ADAMS Formación

Descubre nuestros foros sobre oposiciones
Fecha actual Mar 17-09-2019, 06:37

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 4 mensajes ] 
Autor Mensaje
NotaPublicado: Mar 08-03-2011, 18:04 
Novato
Novato

bueno esto da xunta xa non ten nome. O sea, que son eles os que me chaman e me din qeu presente a excedencia canto antes para poder liberar esa praza e ofrecerlla os de 2008. Von corrrendo buscar certificado de personal, rexistro de entrada, de salida, por fax, ...e todo e agora vexo que non a sacan para que poidan elixila os de 2008!!esto é un puto cachondeo, non ten outro nome!agora xa non sei se fiarme de que me dixeron que me olvidara xa da excedencia ou teño que ir cando salga publicado no DOG...que descontrol!!

NotaPublicado: Mar 08-03-2011, 18:32 
Golden member
Golden member

Hombre, a parte de llamar por si las moscas, mas que nada para ver que te dicen, en la publicación del DOG si ya te pusieron en excedencia, debería aparecer

NotaPublicado: Mar 08-03-2011, 18:41 
Novato
Novato

xa, claro, pero o do telefono e inutil porque segun eles todo está ben feito. O da publicacion no DOG xa me gustaria saber cando se fará posto que como me dean tres dias para tema de excedencia dame a risa porque eston a mais de 1000 km...en fin, dixeronme qeu non sabian cando saia publicado pero pensaban que antes do 15 nin de coña. Se alguen sabe algo mais que me diga

NotaPublicado: Mar 08-03-2011, 20:29 
Golden member
Golden member

Los rumores dicen que saldrá sobre el 18. De todas formas, como tú ya estabas en excedencia, tienes un mes para incorporarte, así que en ese plazo de un mes, si no te pone excedencia en el DOG, te pasas por el destino que te adjudicaron y la pides allí.

Nuevo tema Responder al tema  [ 4 mensajes ] 

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]