Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios, realizar el análisis de la navegación de los usuarios y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su uso. Aceptar Más información

Informació i Atenció Turística en Anglès (Nivell B1)

DATOS DEL CURSO

Duración: Horas

Modalidad:

Logo Consorci

Requisitos

  • Dirigit a Treballadors/es de Catalunya
  • Nivell d'Anglès de B1 o equivalent.

Objetivos

  • Interpretar els aspectes generals dels missatges orals emesos en anglès i reconèixer amb precisió el propòsit del missatge en situacions professionals, tals com atenció directa a clients en aeroports, estacions de tren i restaurants.
  • Interpretar de forma general missatges orals emesos en anglès en situacions professionals simulades (missatge gravat i megafonia / comunicació presencial o telefònica ), sota condicions que afecten a la comunicació, per exemple, soroll ambiental, nombre i característiques dels interlocutors.
  • Interpretar de forma general els missatges, instruccions i documents, rebuts o utilitzats en anglès i reconèixer el seu propòsit amb precisió, en situacions professionals, tals com consulta de manuals de l'activitat turística, siguin o no d'aplicació informàtica.
  • Expressar oralment en anglès, pronunciant amb fluïdesa, claredat i correcció, fórmules de cortesia apreses, i frases complexes que utilitzen un vocabulari ampli, en situacions professionals tals com la demanda d'informació variada per part del client o professional del sector.
  • Produir missatges orals en anglès amb claredat i coherència, adequant el tipus de missatge i el registre a les condicions d'una situació professional simulada que poden afectar a la comunicació, tals com una comunicació formal
  • Produir en anglès missatges i instruccions escrites, ajustades a criteris de correcció gramatical i ortogràfica i que utilitzen un vocabulari ampli, en situacions professionals, tals com redacció d'informació general per al client.
  • Produir en anglès missatges i instruccions escrites, ajustades a criteris de correcció gramatical i ortogràfica, adequant el missatge, el suport i el mitjà a les condicions d'una situació professional simulada, que afecten a la comunicació, tals com comunicació formal i característiques dels receptors del missatge.

Programa del curso

Modalitat Presencial:

  1. Presentar-se i saludar
  2. Descriure el producte
  3. Informació i resposta a les preguntes sobre una mercaderia
  4. Converses en un establiment

Modalitat Online:

  1. Oral communication for tourism
  2. Travel information and basic related documents
  3. Writing documents related to tourism
  4. Negotiations and customer care

Cursos Similares

Tacògraf i Temps de Conducció

OnLine

Próxima fecha: 2019-05-20
Lugar: OnLine

Posicionament web SEO SEM

OnLine

Próxima fecha: 2019-05-21
Lugar: OnLine

Síguenos en:

BOLETÍN CURSOS GRATUITOS

Suscríbete a nuestras Newsletters, y recibe toda la información directamente en tu e-mail

Al enviar, acepto la política de privacidad