30 puntos no concurso pois recuperar terreo no segundo examen, do que van sair 200 persoas entre 10 e 20 puntos é complicado.
y en cuánto crees que quedará la puntuación total para coger plaza? (hay que especular para matar la espera)