ADAMS Formación

Descubre nuestros foros sobre oposiciones
Fecha actual Dom 15-09-2019, 10:12

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 48 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3
Autor Mensaje
NotaPublicado: Mar 15-03-2011, 18:00 
Novato
Novato

Pois estou de acordo contigo porque non vexo normal que non se cubrisen os postos de Vigo cando en calquera dos destinos que había, hai interinos traballando e serían os principais perxudicados se se cubrisen

NotaPublicado: Mar 15-03-2011, 19:07 
Junior
Junior

Pois Cabaloloco, precisamente coas cousas k se comentaban das przas de Vigo eu mosqueime moito, pk había cousas k non cuadraban, digamos k versións contradictorias non propio foro, ou xente k decia k a praza X era boisima.. eu teño claro k si unha prza é boisima e me interesa a min, o k non fago e decilo nun foro para k alguen k escolla antes que eu, ma poida coller...pero bueno agora xa esta! eleximos todos e espero k sexa para ben as eleccións de todos, eu coa miña estou moi contento.

NotaPublicado: Mié 16-03-2011, 00:22 
Novato
Novato

Que eu saiba, a única praza que quedou libre en Vigo, foi unha no Ricardo Mella que precisamente non está ocupada actualmente por ningún interino, aínda que o estará en breve, xa que a deixou o titular por concurso.
Así que neste caso non houbo ningún interino infiltrando información falsa.
Estou de acordo en que este foro se utilizou para manipular a información en beneficio propio.
A mín paréceme que está mal que un interino minta cando chamas para conservar o posto, pero paréceme peor que utilicemos un foro creado para axudarnos entre nós, para facer precisamente o contrario e desinformarnos.

NotaPublicado: Mié 16-03-2011, 00:29 
Novato
Novato

mira vouche dicir unha cousa e quero que me contestes claramente.
dis que eu din información falsa?

NotaPublicado: Mié 16-03-2011, 01:05 
Novato
Novato

Non me refiro a ninguén en concreto, pero acabo de reler as túas mensaxes para poder contestarche tan directamente como ti queres .
Nunha informas sobre a situación no Ricardo Mella dicindo que hai dúas prazas que quedan libres porque se van os titulares.
Noutra dis que che parece raro que non se cubrisen as prazas en Vigo e que estas están ocupadas por interinos.
Se non me equivoco a única praza que quedou libre foi no Ricardo Mella, polo que non lle quedou a ningún interino... de momento.
Repito que non me estaba referindo a ninguén en concreto, pero sí que houbo desinformación........
non entremos nunha guerra de quen foi e quen non..........porque penso que a estas alturas non paga a pena, eu só quería expresar que me parece moi triste que utilicemos os poucos medios que temos ó noso alcance para coñecer o sitio ó que vamos ir para facer totalmente o contrario.
Se non se quere dar unha información que se sabe, é fácil, non se dí e xa está non fai falta mentir, (non vai por tí en concreto, é unha considaración xeral)
O que mentíu sabe ben que o fixo, non fai falta que llo confirmen os demáis.

NotaPublicado: Mié 16-03-2011, 01:25 
Novato
Novato

Mira info,estás tirando a pedra e escondendo a man.
Eu a primeira vez que vin que estabades pedindo información quedei sorprendido pola pouca que se daba, despois vendo o que pasaba tras a elección de destino dos que aprobaron o 2007 e vendo as prazas que quedaban quedei moi sorprendido, como non o se cubriron as prazas de Vigo nos institutos? Eu pensei que fora un pufo dos bos.
Despois por algúns datos publicados neste foro vin que había prazas totalmente desinformadas e por iso quixen poñer algo de luz.
Mira sei que chamou moita xente a ese instituto Ricardo mella e que lle omitiron e falsearon información e podoche xurar que non che minto. A persoa que o fixo ten intereses creados, o problema e que a xente non pode contrastar a información que lle dan por telefono, se a xente que lle contesta minte.
E podo dicir unha cousa por experiencia propia eu recomendei persoalmente ese instituto nos foros, se non se colleu foi porque a xente non lle convenceu as condicións da praza ou que non se fiaron do que eu dixen.

NotaPublicado: Mié 16-03-2011, 01:52 
Novato
Novato

Bueno, perdonad que meta donde nadie me llama, pero creo que estáis entrando en una polémica estéril y absurda, vamos a ver; cada uno eligió el sitio que le parecía mejor por su cercanía al domicilio y dentro de las opciones que le quedaban, su elección se basó en la información que pudo recabar fuese cierta o no, en el caso de no ser cierta es un poco culpable de no contrastar los datos que le daban, hay muchas maneras de hacerlo, todos tienen derecho a defender sus preferencias y ahora creo que no viene a cuento discutir por algo que ya no tiene vuelta atrás. Y lo que me parece mas relevante es que veo estáis sacándole puntilla a todo, vamos dejadlo correr ya.
¿No estáis contentos con vuestro destino?, si lo estáis pasar página y si no lo estáis resignaros.

NotaPublicado: Mié 16-03-2011, 15:39 
Junior
Junior

cabalico escribió:
Bueno, perdonad que meta donde nadie me llama, pero creo que estáis entrando en una polémica estéril y absurda, vamos a ver; cada uno eligió el sitio que le parecía mejor por su cercanía al domicilio y dentro de las opciones que le quedaban, su elección se basó en la información que pudo recabar fuese cierta o no, en el caso de no ser cierta es un poco culpable de no contrastar los datos que le daban, hay muchas maneras de hacerlo, todos tienen derecho a defender sus preferencias y ahora creo que no viene a cuento discutir por algo que ya no tiene vuelta atrás. Y lo que me parece mas relevante es que veo estáis sacándole puntilla a todo, vamos dejadlo correr ya.
¿No estáis contentos con vuestro destino?, si lo estáis pasar página y si no lo estáis resignaros.

+1

y en cuanto a lo del conservatorio, totalmente aclarado Cabalico :mrgreen:

Tema Ricardo Mella: no le déis tantas vueltas, yo tuve opción de cogerla y no lo hice, no por lo que me dijesen o dejasen de decir por telefono o en un foro (sinceramente: tonto sería) si no lo hice fue por razones personales y conclusiones personales mías, y desde luego en ese caso concreto la info de cabaloloco se ajusta bastante a la que yo recabé....

lo dicho suerte a cada uno en su puesto nuevo, yo concretamente arriesgué bastante, pero tengo claro que el resultado es cosa mía para bien o para mal

Por otro lado, el foro está para ayudar, si claro... pero como dicen por ahí arriba, yo sí sé que una plaza es buena no lo voy a pregonar tampoco!

Caso curioso de un majete que vino por mi trabajo preguntando por nuestros horarios etc... y poniendo a caldo su actual puesto.......llegado el momento el susodicho majete repitió en ese puesto tan supuestamente malo :roll:

Nuevo tema Responder al tema  [ 48 mensajes ]  Ir a página Anterior  1, 2, 3

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]