¡COMPRUEBA QUE CUMPLES TODOS LOS REQUISITOS PARA ESTE CURSO!
¡Plazas agotadas!
¿Quieres que nuestros asesores se pongan en contacto contigo?
Curs subvencionat per:
Curs adreçat a persones treballadores, impulsat i gestionat pel Consorci per la Formació Contínua de Catalunya, qui promou la qualificació i la formació professional per a l’ocupació (FPO). Es pretén facilitar la millora de les competències professionals dels treballadors i adaptar-les a les demandes del mercat laboral. En el web del Consorci es pot consultar l’oferta formativa de formació contínua a tot el territori de Catalunya.
Dirigit a:
- Treballadors/es de Catalunya.
- Disposar d’una de les següents titulacions :
- Certificat de professionalitat nivell 1.
- Títol Professional Bàsic (FP Bàsica).
- Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.
- Títol de Tècnic (FP Grau Mitjà) o equivalent.
- Certificat de Professionalitat de nivell 2.
- Haver superat la prova daccés a Cicles Formatius de Grau Medio.
- Haver superat qualsevol prova oficial d’accés a la Universitat.
- Analitzar les dades generades tant per la web com pels diferents mitjans digitals als que opera l’empresa per millorar la presa de decisions del departament de màrqueting digital.
- Anàlisi de competències digitals per a professionals
- Diagnòstic de coneixements i competències digitals amb Smart Digital Model
- Contingut personalitzat de Digital Mindset i competències digitals segons el resultat de SDM
- Coneixement de l’evolució de l’analítica web
- El que no es pot mesurar, no es pot controlar. Importància de l’analítica web
- Què es pot mesurar amb l’analítica web?
- Anàlisi de la web Google analytics
- Crear un compte a Google analytics
- Definir un embut de conversió
- Definir un embut de conversió
- Anàlisi de dades d’un ecommerce
- Google tag manager
- Capacitat pràctica: elaboració d’un pla d’anàlisi de dades d’un ecommerce
- Coneixement de les mètriques necessàries per a l’anàlisi de xarxes socials
- Social media analytics
- Per què analitzar el que passa a les xarxes socials
- Com escollir les mètriques que es vol analitzar a xarxes socials
- Anàlisi de l’experiència d’usuari
- Creació d’un web que enamori als usuaris
- Optimització de les taxes de conversió
- Creació de mètriques a la web que indiquin l’èxit (o no) de les campanyes de màrqueting
- Habilitats de gestió, personals i socials
Clases abiertas para curso Analítica i Màrqueting Digital
Solicita información sobre nuestros cursos gratuitos
Déjanos tu contacto y nos pondremos en contacto contigo:
Si lo prefieres, también puedes llamarnos al: