ADAMS Formación

Descubre nuestros foros sobre oposiciones
Fecha actual Mié 21-08-2019, 15:38

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 5 mensajes ] 
Autor Mensaje
 Asunto: Méritos
NotaPublicado: Vie 24-05-2019, 17:19 
Novato
Novato

Boas, teño unha dúbida. Na convocatoria de subalterno indican que os cursos deben ser impartidos directamente pola AGASP, universidades e demais. Chamei fai un momento a función pública e dixéronme que os cursos realizados por academias e HOMOLOGADOS pola AGASP en principio non contan, isto é así?

Porque se é así, é moi dificil atopar cursos para que conten no concurso. Estiven vendo que os anos pasados a redacción do texto era a mesma.

A ver se sabedes algo e se sabedes se vai ser igual para as proximas convocatorias de auxiliar e administrativo. Grazas

Asunto: Re: Méritos
NotaPublicado: Vie 24-05-2019, 18:38 
Novato
Novato

Hola.
Pues me acabas de dejar de piedra.
Tengo algún curso realizado en academia y homologado por AGASP. Los hice porque me aseguraron que al estar homologados, puntuaban en bolsas de empleo y fase de concurso en oposiciones.
Tenía pensado hacer alguno más. Pero sino sirven. Menuda tomadura de pelo.
Muchas gracias por plantear este tema.
Si alguien sabe algo más ...se agradece la información.

NotaPublicado: Vie 24-05-2019, 19:36 
Novato
Novato

En ningún caso quero alarmar á xente, simplemente que cando vin a convocatoria indicaba "CURSOS IMPARTIDOS DIRECTAMENTE POR.....AGASP,UNIVERSIDADES....", nese momento dubidei pero logo buscando en internet e nas academias atópome que todos os cursos son homologados por AGASP, ademais no resto de oposicións, tanto estatais como de outras ramas os cursos homologados si que bareman.
Así que o panorama é o seguinte, se non valen cursos homologados, é moi dificil conseguir facer algún curso directamente por eses entes, e básicamente os beneficiados serían a xente que xa está dentro da admin posto que unha vez entras eles si que fan cursos directamente de organismos públicos, pero os que vimos de fóra...

Hoxe déuseme por chamar e a persoa que me atendeu díxome que iso depende do tribunal pero que el cre que deben ser impartidos directamente, que homologados non serven pero vamos, creo que tampouco o sabia ao 100% pero iso si, díxome que en sergas homologados si que saben.

As persoas que se presentaron a anteriores convocatorias de subalterno ou promocion interna de calquera categoria deben saber porque a redaccion é a mesma, nas suas convocatorias tamén indicaban: "IMPARTIDOS DIRECTAMENTE".

Eu tamén fixen algún curso con homologación da AGASP e ia facer algún máis pero ata que saiba se conta ou non, vouno deixar en stand by.

A ver se alguén sabe máis e nos bota unha man

NotaPublicado: Vie 24-05-2019, 21:06 
Novato
Novato

Estoy de acuerdo en todo lo que dices. Pero no lo había compartido. Hasta hoy. No me Di cuenta de publicarlo aquí.
Al leer la convocatoria pensé lo mismo y también tuve las mismas dudas con los cursos.
Es que sino puntúan. Para que sirve la homologación?
También me parece raro que dependa del Tribunal. Tendrá que ser igual para todos los procesos.
Para mi ya está mal explicado en la convocatoria.
No decir si puntuan cursos homologados ni hacer referencia a los temas sobre los que tienen que tratar los cursos.
Así quedamos en el aire.
En fin. Esperemos que alguien sepa algo más.

NotaPublicado: Sab 25-05-2019, 10:53 
Novato
Novato

Que es eso de Agasp. Yo acabo de leer la convocatoria y me parece q esta bien claro. Puntua los cursos impartidos x una serie de organismos q detalla. Yo entiendo q al no especificar de qué materia, compatibiliza todos los cursos impartidos x egap y demás. Y realizados a fecha de la convocatoria, los q se hagan ahora no cuentan... Para futuras convocatorias si, para esta no.

Nuevo tema Responder al tema  [ 5 mensajes ] 

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]