Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios, realizar el análisis de la navegación de los usuarios y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su uso. Aceptar Más información

Informació i Atenció Turística en Anglès

DATOS DEL CURSO

Duración: Horas

Modalidad:

Logo Consorci

Curs Sectorial

Requisitos

  • Dirigit a Treballadors/es de Catalunya

Objetivos

  • Interpretar els aspectes generals dels missatges orals emesos en anglès i reconèixer amb precisió el propòsit del missatge en situacions professionals, tals com atenció directa a clients en aeroports, estacions de tren i restaurants.
  • Interpretar de forma general missatges orals emesos en anglès en situacions professionals simulades (missatge gravat i megafonia / comunicació presencial o telefònica ), sota condicions que afecten a la comunicació, per exemple, soroll ambiental, nombre i característiques dels interlocutors.
  • Interpretar de forma general els missatges, instruccions i documents, rebuts o utilitzats en anglès i reconèixer el seu propòsit amb precisió, en situacions professionals, tals com consulta de manuals de l'activitat turística, siguin o no d'aplicació informàtica.
  • Expressar oralment en anglès, pronunciant amb fluïdesa, claredat i correcció, fórmules de cortesia apreses, i frases complexes que utilitzen un vocabulari ampli, en situacions professionals tals com la demanda d'informació variada per part del client o professional del sector.
  • Produir missatges orals en anglès amb claredat i coherència, adequant el tipus de missatge i el registre a les condicions d'una situació professional simulada que poden afectar a la comunicació, tals com una comunicació formal
  • Produir en anglès missatges i instruccions escrites, ajustades a criteris de correcció gramatical i ortogràfica i que utilitzen un vocabulari ampli, en situacions professionals, tals com redacció d'informació general per al client.
  • Produir en anglès missatges i instruccions escrites, ajustades a criteris de correcció gramatical i ortogràfica, adequant el missatge, el suport i el mitjà a les condicions d'una situació professional simulada, que afecten a la comunicació, tals com comunicació formal i característiques dels receptors del missatge.

Programa del curso

Modalitat Presencial:

  1. Presentar-se i saludar
  2. Descriure el producte
  3. Informació i resposta a les preguntes sobre una mercaderia
  4. Converses en un establiment

Modalitat Online:

  1. Oral communication for tourism
  2. Travel information and basic related documents
  3. Writing documents related to tourism
  4. Negotiations and customer care

Cursos Similares

Gestión de la Seguridad Informática en la Empresa

Presencial

Próxima fecha: 2020-04-17
Lugar: Barcelona

Anglès A.1.B

Presencial

Próxima fecha: 2020-04-20
Lugar: Barcelona

Síguenos en:

BOLETÍN CURSOS GRATUITOS

Suscríbete a nuestras Newsletters, y recibe toda la información directamente en tu e-mail

Al enviar, acepto la política de privacidad